Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i London

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-14, 11:30   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Hvordan orker dere Primark? Sjefen min hadde sett folk slåss om klærne der inne da han var der da vi var i London på jobbtur. Jeg orker ikke det.

Jeg ville prøvd Selfridges, synes det var en del fint der. Ikke bare dritdyrt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 11:32   #22
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Jeg har vært på Primark i London en gang fordi "alle" anbefalte det, jeg kom meg fort ut igjen. I Dublin ville gjerne yngste kikke litt, og der var det mer oversiktlig. Men fortsatt mest skrot.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:45   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Next sender til Norge.:-)

Vet du om Gap sender?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:47   #24
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har vært på Primark i London en gang fordi "alle" anbefalte det, jeg kom meg fort ut igjen.

Fryktelig sted med lite pene klær.

Ellers vil jeg anbefale Monsoon for fine hverdagskjoler, samt Debenhams for kvalitetsklær som ikke er så dyre som man skulle tro (jfr. det kokosbolle skriver om Selfrigdes; jeg trodde i hvert fall lenge at Debenhams var grisedyrt).

Og så må jeg si at om du har begrenset tid å bruke på shopping så er Oxford Street bedre enn sitt rykte - ja, der er mye folk, men omtrent alle butikkene som er nevnt her ligger som perler på en snor, så man kan handle veldig effektivt. Men sånnsett er jo Westfieldsentrene (det er to av dem) som frukt nevner også greie, men da må du jo litt ut av sentrum, så det kommer an på hvor du befinner deg og hvor god tid du har.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:48   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

GAP har en del fint synes jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:51   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvordan orker dere Primark? Sjefen min hadde sett folk slåss om klærne der inne da han var der da vi var i London på jobbtur. Jeg orker ikke det.

Jeg ville prøvd Selfridges, synes det var en del fint der. Ikke bare dritdyrt.

Det har jeg og sett og folk som står og drar i klærne og generelt mye rot og varmt. Passer ikke for meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:52   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Er butikkane i Oxford Street åpne på søndagar? Eg skal bortover i mars men heile lørdagen går bort i fotball og da hadde det vore fint med shoppesøndag!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:52   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Ja, oppe fra 11 eller 13, husker ikke helt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:54   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Takk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 12:57   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er butikkane i Oxford Street åpne på søndagar? Eg skal bortover i mars men heile lørdagen går bort i fotball og da hadde det vore fint med shoppesøndag!

Jada.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 13:20   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

Tror jeg må legge mindre merke til til ting enn dere andre, evt er jeg ikke såfin på det. Aldri sett noen som krangler om klærne, kjent vondt lukt i butikken osv.Kvaliteten på barneklærne er heller ikke noe dårligere, klærne vi har fra cubus f.eks er dårligere kvalitet enn de vi har fra primark.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 14:03   #32
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.088
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

Jeg er ikke så veldig fin på det, altså, men alle klærne jeg tok i knitret og det var virkelig ville tilstander der. "Lette meg i hjel" etter bomullstruser, men det var bare polyester å oppdrive. Fant dog noen 100% bomullstrøyer til jentungen. De var ok.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 14:07   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Om du ønsker deg en sånn tynn boblejakke som kan rulles sammen til en liten pakke, vil jeg anbefale Unique. Elsker min blå som jeg kjøpte til ca 50 pund i høst, vurderer en til når jeg skal tilbake nå snart.

Jeg har også kjøpt gensere på Next og vært fornøyd med dem, billige og greie til hverdags.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 14:12   #34
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

Primark er knall for forbruksvarer til ungene. Jeg kjøper alltid en haug med sokker, truser, pysjamaser osv der. Jeg syns barneklærne generelt sett er OK kvalitet, og de koster jo ingenting.

Til meg selv har jeg kjøpt bl.a. Tynne skjerf, belter, singlets og billige solbriller. Jeg elsker Primark, men kan styre meg for den på Oxford Street. Handler der når jeg er hos svigers, mye mindre folk (liten by i Hampshire)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 14:14   #35
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

Vi har vært fornøyde med alt vi har kjøpt på Primark. Converse-kopien til 7 pund holdt lenger enn det ekte paret vi hadde fra før.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 16:45   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Er butikkane i Oxford Street åpne på søndagar? Eg skal bortover i mars men heile lørdagen går bort i fotball og da hadde det vore fint med shoppesøndag!

Butikkene er (nesten) alltid åpne her! Det er bare 1. juledag og 1. påskedag at alt er stengt. Oversikt over butikker og åpningstider finner du her: London shopping

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 16:50   #37
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Primark er knall for forbruksvarer til ungene. Jeg kjøper alltid en haug med sokker, truser, pysjamaser osv der. Jeg syns barneklærne generelt sett er OK kvalitet, og de koster jo ingenting.

Til meg selv har jeg kjøpt bl.a. Tynne skjerf, belter, singlets og billige solbriller. Jeg elsker Primark, men kan styre meg for den på Oxford Street. Handler der når jeg er hos svigers, mye mindre folk (liten by i Hampshire)

Mens jeg som bor i England handler aldri på Primark. Foretrekker HM som er nesten like billig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 17:07   #38
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shopping i London

Jeg tror ikke du vil trives på Primark, Nooria....

På Westfield har de litt av alt, kjedebutikker i alle prisklasser.

Jeg trives i området rundt Covent Garden. Der har de mange av de samme kjedebutikkene, men også litt mer spennende butikker.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 21:24   #39
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i London

Dra heller en tur til til Kings Road enn å vasse rundt på (fæle) Oxford Street. Mangen fine butikker i Kings Rd. Mulig det har endret seg de siste årene men sist jeg var der var i alle fall nok å handle der. Både dyrt og billigere og stort sett de samme butikkene du finner på Oxf. St. Varemagasinet Jonh Lewis ligger helt oppe ved Sloane Square (som er et fint utgangpunkt).

For litt altenativ shopping (market style) er Camden ok.

Jeg liker meg i Covent Garden-området og pleier å finne det meste der. (Selve Covent Gdn-området, Neal Street-området og Long Acre). Masse fine kaffeer og barer er det der også. Grei lunsj på Covent Gdn Grill i Henrietta St.


Sist redigert av Jenna : 15-01-14 kl 21:29.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 21:33   #40
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Jeg var på Camden i 2001 og det var stor suksess!

Vi skal bo ved Hyde Park tror jeg.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no