Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hei :)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-14, 08:12   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Til det første spørsmålet ditt: Vi har ikke så mange faste rutiner på hvordan vi jobber med brukere som oppleves som problematiske, både fordi det skjer såpass sjelden og fordi tilfellene er såpass forskjellige. I mange tilfeller holder det å fjerne innleggene og sende beskjed til vedkommende om at vi har gjort det og hvorfor. Noe mer om akkurat hva vi gjør og på hvilken måte har jeg ikke lyst til å skrive om, både fordi det er mellom oss og de aktuelle brukerne, og fordi jeg ikke ønsker å gi mer informasjon enn nødvendig til senere potensielle trollere/markedsførere.

Til det andre spørsmålet: Jeg må innrømme å være usikker på om du egentlig mener å si at du synes innlegget du siterer er upassende, eller om du bare helt nøytralt lurer på om vi pleier å poste slike innlegg. Hvis du mener det er upassende, så er det bare å si det. For å svare på spørsmålet slik det er stilt: nei, det er ingen "vanlig rutine" å poste et slikt innlegg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 08:22   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Herlighet! Dette er et forum, basert på frivillig deltagelse og administrert av folk som gjør det gratis fordi de syns det er gøy (eller som det i blant kan virke som: fordi de er engleaktige snille og tålmodige). Ingen har begått noen dramatiske feil eller moralske forkasteligheter her, helt uavhengig av hva man eventuelt kunne finne på å få ut av det juridisk.

Hvis du ønsker deg en god diskusjon, en god latter og kanskje på sikt noen gode venner, så er du velkommen hit. Hvis du er mer opptatt av at et diskusjonsforum til en hver tid skal drives etter korrekte juridiske former, anbefaler jeg vg.no.

Jeg synes ikke forumledelsen trenger å stå til rette overfor hvem som helst i en fillesak som dette og støtter dem helhjertet i det jeg er helt sikker på at de egentlig har lyst til å si (men det var det der med den engleaktige tålmodigheten): herregud da menneske! Det er et forum, sant. Makan!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 08:40   #43
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Herlighet! Dette er et forum, basert på frivillig deltagelse og administrert av folk som gjør det gratis fordi de syns det er gøy (eller som det i blant kan virke som: fordi de er engleaktige snille og tålmodige). Ingen har begått noen dramatiske feil eller moralske forkasteligheter her, helt uavhengig av hva man eventuelt kunne finne på å få ut av det juridisk.

Hvis du ønsker deg en god diskusjon, en god latter og kanskje på sikt noen gode venner, så er du velkommen hit. Hvis du er mer opptatt av at et diskusjonsforum til en hver tid skal drives etter korrekte juridiske former, anbefaler jeg vg.no.

Jeg synes ikke forumledelsen trenger å stå til rette overfor hvem som helst i en fillesak som dette og støtter dem helhjertet i det jeg er helt sikker på at de egentlig har lyst til å si (men det var det der med den engleaktige tålmodigheten): herregud da menneske! Det er et forum, sant. Makan!

Helt enig.
Dette gjelder jo også en person som har gjort dette ofte i løpet av kort tid. Da må det være lov att admins gjør noe som ikke er 'vanlig rutine', uten att noen kommer med pekefingeren...
Det vanlige har nok blitt gjort, men her hjelper det jo tydelig vis ikke, så skjønner godt admins blir litt kvasse i tonen

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 09:16   #44
Ørnekvinnen
Aktiv
 
Ørnekvinnen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 133
Ørnekvinnen er populærØrnekvinnen er populærØrnekvinnen er populær
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Til det andre spørsmålet: Jeg må innrømme å være usikker på om du egentlig mener å si at du synes innlegget du siterer er upassende, eller om du bare helt nøytralt lurer på om vi pleier å poste slike innlegg. Hvis du mener det er upassende, så er det bare å si det. For å svare på spørsmålet slik det er stilt: nei, det er ingen "vanlig rutine" å poste et slikt innlegg.

Jeg opplevde ikke det Esme skrev som upassende, men kanskje heller litt skremmende. Hvem andre vet dere fullt navn, adresse og alder til? Hva skal til for at dere innhenter disse opplysningene og kan det plutselig komme frem på denne måten? Det var derfor jeg lurte på dette med rutiner for varsling, dvs. om brukeren får vite det når det skjer.

Jeg synes ikke dette med personvern på nettforum er en fillesak og Foreldreportalen har vokst seg stor etter hvert. Jeg regner derfor med at dere tar dette med personvern på alvor og jeg synes du har gitt ok svar, Skilpadda.

