Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skohjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 13:56   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skohjelp

Trenger seriøs skohjelp her damer.

Jeg trenger et par høyhælte sorte sko. Hælen bør ikke være mer enn 5-6 cm :uerfaren:
Jeg har bred fot og høy vrist og finner ikke sko jeg klarer å presse pailabbene mine nedi.:erfaren skoprøver:
Hvordan skoen ser ut er underordnet. Må bare finne meg et par.

Noen som vet om merker som er brede i lesten og hvor jeg kan få kjøpt?
Butikken bør være i Oslo.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:13   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skohjelp

Eurosko har mye fint har jeg oppdaget, og billig! jeg kjøpte faktisk skoene til brudekjolen min der.

Disse er fine, klassiske og ikke så høye.


Disse er jo ikke helt svarte men:



Disse er ikke svarte i det hele tatt, men fine alikevel



Et par sandaler:



http://www.eurosko.no/index.php

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:16   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skohjelp

Eurosko har mye fint ja, men sjelden jeg finner noe som passer. Må kanskje stikke innom en dag.

De øverste skoene var fine og tror de hadde passet veldig bra til kjolen jeg skal ha på.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:20   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skohjelp

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Eurosko har mye fint ja, men sjelden jeg finner noe som passer. Må kanskje stikke innom en dag.

De øverste skoene var fine og tror de hadde passet veldig bra til kjolen jeg skal ha på.

Ofte så har de muligheten til å¨strekke skoene litt for deg i butikken, prøv det!

Jeg likte også de øverste veldig godt, ta en titt på hjemmesiden, det er endel annet i svart også, men mye kjærring. I tilegg har de sikkert bedre utvalg i butikken. (Både den på Oslo City og Strømmen Storsenter er bra synes jeg (vet ikke omnoen andre heller da.)

Også er prisene veldig hyggelige!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:26   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skohjelp

Helt andre priser, menmye fint.

http://www.lillevinkelsko.no/index.asp

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:19   #6
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Skohjelp

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Helt andre priser, menmye fint.

http://www.lillevinkelsko.no/index.asp

Dette er en veldig bra butikk! Hyggelige og flinke ansatte, og veldig mye fint.

Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no