Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-18, 17:20   #161
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Men Jonas kan akseptere annen statsrådspost???

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 17:21   #162
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det er starta ein motaksjon til leger uten grenser, på Facebook-sida til Moxnes. Det er kult!

Herlig. Har bidratt, og gjør godt å se at det er mange som gjør det! Gar vel passert en mill nå og?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 17:23   #163
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Men Jonas kan akseptere annen statsrådspost???

Satt og diskuterte det igår, hvilken post kan hun ha egentlig? Der det er minst risiko. Hun har jo ingen historikk i å lytte til fagfolkene innenfor de departementene hun har jobba føler jeg..? Vil ikke hun skal rasere skoleverket heller liksom, ei heller helsevesenet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 17:35   #164
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Statsråd for skadedyrkontroll.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 17:37   #165
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Nå går hun ut å tar avstand, helt betingelsesløst faktisk, fra vigrid og dets like. Dette synes jeg faktisk var ganske OK.

https://www.facebook.com/listhaugfrp...40905622747665

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 17:54   #166
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Bidrag til motaksjon kan gis her;

https://www.facebook.com/donate/241150446429792/

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 18:12   #167
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nå går hun ut å tar avstand, helt betingelsesløst faktisk, fra vigrid og dets like. Dette synes jeg faktisk var ganske OK.

https://www.facebook.com/listhaugfrp...40905622747665

Jeg synes også det er bra. Jeg kjenner bare at jeg er usikker på at det er så ektefølt. Jeg er overbevist om at hun og han Teigen hele tiden jobber taktisk, og vet hva som funker iht å fyre opp de som fyres opp kan.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 18:43   #168
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Veldig bra at hun tar avstand fra Vigrid&co. Veldig bra!

Og VELDIG bra at Leger uten grenser får masse penger. De gjør utrolig mye bra, det er mange fine folk som er ute og jobber for dem og gjør en STOR forskjell. Jeg gir fast til dem, men har gitt litt ekstra i dag.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 09:36   #169
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Ja, det er selvfølgelig bra. Samtidig kan ein jo håpa på at ho får augene meir opp for kven ho tiltrekkjer seg med uttalelsene og retorikken sin...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 10:13   #170
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.110
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg synes det er fint at hun tar avstand, men igjen at det tok for lang tid. Hun kan kommunikasjon. Da drøyer man ikke så lenge.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 10:16   #171
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Nå ryktes det tydeligvis at Erna stiller kabinettspørsmål. Da tror jeg KrF trekker seg, jeg tror ikke de vil gå så langt. Fyyy så feigt av Erna hvis hun ikke i det minste omplasserer henne. Dette er en suveren maktdemonstrasjon fra FrP. Hvis dette ender opp uten noen konsekvenser for justisministerposisjonen kan vi konkludere at FrP nå har et skikkelig balletak på Norge.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 11:29   #172
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Nå ryktes det tydeligvis at Erna stiller kabinettspørsmål. Da tror jeg KrF trekker seg, jeg tror ikke de vil gå så langt. Fyyy så feigt av Erna hvis hun ikke i det minste omplasserer henne. Dette er en suveren maktdemonstrasjon fra FrP. Hvis dette ender opp uten noen konsekvenser for justisministerposisjonen kan vi konkludere at FrP nå har et skikkelig balletak på Norge.

KrF tror jeg kommer til å trekke seg tilbake, jeg tror ikke de tør risikere at regjeringen kastes. Men som deg synes jeg det blir ekstremt skuffende om dette ikke får noen konsekvenser.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 11:33   #173
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Nå ryktes det tydeligvis at Erna stiller kabinettspørsmål. Da tror jeg KrF trekker seg, jeg tror ikke de vil gå så langt. Fyyy så feigt av Erna hvis hun ikke i det minste omplasserer henne. Dette er en suveren maktdemonstrasjon fra FrP. Hvis dette ender opp uten noen konsekvenser for justisministerposisjonen kan vi konkludere at FrP nå har et skikkelig balletak på Norge.

