Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Karneval i slalombakken - kostyme?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 23:07   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Karneval i slalombakken - kostyme?

Trenger ideer...

Poden skal på slalomkarneval.
Kostymet må passe utenpå slalomdressen. Han bruker selvfølgelig hjelm, så om det blir hodeplagg må dette utenpå hjelmen. Det må ikke være noe særlig flagrende gevanter ala supermann- eller batmankappe som kan henge seg fast i heisen. Og mor kunne tenke seg å teste sykunnskapene...

Noen kreative hoder der ute??

(Jeg har litt sær humor og så et sted et kostyme - en mobiltelefon . Helt i min gate, men jeg vet ikke om poden synes noe om å være mobiltelefon blandt gutta i bakken )

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:11   #2
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Karneval i slalombakken - kostyme?

Om du syr selv, så ville jeg spurt poden hva han selv ønsket - om han har noen ideer.

Synes mobiltelefon ideen var morsom. Minner meg om et av russearrangementene vi hadde i sin tid, hvor stedets "sønn av sydamen" var utkledd som banan

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 23:16   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Karneval i slalombakken - kostyme?

Poden vil sikkert være Batman eller noe annet som mamman synes er både kjedelig og ikke særlig gjennomførbart. Batman uten maske og kappe blir liksom ikke helt Batman

Må presentere noen helt nye ideer for han tror jeg - som vi kan bli enige om. Både når det gjelder sikkerhet, hvordan det skal passe utenpå uteklær og hjelm, samt at jeg skal forsøke å snekre sammen noe ikke altfor avansert

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no