Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beinplass i bakovervendt sete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-11, 12:15   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beinplass i bakovervendt sete?



I mai kjøpte vi et dyrt og flott bakovervendt sete. Britax highway.
Og tanken var at minsten skulle bruke dette til han kan snues og rett inn i beltestol.
Vel, nå er han 14 mnd og jeg må brekke bena hans for å få han inn i setet.
Med vinterdress og sko er det ikke lenge til det ikke er plass til han....

det var ikke sånn det skulle bli.
Akkurat nå angrer jeg veldig på at vi ikke kjøpte et sete som kan snues.

Hvordan i alledager får dere 2-3-4 åringer inn i sånne seter?
Kapper av dem bena og legger bena i bagasjerommet?

Poden er 85 cm og 13 kg, så ikke noen kjempe.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:20   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

De skal ikek ha på vinterdress når de sitter i stolen, for da får man ikke strammet selene godt nok.
At de sitter med bøyde bein gjør ingenting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:21   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Enig med Minni. Vinterdress bør de ikke ha bilstolen, og bøyde bein er overhodet ikke farlig. Ei heller ubehagelig for barn, slik det ville vært for voksne. Jeg har vondt for å tro at det kan være for trangt for en på 14 måneder, når eldste satt bakovervendt i min Toyota Yaris til han var nesten 6 år. ..

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:22   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Bøyde ben og ingen tykke klær.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:24   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Det kan nok også være greit å ha av vinterskoene i bilen. De når som regel veldig høyt opp på korte legger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:25   #6
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Guttungen på 3 sitter bakovervendt og det er ikke noe problem å få plass til han. Jeg sliter litt når jeg skal ha han ut fra sete fordi skoa gjerne setter seg fast på veien så jeg innrømmer at jeg irriterer meg litt innimellom, men det overlever jeg ett år eller to til. Jeg kan jo strengt tatt ta av han skoa og gjør det innimellom. Han er ca 95 cm tipper jeg og han sitter med bøyde bein, han reagerer ikke på det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:25   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Å ikke ha vinterdress er ikke et tema rett og slett. Med de tempraturene vi har vinterstid er det uansvarlig å ha barn (og voksne) i bilen uten at de er kledd for en evt stopp.
Man leker ikke i 30 minus.

Uten at det egentlig var tema.

Bøyde bein er ikke noe problem, men det er begrenset hvor tøyelig han er?
Turn?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:27   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Enig med Minni. Vinterdress bør de ikke ha bilstolen, og bøyde bein er overhodet ikke farlig. Ei heller ubehagelig for barn, slik det ville vært for voksne. Jeg har vondt for å tro at det kan være for trangt for en på 14 måneder, når eldste satt bakovervendt i min Toyota Yaris til han var nesten 6 år. ..

Men hva er det vi gjør feil??
Jeg tror ikke det er fysisk mulig å sette broren på snart 3 i samme sete, men jeg kan jammen prøve.....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:28   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Man har da med vinterdressen. Og tepper til å ha over seg til temperaturen i bilen har blitt høyere. De fleste som bor nord for Oslo har kjørt i temperaturer ned mot 30 minus, uten at man er nødt til å ha på vinterdressen av dn grunn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:29   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Knerten er en helt normaltstor 4-åring som akkurat har flyttet ut av sitt bakovervendte sete. Han har sittet med bøyde bein i noen år, men det har vært helt uproblematisk for ham. Men vi har aldri hatt dresser og sånt på mens han sitter i setet.

Vi har bilen parkert i oppvarmet garasje, så det er ikke kaldt å sette seg i bilen. Dressen er med som bagasje når vi er på tur. Skal vi på hytta, så tas den på når vi parkerer og skal gå bort til hytta (ca 100 meter).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:33   #11
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Man har da med vinterdressen. Og tepper til å ha over seg til temperaturen i bilen har blitt høyere.


Ok, jeg tror ikke vi skal diskutere dette. Å kjøre med barn uten dress på, i tempraturer som vi operere med her er uansvarlig. At andre velger det, er nå så, men vi forholder oss til den naturen vi en gang bor i.
En bil som har stått ute i 35 minusgrader blir ikke varm. I tillegg så er en uforutsett stopp noe man må påregne. Evt om man må evakuere bilen raskt. Jeg kan ikke da kle på 4 unger som sitter å hutrer under ullpledd, før vi evakuerer. Ved en krasj kan 4-5 minutter i 35 minus være fatale for små barn.

