Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-21, 22:41   #21
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-21, 08:32   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Fått bord?

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-21, 08:35   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Jeg søkte opp bord på Palace grill de to helgene som er før og etter bursdagen min i midten av november. Da var det fullt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-21, 08:41   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Vi har gått midt i uken noen år. Mannen min har bursdag på samme tid og vil bare der.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-21, 08:43   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?



Men det gjelder bare å være tidlig ute. Jeg har nå booket bord til mannens bursdag i januar.

Når jeg først skal på SÅÅÅÅ fancy og dyr restaurant, så vil jeg kunne drikke vin uten å måtte tenke på det viktige møtet jeg skal ha dagen etterpå. (For det kommer jo alltid et eller annet superviktig når det egentlig ikke passer.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-21, 09:04   #26
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Ja, det er sant. De er veldig rause med vinpakke sin. Hehe. (Eller kanskje ikke, man betaler jo en del for den, men jeg har aldri opplevd at de sier nei til å skjenke en gang til).

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-21, 09:07   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Men Marla Singer: Det er masse gode restauranter i Oslo som man ikke trenger å booke et halvt år i forveien, altså.

Jeg vil gjerne høre hva dere lander på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-21, 20:01   #28
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Vi har ikke fastsatt dato enda (kabal med turnusjobb og barnevakt som må gå opp først), men ser nå at vi bare kan glemme Palace en helgedag i overskuelig fremtid. Det var dumt, men da vet jeg det til neste gang. Kan jo hende det drøyer så lenge å få det praktiske på plass at det faktisk også passer med januar.

Jeg skal oppdatere når vi har landet, og tar gjerne imot enda flere tips hvis noen skulle komme på flere gode forslag.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-21, 20:20   #29
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Jeg anbefaler Kontrast!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 10:27   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Da har jeg booket bord til mannens bursdag på Palace Grill, sånn ca 6mnd frem i tid

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 10:29   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Da har jeg booket bord til mannens bursdag på Palace Grill, sånn ca 6mnd frem i tid

Kanskje vi treffes? Mannen min har også bursdag om ca et halvt år.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-21, 10:34   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.442
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kanskje vi treffes? Mannen min har også bursdag om ca et halvt år.

Vi har alltid blitt kjent med folk på nabobordene når vi har vært der. Det er sånn slags stemning, selv om man så absolutt kan sitte i fred alene om man vil det. Ett år var vi der samtidig med et større selskap, type 12-14 personer (par) ved ett felles bord. Stemningen ble satt da en av disse reiste seg og sa "velkommen til årsmøte i swingersklubben" til STOR latter fra alle andre som var til stede.

Et annet år var det bare småbord med 2-6 personer ved hvert bord, men vi ble likevel en "enhet" til de grader at en av de tilstedeværende holdt takk for maten tale på vegne av oss alle. Det var vel samme året som alle mannlige gjester fikk servert gourmetdesserten i sånne metall hundeskåler bare på gøy. Har forresten også fått servert lekre grillspyd stukket inn i isoporstykker. Og poser popcorn slengt på bordet. Maten er alltid gourmet, men så spriter de den opp med litt sånne gøye innslag.

Andre år har det ikke vært sånne happenings, men man husker selvsagt best når det skjedde noe.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-21, 21:07   #33
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Har hørt mye positivt om Basso Social, den står definitivt på min todo-liste! Ikke vanskelig å få bord på kort varsel heller.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-21, 21:23   #34
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Okei, da ble det plutselig en mulighet om en ukes tid. Jeg har, veldig håpefullt, satt oss på venteliste på Palace Grill. Jeg har gått gjennom alle forslag her, og med unntak av en eller to som ikke passer av en eller annen grunn, er alt fullt. Det er ledig på Vaaghals og Basso Social. Noen flere som har erfaring derfra, eller har andre forslag om bra steder som ikke garantert har venteliste på så kort varsel? Vi er glad i kjøtt.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-21, 21:29   #35
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Tri Ky på Vulkan var en kjempepositiv overraskelse da vi endte der i en sånn alt er booka på kort varsel - setting nylig. Men det er en ganske sjømatbasert settmeny. Asiatisk crossover.

Basso Social spiste jeg smaksmeny hos nylig. Det var bra, men ikke wow.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-21, 08:28   #36
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Har Hotshop blitt nevnt? Det er visst det hotteste stedet nå, som man «må» prøve.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 12:54   #37
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Tusen takk for flere forslag!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 13:23   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Köd - https://restaurantkoed.no/ Hvis man virkelig vil ha en god biff-opplevelse.
Veldig hyggelig der også. Vi bestilte mange forskjellige biffer for å smake de ulike, herunder også Wagyu, den var ikke verdt pengene.

Ellers slår jeg et slag for Feniqia. Libanesisk. Bestill Meze Meny m/grill, da får dere smake på omtrent hele menyen. Utrolig
god og smakfull mat. https://feniqia.no/

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 20:00   #39
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Hadde egentlig tenkt å brenne av masse på en supereksklusiv sak denne gangen, men tror jeg dropper det siden jeg ikke har evnet å bestille bord i forkant. Spent på om jeg klarer å planlegge så langt frem i tid noen gang, at vi faktisk får spist på Palace Grill.

Köd skal jeg spare på til en annen gang, høres ut som noe for mannen! Jeg tror faktisk vi går for Feniqia. Tusen takk for tipset, Fløyel!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-21, 20:50   #40
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant i Oslo, hvor vil vi?

Feniquia blir nok bra. Vi har spist på Feniquia Lillestrøm flere ganger, og vært veldig fornøyde

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no