__________________
Selv om man blir stående alene, betyr det ikke at man tar feil.
Ørnekvinnen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:01   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Jeg er rimelig sikker på at både en av adminene og opptil flere av moddene vet både mitt navn, hvor jeg bor, og hvor gammel jeg er. De vet til og med hva hunden min heter!

Storebror, ass. Overalt, er'n!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:02   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er rimelig sikker på at både en av adminene og opptil flere av moddene vet både mitt navn, hvor jeg bor, og hvor gammel jeg er. De vet til og med hva hunden min heter!

Storebror, ass. Overalt, er'n!

For ikkje å snakke om FP-barselgruppa mi, som veit kor i huset badet mitt er.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:03   #47
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er rimelig sikker på at både en av adminene og opptil flere av moddene vet både mitt navn, hvor jeg bor, og hvor gammel jeg er. De vet til og med hva hunden min heter!

Storebror, ass. Overalt, er'n!


Heller Storebror enn Storemor.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:04   #48
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er rimelig sikker på at både en av adminene og opptil flere av moddene vet både mitt navn, hvor jeg bor, og hvor gammel jeg er. De vet til og med hva hunden min heter!

Pøsj. Når du velger epostadressen minni.mus.22år.og.pluto@andeby.com, så kan du jo bare takke deg selv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:05   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Heller Storebror enn Storemor.

Pling!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:06   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Pøsj. Når du velger epostadressen minni.mus.22år.og.pluto@andeby.com, så kan du jo bare takke deg selv.

Jeg har byttet til "mickeys_babe_92", da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:07   #51
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har byttet til "mickeys_babe_92", da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:20   #52
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hei :)

Jeg skjønner at du Storemor/shana/Ørnekvinnen synes det plutselig ble veldig kjedelig å trolle på forum når de i administrasjonen vet hvem du er. Så kanskje du bare skal gi deg med det nå?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:22   #53
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hei :)

Store bukken Bruse kom

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:26   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg skjønner at du Storemor/shana/Ørnekvinnen synes det plutselig ble veldig kjedelig å trolle på forum når de i administrasjonen vet hvem du er. Så kanskje du bare skal gi deg med det nå?

Jeg klarer ikke å se at Ørnekvinnen er den samme som Storemor m.fl. (Basert på det hun skriver. Jeg har ikke tilgang til andre opplysninger enn det som er skrevet på forumet.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:29   #55
Shana
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 10
Shana kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg skjønner at du Storemor/shana/Ørnekvinnen synes det plutselig ble veldig kjedelig å trolle på forum når de i administrasjonen vet hvem du er. Så kanskje du bare skal gi deg med det nå?

Jeg er ikke Ørnekvinnen. Jeg forstår ikke hvofor dere tror at jeg er hun. Det kan vel de i forumledelsen bevise.

Shana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:30   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Men det er selvsagt godt mulig at jeg tar feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:33   #57
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg klarer ikke å se at Ørnekvinnen er den samme som Storemor m.fl. (Basert på det hun skriver. Jeg har ikke tilgang til andre opplysninger enn det som er skrevet på forumet.)

Eg trur heller ikkje det, Ørnekvinnen har ei langt meir avansert språkføring enn Storemor m.fl.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 10:37   #58
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg trur heller ikkje det, Ørnekvinnen har ei langt meir avansert språkføring enn Storemor m.fl.

Mulig dere har rett. Men når det kommer til språkføring er jo det en enkel sak for noen som har lyst til å trolle. Jeg antok i grunn at det var samme person siden jeg ikke har sett Ørnekvinnen være aktiv i noen andre tråder, og plutselig ble veldig aktiv og i forsvar for Shana/Storemor. Ren "jump to conclusion" fra meg der altså .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 11:31   #59
Shana
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 10
Shana kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Hei :)

Som sagt så er jeg ikke Ørnekvinnen. Jeg er som sagt en ung gutt som er her inne og koser meg av og til. Jeg får lov til å være her visst jeg slutter å trolle. Men det er vel snart ingen som gidder å svare meg her inne lenger.

Shana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:51   #60
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hei :)

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Mulig dere har rett. Men når det kommer til språkføring er jo det en enkel sak for noen som har lyst til å trolle.

Å endre språkføring er ikke så lett som man skulle tro. Det er overraskende vanskelig å fremstå som enkel og troverdig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no