Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unge Venstre vil legalisere hasj

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 23:39   #141
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Som lillesøstra til en som startet med hasj og gikk til heroin er jeg selvfølgelig helt og holdent imot hasj. Nå har det gått bra med broren min - han ble raskt huket tak i og kom seg fort på beina igjen, men uansett: lukten og at det knyter seg i magen når jeg skjønner at noen ruser seg, den er der uansett..

Veldig, VELDIG imot altså!

Samme gjelder for meg, med unntak av at min bror fortsatt er narkoman da.
Han har vært det i 35 år. Startet med hasj og "steg i gradene" til han endte som sprøytenarkoman.
En av de som kommer på politiets "topp" 100 når det gjelder vinningskriminalitet.
Han begynte på Metadon i august i fjor. Men dessverre hjalp ikke det. Han måtte bo på samme hospits som de som ikke fikk det.
Nå er han så heldig at han ble dømt til behandling.

Har sittet sammen med folk som har røyka hasj og kokt innvenndig.
Men har ikke tørt å følge innstinktene mine som skrek at jeg skulle kaste pipa langt pokker i vold, av den grunn at de var alt annet en rolig og avslappet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no