Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mp3, hvordan i alle dager?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 22:38   #41
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jo men selv iddjåter skjønner limewire.
I know

Jeg føler på meg at jeg kan motbevise dette. Må bare kjøpe Mp3-spiller først. :forsøker å overvinne angsten:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:38   #42
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har fått meg mp3-spiller. Men jeg skjønner ingeting av hvordan jeg laster ned, hvordan jeg komprimerer filer og ja... Vanligvis pleier jeg liksom bare å skjønne sånt av meg selv, men nå er jeg helt ute. Er det noen som vil kræsjkurse meg?

Mim, som kan ALT i hele verden, er på linje med meg.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:38   #43
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Jeg har ikke winamp selv, så jeg kan ikke forklare hvordan du gjør det der. Sorry.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:39   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Altså: Limewire: Du har lastet det ned og installert det, og "satt det opp"?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 22:40   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Mim, som kan ALT i hele verden, er på linje med meg.

Takk! Jeg føler meg så utrolig teit. Også jeg, da gitt, som var den første på jobben supportfirmaet vårt hadde møtt som taklet webpubliseringen på første forsøk! Jeg trenger en røyk.

:iddjåt: Som pastill formulerte det så fint.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:02   #46
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Altså: Limewire: Du har lastet det ned og installert det, og "satt det opp"?

Ja, nå er det oppe. Prøver nå. Har vært ute og tatt en frusrert røyk på verandaen og tatt på tiara. Klar som et egg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:06   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, nå er det oppe. Prøver nå. Har vært ute og tatt en frusrert røyk på verandaen og tatt på tiara. Klar som et egg.

Alt ordner seg når man har på tiara.

EDIT: En frustrert røyk? Hva i alle dager smaker den? Hadde det ikke vært bedre å tatt en rolig en?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:12   #48
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Det enkleste for import av CD er vel kanskje iTunes. Last ned og installer programmet, også går du til menyen for innstilligner, velger avansert, så import, og velger importer med: MP3-koding. Still kvaliteten til 192kbps. Klikk OK, og sett inn en CD i maskinen, når programmet spør om du vil importere CDen så svarer du ja.

For å ha musikken inn på din mp3 spiller så blir det litt mer innviklet, er vel noen andre som har forklart det, men du finner lydfilene i en mappe som heter iTunes under Min musikk.

Hadde du hatt en iPod kunne du synkronisert automatisk, eller bare trukket de filene du vil ha til iPoden dit. OBS, du kan ikke bruke iTunes Music Store om du ikke har en iPod, uten litt hacking.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:15   #49
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Du kan ved å bruke iTunes laste ned musikk til din mp3-spiller.
iTunes finnes både for pc og mac og på denne linken finner du god info på hvordan det fungerer.

http://www.apple.com/no/itunes/overview/

Med iTunes på din pc kan du gå direkte til iTunes Store hvor du kan laste ned og kjøpe musikk på lovlig vis. Det koster bare 8 kr for en sang og dette synes jeg artistene fortjener å få betalt for fremfor å laste ulovlig ned via feks LimeWire.
Via iTunes overfører du enkelt og greit sangene over på din mp3-spiller.

Lykke til!
:-)

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:17   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Jeg har fått lastet ned musikk til MP3-spilleren!

Men jeg er ikke helt sikker på hvordan. :grubler:

Må prøve å gjøre det en gang til.

Fy fader for en ressurs FP er!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:18   #51
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Grattis!
Fortell oss hva som funket da, sånn at vi kan minne deg på det når du glemmer det igjen.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:19   #52
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Med iTunes på din pc kan du gå direkte til iTunes Store hvor du kan laste ned og kjøpe musikk på lovlig vis. Det koster bare 8 kr for en sang og dette synes jeg artistene fortjener å få betalt for fremfor å laste ulovlig ned via feks LimeWire.
Via iTunes overfører du enkelt og greit sangene over på din mp3-spiller.

Det fungerer bare med iPod.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:20   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Nå ble jeg stolt, Mim!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:21   #54
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det fungerer bare med iPod.

Så i ettertid at hun ikke hadde det.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:23   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Jeg er stolt selv også!

Det jeg tror jeg har gjort er helt uten limewire. Jeg har nemlig kopiert CD'en over til biblioteket i media player, høyreklikket og sendt til spilleren (F:, forøvrig)

Jge prøver en gang til nå, for å se hvordan det virker. Jeg vil forresten helst gjøre ting lovlig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 23:34   #56
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Lovlig er nok det beste. Jeg laget meg treningsmusikk fra filer nedlastet via Limewire. En del låter hadde "hakk i plata", det er irriterende å høre på. Noen har sikkert lagt inn dette med vilje for å irritere meg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 00:47   #57
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Er mye som ikke er bra på Limewire. Man må høre igjennom filene før man evt gidder lagre de.

Grattis da Mim

Jeg satt og knotet en uke før jeg fikk det til. Prøvde det MESTE....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 00:51   #58
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg føler på meg at jeg kan motbevise dette. Må bare kjøpe Mp3-spiller først. :forsøker å overvinne angsten:

Wow.


Fin tittel forresten

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 00:59   #59
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Fin tittel forresten

Ikke sant?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 01:04   #60
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er mye som ikke er bra på Limewire. Man må høre igjennom filene før man evt gidder lagre de.

:blander meg inn:

Hvordan gjør du det? Jeg får ikke til det, jeg. Må laste de ned først.


Grattis Mim, MP3 er kjekt å ha i veska.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no