Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

60-tallskjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 12:15   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

60-tallskjole

Jeg ønsker meg en kul 60 talls kjole til julebordet.
Gjerne en med litt psykedelisk møsnter!

Noen om vet hvor?

Bruker str 38, tenker jeg

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 11:44   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 60 talls kjole

Ta deg en tur innom Oasis.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 11:52   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-tallskjole

Kanskje Trashydiva har noe kult?
http://www.trashydiva.com/

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 11:53   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 60-tallskjole

Denne er billig iallefall! 299,- på HM

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:04   #5
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: 60-tallskjole

Jeg synes en kjole fra By Marlene Birger http://www.bymalenebirger.com/ er utrolig stilig.

De har flash på sidene sine, så jeg får ikke lagt ut bildet her.

Se under Collection - Winter 2006 - og det er kjolen med psykedelisk mønster i lilla som jeg mener.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 13:37   #6
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 60-tallskjole

Du finner en del på www.asos.com

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 14:05   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-tallskjole

:slettet:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)

Sist redigert av Claire : 22-11-06 kl 08:41.
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 17:12   #8
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 60-tallskjole

Hva med denne fra Mango?










Der var det utrolig mange kjoler, vet ikke om de er så 60 talls men...

http://www.mangoshop.com/index.jsp


Sist redigert av Kaz : 21-11-06 kl 17:14. Årsak: Glemte link
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:14   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-tallskjole

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Jeg synes en kjole fra By Marlene Birger http://www.bymalenebirger.com/ er utrolig stilig.

De har flash på sidene sine, så jeg får ikke lagt ut bildet her.

Se under Collection - Winter 2006 - og det er kjolen med psykedelisk mønster i lilla som jeg mener.

Den likte jeg... sjekker ut hvor den kan prøves...
Takk!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:15   #10
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-tallskjole

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Hva med denne fra Mango?










Der var det utrolig mange kjoler, vet ikke om de er så 60 talls men...

http://www.mangoshop.com/index.jsp

Likte denne godt, den må jeg få prøvd

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:16   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-tallskjole

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har en omslagskjole fra French Connection, som jeg kjøpte i DK i fjor. Den er i str, 38, og er nå litt for stor. Den er i grønt/blått, med korte "flaggermusermer". Den er i ull/silke-blanding (tynt stoff). Vet ikke hvor 60-talls den er, men ...

http://www.fotoknudsen.no/archive43/...ENgsubO.JPG?44

http://www.fotoknudsen.no/archive43/...bOmOzBj.JPG?82

http://www.fotoknudsen.no/archive43/...Jkg4eEF.JPG?11

Flott, men ikke helt meg
Takk for titten!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:17   #12
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 60-tallskjole

Tusen takk for alle de gode tipsene!!!

Må sjekke ut et par av dem, håper de er fine i rl!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no