Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Røde eller rødlilla skoletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 14:42   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Røde eller rødlilla skoletter?

Jeg vil ha noe nytt på bena. Jeg vil være will und gahl og ha noe annet enn svart.

Ergo - gode å gå i, røde eller lilla. (Ikke julerøde - det må være mørk rød, og helst lilla med en del rødt i.)

Kan ha litt hæl, men ikke helt tynn isåfall da de skal spaseres en hel del med.

Se pent ut i 41, kanskje 42 hvis de er små i størrelsen.

  Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 15:00   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Kan damer ha mørkerøde Doc Martens i lakk nå for eksempel? Og hvordan er de i størrelsen? Eller er det fremdeles skinheadstøvler?

  Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 15:02   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kan damer ha mørkerøde Doc Martens i lakk nå for eksempel? Og hvordan er de i størrelsen? Eller er det fremdeles skinheadstøvler?

Klart de kan. Og nei, det er da ikke det? Jeg har brukt DMs siden jeg var 15, har ikke vokst fra det enda. Er ikke det sånn allemannseie nå?
Og det er få ting som slår DMs på komfort når de endelig er gått inn.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 15:03   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Det er det med å gå de inn ja. :husker enda siste par - det er fra før storebror sin tid:

  Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 15:42   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Disse to ønsker jeg meg.(Aller helst de nederste) Finnes både i lilla og i rødt.. De kan ogsåbrukes med "sokken" opp- ikke brettet.
-Og de er ikke fullt så vonde å gå inn som Doc Martens, som jeg også ønsker meg


http://www.elnaturalista.com/files/I.../n097_lila.png


http://www.elnaturalista.com/files/I.../n502_lila.png

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:09   #6
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Høye Dr. M.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:16   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

El Naturalista:



Disse fant jeg på Brandos. Synes de var dritlekre!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:17   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Jeg ønsker meg røde Doc Martens og El naturalista.
Så jeg synes egentlig du skal gå for begge.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:20   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Rawshoe:











__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:22   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Rawshoe:











Disse hadde passet helt perfekt til den røde veska mi

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:44   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Rawshoe:











Aiaiaiaiai!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:24   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.842
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Jeg har lilla støvletter. De er ikke høye. Men jeg finner ikke bilde av de på nett.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:31   #13
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?


http://www.duoboots.com/products/boo..._purple_suede/

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:36   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

http://www.illusion.no/ynot-roede-skoletter

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 17:07   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Men er det skoletter du vil ha ja? Ikke støvletter?
Det er jo to ulike ting.

Karamell sine er fiiiine.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 17:16   #16
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Det må være lave, for jeg har tykke legger så ellers får jeg dem ikke nedi.
De Duobootsene er totalt nydelige, men ti cm hæl er ikke noe denne damen tripper rundt med nei.

Hvor kan jeg finne høye Dr Martens?

  Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 17:24   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

El Nat er iallefall NYDELIGE å gå i

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 18:30   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.510
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

............


Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 19:43.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:28   #19
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Rawshoe:











Disse vil jeg ha!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva med Bubetti? Dritdyre, men dritgode.
Jeg har et par nesten helt som disse, beste skoene mine:

Og Bubetti! men de er vel ikke akkurat beregnet på fotballegger?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:41   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde eller rødlilla skoletter?

Disse fra Art har jeg, bare i lilla (fant ikke bilde med rett farge):



De er deilige å gå i og veldig fine. Jeg bruker alltid 39, men i disse måtte jeg har 40, så de er nok litt små i størrelsen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no