Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Erfaringer med byttemarked?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 18:01   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Erfaringer med byttemarked?

Jeg skal være med på å arrangere byttemarked på velhuset. Ingen av oss har gjort det før, men vi har funnet en del tips på nettsidene til FIVH.

Jeg ser at noen opererer med at man kan ta med seg like mange ting som man leverte inn, men vet ikke om det er nødvendig her. Vi kommer til å mobilisere naboer og kjente, spre via FB og oppslag. Jeg kan liksom ikke se for meg at det vil komme Finn-haier, men noen begrensninger er det kanskje lurt å ha.

Vi tenker å ta inn både barne- og voksenklær.

Er det noen her som har arrangert noe slikt, og har tips å komme med?

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 18:08   #2
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaringer med byttemarked?

Har ikke arrangert slikt men jeg er med i byttegrupper på facebook. Der fungerer det slik at man viser frem det man vil bytte bort og så sier man hva man ønsker i bytte eventuelt så melder man sin interesse på en ting og blir enige. Ikke pris mot pris mer som en måte å bli kvitt ting og samtidig få noe tilbake som en heller har lyst på/trenger. Som f.eks jeg har byttet bort ting mot forbruksvarer og jeg har byttet bort ting mot ting som f.eks har jeg bytta til meg ting til ungene mot ting jeg likevel ikke bruker. Supert inititativ, håper det blir vellykka!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 19:44   #3
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Erfaringer med byttemarked?

Du kan kanskje snappe opp noen tips her:
http://www.byttesentralen.no/

Her er det ikke snakk om bytting men salg, men kun feks 5,- for en genser, 10,- for en bukse og 2,- for en body...

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no