Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-12, 12:43   #21
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

(Jeg regner med det vil gå fint, for i andre tråder, hvor andre har takket for seg, blir det jo poengtert at det er så mange fine folk igjen her, så det gjør ikke så veldig mye om folk forsvinner. Det står ikke ordrett slik, men slik oppfattes det) ;snill;

Jeg skrev det for så vidt ordrett slik,
men føler ikke helt at det er rettferdig å bli snillet likevel.

Men jeg mener det, ja. Det er ikke slik at forumet blir et fattig sted fordi 24 (eller hva nå) fine folk gir seg, mener jeg. Et fåtall enkeltpersoner har for liten verdi i et såpass fargerikt forum. Beklager å måtte si det, på et vis.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 12:44   #22
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Det er synd du forsvinner, og det er synd det tydeligvis er en konflikt så dypt i grunnvollene på FP som gjør at medlemmer med tusenvis av innlegg ikke finner det bryet verdt å bli og løse problemene. Håper du kommer tilbake en gang

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 12:50   #23
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Slike forumavskjeder er noe merkelige greier.

generelt, ikke mot den aktuelle:
Hva ønsker man å oppnå? overtalelse, hyllest?

Hvorfor kan man ikke bare PM de man evnt ønsker å ta med videre og lukke døra? Istedenfor å lage noe nr ut av at stemningen er dårlig og at jeg som stor bidragsyter velger å forlate.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 12:51   #24
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

(Jeg regner med det vil gå fint, for i andre tråder, hvor andre har takket for seg, blir det jo poengtert at det er så mange fine folk igjen her, så det gjør ikke så veldig mye om folk forsvinner. Det står ikke ordrett slik, men slik oppfattes det) ;snill;

Jeg skjønner ikke så mye av det som har skjedd/skjer her inne når det kommer til feider og synes det er dumt at folk logger av. Når det er sagt så synes jeg det er litt merkelig at de som velger selv å logge av reagerer på at andre brukere sier det er mange fine folk igjen og håper at forumet "kommer seg" igjen. Hadde man heller ønsket det motsatte?Altså at man selv var så viktig for nettforumet at det ikke kom til å være noe vits for andre å være her? Det er veldig få fellesskap, bortsett fra familien, der jeg anser egen deltakelse som så viktig at resten ikke ville hatt det fint der om jeg kom bort/flyttet eller meldte meg ut. Når aktive folk forsvinner så er det jo opp til resten hvordan det faktisk blir her inne. Få flere aktive og ta godt i mot nye brukere. Som utenforstående og fremdeles rimelig fersk sammenlignet med mange så leser jeg mange av innleggene den siste tiden som at en del rett og slett ikke ønsker at forumet alt vel, men heller vil ødelegge litt på vei ut. Som en slags hevn. Kanskje er det ikke sånn ment,men siden jeg ikke kjenner saken eller folka så leser jeg det litt slik. De fleste er jo tross alt her enda.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:03   #25
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg tenker som så at det må være greit at folk sier ha det bra, når de går. Det både her og i RL. Når noen sier at de forlater et sted og sier takk for meg er det ikke nødvendigvis veldig hyggelig at det blir møtt med; " ok, det er så mange andre hyggelige mennesker her at det at du forlater selskapet gjør ikke noe og dermed ikke gjør noen forskjell for oss som er igjen." Det er, for meg, en merkelig måte å respondere på.


Ha det bra Sjuggerpløm! :vinke:

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:05   #26
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det er leit når noen forsvinner,
men det blir liksom en annen sak, for hvilken rolle spiller det egentlig, om jeg synes det er leit?

Og jeg er tydeligvis for teit til å forstå at noen gjør det , jeg trodde ting hadde roet seg og hadde på et vis satt pris på å få vite det om vi som velger å bli er så teite at vi ikke skjønner vårt eget beste. For det er jo litt den følelsen man får.

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 11-11-12 kl 13:16.
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:15   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes også det er trist at folk forsvinner, særlig folk som har vært med på å sette sitt preg på forumet.

Men jeg skrev også i en tråd at jeg velger å fokuere på forumet, sånn som jeg vil/ønsker/prøver å forholde meg til det. Og samtidig heller være med på å skape et forum jeg ønsker da, istedet for å forske i alt «som har skjedd». Og jeg vet litt om det som har skjedd også, og det er ikke sånn at jeg nødvendigvis synes alt er strålende og sånn. Men jeg velger å fokusere på at dette er et internettforum, og så får jeg dra nytte av det på en måte som passer meg.

Hm. Dette ble rotete.

