Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som skal på loppisrunde i dag og kunne tenke seg å påta seg et oppdrag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-13, 11:07   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som skal på loppisrunde i dag og kunne tenke seg å påta seg et oppdrag?

Jeg tråler loppiser om dagen for å samle inn ullgensere til å sy kåpe av. Jeg er interessert i alle slags gensere, cardigans og strikkejakker som inneholder minst 20% ull, og er i eller inneholder fargene rosa, lilla, sort, grå og brun. De aller tykkeste strikkegenserene blir for kraftige, ellers spiller mønster, struktur og størrelse liten rolle. Hvis noen roter rundt i kleshaugene på loppemarked og ser noe passende, blir jeg veldig takknemlig. Jeg erstatter selvsagt utlegg, henter i Oslo, og betaler porto om det sendes. Men jeg trenger mange, så de kan ikke være alt for dyre. Jeg måtte gi meg på et loppemarked i går som ville ha 50 kr pr genser.

Dersom det finnes noen loppeglade FP-ere som vil hjelpe meg blir jeg fryktelig glad og meget takknemlig.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no