Jeg tror Erna overhodet ikke har reell makt til å omplassere henne. Jeg tror både Erna og Siv mer enn gjerne skulle blitt kvitt Sylvi, men da mister Siv støtten hun er avhengig av i partiet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 13:05   #174
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Det tror jeg også, Storm. Jeg håper Hareide setter ned foten. Tenk hvis Frp kommer unna med dette. De kommer til å le hele veien opp Løvebakken, og så kommer Sylvi til å stille opp i Se og Høre og med låve og katt i bakgrunnen, og sutre over hvor slemme de andre er som kunne tolke henne så vrangt. :urk:

Og at hun tok avstand fra Vigrid i går. Det er jo ille når vi trekker et lettelsens sukk over det. Skulle jo bare mangle

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 13:08   #175
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Jeg tror ikke KrF setter foten ned, selv om Hareide hadde som mål å bli kvitt henne i regjering. De er ikke tøffe nok. Jeg skjønner heller ikke at venstre ønsker å sitte i samme regjering.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 13:55   #176
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg tror Erna overhodet ikke har reell makt til å omplassere henne. Jeg tror både Erna og Siv mer enn gjerne skulle blitt kvitt Sylvi, men da mister Siv støtten hun er avhengig av i partiet.

Jeg tenker hun må vise at hun er sjefen. Hvis FrP ikke lar seg rokke så er jo Høyre et gissel. Jeg skulle ønske Erna da sa at hun ikke kunne ha regjering sammen med FrP hvis én statsråd skal være fredet, når hun opplagt har gått altfor langt. Jeg synes det får Erna til å se svak ut. Alle andre i regjeringen ville blitt sparket ut, og nå blir Sylvi en hellig ku.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 14:18   #177
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg tenker hun må vise at hun er sjefen. Hvis FrP ikke lar seg rokke så er jo Høyre et gissel. Jeg skulle ønske Erna da sa at hun ikke kunne ha regjering sammen med FrP hvis én statsråd skal være fredet, når hun opplagt har gått altfor langt. Jeg synes det får Erna til å se svak ut. Alle andre i regjeringen ville blitt sparket ut, og nå blir Sylvi en hellig ku.

Helt enig med deg!

Det er klart at Erna har en ganske håpløs oppgave - jeg tenker at tradisjonelle Høyre har bedrevet mye kamelsvelging siden de kom i posisjon med FrP. Erna får den ene gufne greia i fanget etter den andre. Sylvi er jo en løs kanon - jeg synes hun beveger seg langt utenfor det som er greit fra en statsråd. Hun er ikke bare FrP-politiker når hun er statsråd. Hvis ikke Erna sier klart fra nå, kommer hun til å være et hjelpeløst gissel videre.

Det er helt surrealistisk at det er blitt slik.

Og dette må jo være et mareritt for Venstre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 14:27   #178
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Forøvrig er det skremmende å lese alle kommentarfeltene. Det er så mange som har misset totalt hva saken handlet om - og at det faktisk er gjort et kompromissvedtak om den i Stortinget. Folk hyler over seg over Sylvi som er tøff og skal redde oss fra fremmedkrigere og terror.

Når den terroren vi faktisk har hatt i Norge, var begrunnet i den samme brune ideologien som noen av de som har stått først i heiagjengen denne uken, er så begeistret for.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 14:28   #179
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Forøvrig er det skremmende å lese alle kommentarfeltene. Det er så mange som har misset totalt hva saken handlet om - og at det faktisk er gjort et kompromissvedtak om den. Folk hyler over seg over Sylvi som er tøff og skal redde oss fra fremmedkrigere og terror.

Når den terroren vi faktisk har hatt i Norge, var begrunnet i den samme brune ideologien som noen av de som har stått først i heiagjengen denne uken, er så begeistret for.

Dette visste Sylvi veldig godt, derfor gjør hun slike utspill på FB. Hun får velgere av sånt, drit alt annet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 14:33   #180
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Helt enig med deg!

Det er klart at Erna har en ganske håpløs oppgave - jeg tenker at tradisjonelle Høyre har bedrevet mye kamelsvelging siden de kom i posisjon med FrP. Erna får den ene gufne greia i fanget etter den andre. Sylvi er jo en løs kanon - jeg synes hun beveger seg langt utenfor det som er greit fra en statsråd. Hun er ikke bare FrP-politiker når hun er statsråd. Hvis ikke Erna sier klart fra nå, kommer hun til å være et hjelpeløst gissel videre.

Det er helt surrealistisk at det er blitt slik.

Og dette må jo være et mareritt for Venstre.

Jeg lurer på hvordan denne saken hadde sett ut hvis det skjedde før Venstre gikk inn i regjeringen. Da mistenker jeg at at det kjapt hadde vært flertall for mistillit. Nå er Venstre bundet til masta. Hvis skuta går ned håper jeg noen husker å skjære dem løs.


(Kilde: youtube.com)

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no