Men jeg tror ikke løsningen er å reagere med å resignere om folk forsvinner. Da forsvinner forumet også, og jeg ser ikke helt poenget med akkurat det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:25   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Der sa du det, Lhi-My. Det er ikke noe kult med hintinger om etterellerannet som skal være så fælt at forumet ikke er noe blivende sted lenger. Jeg synes folk skal slutte med det.
Det er en haug men folk her inne som ikke er en del av denne konflikten og som ikke vet hva det går ut på. Hvis man ikke vil være her, kan man vel bare slutte å være her, uten å lage dramatiske farveltråder hvor man hinter om Fæle Ting(TM) og nører opp i hvadetnåer gang på gang på gang.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:31   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg tenker som så at det må være greit at folk sier ha det bra, når de går. Det både her og i RL. Når noen sier at de forlater et sted og sier takk for meg er det ikke nødvendigvis veldig hyggelig at det blir møtt med; " ok, det er så mange andre hyggelige mennesker her at det at du forlater selskapet gjør ikke noe og dermed ikke gjør noen forskjell for oss som er igjen." Det er, for meg, en merkelig måte å respondere på.


Ha det bra Sjuggerpløm! :vinke:

Det tenker jeg også, flere av de har vært her lenge og skrevet masse meldinger , da synes jeg det er greit de sier hadet jeg.
Helt enig med det nederste du skriver også.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:31   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.080
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes ikke dette er en dramatisk farvel-tråd med hinting, det er fint at en bruker med 18000 innlegg sier fra når h*n forsvinner.

Takk for nå, sjugger. Det var hyggelig så lenge det varte.

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:32   #31
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det bra, veldig synd at du gir deg.

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:34   #32
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det er synd at du logger av for godt. Måten du gjør det på liker jeg dårlig.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Der sa du det, Lhi-My. Det er ikke noe kult med hintinger om etterellerannet som skal være så fælt at forumet ikke er noe blivende sted lenger. Jeg synes folk skal slutte med det.
Det er en haug men folk her inne som ikke er en del av denne konflikten og som ikke vet hva det går ut på. Hvis man ikke vil være her, kan man vel bare slutte å være her, uten å lage dramatiske farveltråder hvor man hinter om Fæle Ting(TM) og nører opp i hvadetnåer gang på gang på gang.

Veldig enig.

Dessuten synes jeg det er merkelig å hinte om Fæle Ting for så å si at man ikke vil diskutere det i tråden. Jeg diskuterer på forumet, ikke i PMer.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:34   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg kommer også til å savne deg, sjugger.

Beklager at jeg glemte å skrive det i mitt frustrasjonsinnlegg om hinting.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:44   #34
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Ha det bra

Anne er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:47   #35
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg syns dette er trist. Men sånn er det jo bare. Folk må få bestemme selv. Kommer til å savne deg virkelig!


også kjenner jeg at jeg blir litt stresset fordi mange har forlatt forumet de siste ukene, og henviser til "den siste tidens tråder", og så skjønner jeg bare ingenting annet enn at jeg har gått glipp av disse trådene....

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:56   #36
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Egentlig synes jeg ikke det er noe poeng å kommentere disse trådene, hvis noen velger å ikke være her, så er det da greit for meg. Og det er egentlig lite vits i å si hadet, når den som la ut tråden ikke leser svarene en gang. Jeg synes det er helt greit å gi beskjed, altså, så de man kjenner slipper å lure på hvor man har blitt av.

Nå kommenterer jeg likevel, for jeg er enig med Appelsin, og skjønner ikke poenget med å snille kommentaren hennes. FP er hva vi gjør det til, innenfor de rammene ledelsen har satt. Det har aldri vært hemmelig hva de rammene er, det er et bra forum, det er mange fine folk her, jeg for min del ser bare grunner til å bli, ingen til å logge av for godt. Det må det da være lov å si, når det stadig er noen som gir inntrykk av at det er så fælt her. Vi er mange som ikke mistrives også.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 13:58   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Synd, jeg har ikke fått med meg hele historien og aner ikke hvorfor folk velger å droppe forumet men jeg regner med det er gode grunner til det og jeg synes det er fryktelig dumt.

Samme her, aner ikke hva som har skjedd, men jeg tenker det må være noe alvorlig når så mange forsvinner.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:00   #38
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Egentlig synes jeg ikke det er noe poeng å kommentere disse trådene, hvis noen velger å ikke være her, så er det da greit for meg. Og det er egentlig lite vits i å si hadet, når den som la ut tråden ikke leser svarene en gang.

Hun skrev at hun ikke kom til å svare i denne tråden.

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:02   #39
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hun skrev at hun ikke kom til å svare i denne tråden.

Ok, da gikk det litt fort. Lykke til videre, sjugger!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:12   #40
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg skrev det for så vidt ordrett slik,
men føler ikke helt at det er rettferdig å bli snillet likevel.

Men jeg mener det, ja. Det er ikke slik at forumet blir et fattig sted fordi 24 (eller hva nå) fine folk gir seg, mener jeg. Et fåtall enkeltpersoner har for liten verdi i et såpass fargerikt forum. Beklager å måtte si det, på et vis.

Er det ikke bare en tre-fire stykker som har sluttet da? Har ikke sjekket veldig nøye altså.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no