Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iTunes - en konto flere enheter?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 18:33   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

iTunes - en konto flere enheter?

Jeg har en Ipod touch og en Iphone. Jeg har lyst til å kjøpe iPod Shuffle til meg og jentene. Kan jeg koble alle disse opp mot samme iTunes konto?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:01   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Jada, det går fint.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:02   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jada, det går fint.

Men er det noen begrensinger for hvor mange jeg kan ha?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:04   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Men er det noen begrensinger for hvor mange jeg kan ha?

Det tror jeg det er, men klarer ikke å huske antallet...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:23   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det tror jeg det er, men klarer ikke å huske antallet...

Hvis du ikke gidder å sjekke, er det ikke bedre å la være å poste?

Det er ingen begrensning på hvor mange iPod (eller iPhone) du kan synke mot en iTunesinstallasjon. iTunes holder alle enhetene fra hverandre; de kan til og med kobles til samtidig hvis du vil.

Du kan også kopiere musikk fra flere maskiner med iTunes til samme iPod.

Du kan bruke (aktivere) én iTuneskonto på inntil 5 datamaskiner samtidig.

Ben "this is my best guess" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:34   #6
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Hvis du ikke gidder å sjekke, er det ikke bedre å la være å poste?

Det er ingen begrensning på hvor mange iPod (eller iPhone) du kan synke mot en iTunesinstallasjon. iTunes holder alle enhetene fra hverandre; de kan til og med kobles til samtidig hvis du vil.

Du kan også kopiere musikk fra flere maskiner med iTunes til samme iPod.

Du kan bruke (aktivere) én iTuneskonto på inntil 5 datamaskiner samtidig.

Ben "this is my best guess" Murphy

Men hva mener de med dette da?

Sitat:

Du vil få adgang til å lagre Produkter fra opp til fem forskjellige Kontoer på kompatible enheter, slik som på en iPad, iPod, iPhone og Apple TV, forutsatt at hver iPhone kan synkronisere ringetoneprodukter med kun en iTunes-autorisert enhet om gangen, og synkronisere en iPhone med en annen iTunes-autorisert enhet vil resultere i at ringetoneprodukter lagret på den iPhonen vil bli slettet.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:25   #7
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Men hva mener de med dette da?

Sitat:

Du vil få adgang til å lagre Produkter fra opp til fem forskjellige Kontoer på kompatible enheter, slik som på en iPad, iPod, iPhone og Apple TV, forutsatt at hver iPhone kan synkronisere ringetoneprodukter med kun en iTunes-autorisert enhet om gangen, og synkronisere en iPhone med en annen iTunes-autorisert enhet vil resultere i at ringetoneprodukter lagret på den iPhonen vil bli slettet.

Det handler om forskjellige kontoer iTunes Store. Du kan bruke ting fra fem forskjellige kontoer samtidig. (Jeg har for eksempel tre kontoer; en hver for Norge, USA og Storbritannia). Men det er fortsatt ingen begrensning på hvor mange forskjellige iPod/iPhone du kan ha ting på. Ringetoner har jeg aldri kjøpt, men det ser ut til at det er ekstre begrensninger på slike; det er også flere begrensninger på filmer og fjernsynsepisoder.

Ben "not available in your area" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:29   #8
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iTunes - en konto flere enheter?

Ah... nå ble jeg litt klokere. Takk skal du ha!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no