Som sakt, andre må gjerne velge annerledes, men hos oss er ytterklærne på i bilen om vinteren.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:34   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Vel, en kræsj ned et så lite barn i forovervent sete kan også være fatalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:35   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vel, en kræsj ned et så lite barn i forovervent sete kan også være fatalt.

Ja, og nettopp derfor valgte vi bakovervendt

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:39   #14
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ok, jeg tror ikke vi skal diskutere dette. Å kjøre med barn uten dress på, i tempraturer som vi operere med her er uansvarlig. At andre velger det, er nå så, men vi forholder oss til den naturen vi en gang bor i.
En bil som har stått ute i 35 minusgrader blir ikke varm. I tillegg så er en uforutsett stopp noe man må påregne. Evt om man må evakuere bilen raskt. Jeg kan ikke da kle på 4 unger som sitter å hutrer under ullpledd, før vi evakuerer. Ved en krasj kan 4-5 minutter i 35 minus være fatale for små barn.

Som sakt, andre må gjerne velge annerledes, men hos oss er ytterklærne på i bilen om vinteren.

Jeg vet hvilke temperaturer du snakker om. Og tro meg - Floksa har helt rett. Vinterklærne er på i bilen når man kjører i så kalde temperaturer, hvor det heller ikke er sikkert man treffer på andre bilister dersom uheller er ute. Man kan bli stående lenge uten å se andre bilister ute på bøgda.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:41   #15
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Vi kjører heller ikke uten vintertøy på, da må vi la bilen stå og gå i en halvtime for å få den varm nok, og det betyr at jeg må låse gutten alene til tider for å sitte i bilen og holde den varm, og vår bil blir ikke varm, verken motor eller innvendig på tyve minutter. I tillegg til vintertøyet har vi dyne i bilen når det er minus tyve og nedover, nå har jeg teppe. Men jeg tar av skoene og bruker stonz eller liknende i bilen.

Til temaet: Vi har britax hi-way og det kommer nok an på bilen. Vår har supergod plass til bena, han er rundt 95 cm og 13kg. Satte dette sete i bestemorbilen, en realtiv stor bil. Der får verken han eller passasjer plass.... Byttet til Duologic i bilen vår og der har han mye mindre benplass så hi-way skal tilbake igjen...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:44   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Jeg skjønner dilemmaet, men ungene skal faktisk ikke sitte i tykke dresser i bilsetet uansett om det for- eller bakovervendt. Det reduserer sikkerheten med setet noe veldig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:46   #17
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Hvilket sete har du?
Er du sikker på at det er helt riktig montert? Er det muligheter for å vippe setet litt bakover for å skaffe mer beinplass på den måten?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:47   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Vi har heller aldri dressen på i bilen. Men jeg lurer. Er det verst over armene, egentlig? Vil sikkerheten bli bedre om dressen tas at slik at skuldrene ikke har dress på seg, men at dressen ligger bak ryggen? For det er vel det at dressen er så stor og glatt som er problemet, og det er vel mest et problem på overkroppen?

:leter etter lure løsninger:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:47   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg skjønner dilemmaet, men ungene skal faktisk ikke sitte i tykke dresser i bilsetet uansett om det for- eller bakovervendt. Det reduserer sikkerheten med setet noe veldig.

Det er ikke noe dilemma en gang.
Vinterklærne er på.
Jeg har opplevd noen skremmende episoder og vet hvor fort det går i sånne tempraturer. Så om svaret er av med dress og støvler, så blir han faktisk snudd til neste høst. Fram til da skal jeg greie å stappe han inn.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 12:49   #20
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.510
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beinplass i bakovervendt sete?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hvilket sete har du?
Er du sikker på at det er helt riktig montert? Er det muligheter for å vippe setet litt bakover for å skaffe mer beinplass på den måten?

Britax higway.
Ja, det skal finnes en slik kloss å sette under for å vippe det litt. Da vi monterte det hadde vi ikke plass. men nå har vi lyttet midtrekka litt bakover og da kan det være det går. Det var et godt tips, jeg hadde helt glemt den muligheten. Skal kjøpe den dingsen snarest!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no