Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-14, 20:57   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Pil

Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Jeg trenger tips om bukser som er litt rause med oss som er litt "utflytende" i mageregionen. Jeg liker best buker med strikk, eller i det minste stretch, i livet siden jeg, dersom de ikke har strikk, må opp i størrelser som gjør buksene for store i rumpa og hoftene. Liker dem også litt høye i livet siden jeg ofte går med topper som går litt nedenfor rumpa og buksene gjerne kan ha litt hold-in-effekt.
Noen som har tips?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 20:59   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Pieces sine bukser med høyt liv og glidelås bak. F eks disse:

http://www.smartgirl.no/klaer/bukser...kser_209491_22
http://www.zalando.no/pieces-funky-h...140121185955:s

De finnes i mange farger, blanke, matte, osv. Modellen heter Funky Highwaist, om jeg ikke tar helt feil...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:04   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Pulz sine jeans er de eneste som passer til meg. De er trange i lår og legger, men pga. litt stretch så må jeg ikke opp 2 str for å få plass til magen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:04   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Får man disse i butikker, eller må de kjøpes på nett?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:05   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Får man disse i butikker, eller må de kjøpes på nett?

Nei, de selges i butikker også. Pulz sine bukser er også gode.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:14   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, de selges i butikker også. Pulz sine bukser er også gode.

Hvilke butikker, da?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:15   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvilke butikker, da?

Sånne butikker som ikke er kjedebutikker. Her selges de typisk i sånne små, uavhengige butikker. Der de også selger Ilse Jacobsen og sånt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:17   #8
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Ok, takk, da har jeg noen i sikte.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:20   #9
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Jeg vet at noen B-Young butikker selger disse. Jeg har kjøpt en på Soho i Bergen, men den butikken er nedlagt, dessverre. Mulig Zavannah på Sletten senter selger disse?

De 3 jeg har nå har jeg kjøpt på Sorbet på Oslo S.

(Her er e-postadressen til den norske avdelingen (dansk merke): tith@ball-group.com)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 21:24   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Floyd har noen veldig fine med høyt liv. Bra stretch i dongerivarianten. Har kjøpt dem på Floyd butikken (Lagunen) eller hos B-young

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-14, 23:20   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Jeg er sånn som deg og kjøper stretchbukser med strikk og høyt/middels liv med smale bein på Kappahl og sist HM.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:04   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Vero Moda har noen bukser med glidlås bak, som går godt over magen og har stretch.
Fåes i forskjellige farger. Billig er de også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:14   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Eg er veldig glad i Lindex sine stretch-jeans. Dei har ulike modeller, men eg pleier kjøpe dei som er høge i livet av nettopp same grunn som du skisserer. Dei har litt hold-in-effekt, utan at det blir så mykje at det er ubehageleg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:42   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Mariebuksen:



Jeg siterer fra forhandleren nyttig.no:

Opprinnelig lagt inn av Nyttig

Holder fasongen – du slipper «knær» selv etter timer i bilen eller på bingoen. Pen modell i slankende fasong, med lommer og strikk i livet. Leveres i fire lekre ensfargede stoffer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:50   #15
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)



Sånne bukser gikk min gammeltante i alltid.

Jeg er forresten veldig fornøyd med Flloyd også.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:51   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Det hadde vært langt vittigere med Mariebuksen om du ikke selv hadde midje som et siv og det ikke kunne oppleves som , Elinblu.
Mormor hadde forøvrig Mariebuksen i flere farger og var veldig fornøyd, måtte hun hvile i fred.

Jeg kan anbefale Ponte Roma Trousers fra Boden, jeg synes de er store i str. Dessuten synes jeg Cubus-jeansene er fine. Fine farger, grei kvalitet og de med høyt liv er greie å stappe magen inn i.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:56   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det hadde vært langt vittigere med Mariebuksen om du ikke selv hadde midje som et siv og det ikke kunne oppleves som , Elinblu.

Beklager, det var ikke sånn ment. Jeg har reelle bukseproblemer selv, jeg, altså - det var generasjonstilhørigheten til mariebuksene jeg mente å spøke med.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:56   #18
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Cubus må jeg sjekke ut. Det er jo et rimeligere alternativ enn mye annet. Synes det er veldig vanskelig å finne fine bukser pga ganske smale ben, men for stor mage.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:57   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Beklager, det var ikke sånn ment. Jeg har reelle bukseproblemer selv, jeg, altså - det var generasjonstilhørigheten til mariebuksene jeg mente å spøke med.

Jeg tror du kan kle Mariebuksen aldeles utmerket, jeg, Bluen. Du kan jo bare fiffe den opp med en sprek topp og et gøyalt belte.

Jeg har forøvrig hørt mye skryt av Salsabuksene, de har jeg tenkt å teste ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 10:59   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse som er snill mot magen (les strikk/stretch)

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tror du kan kle Mariebuksen aldeles utmerket, jeg, Bluen. Du kan jo bare fiffe den opp med en sprek topp og et gøyalt belte.

Jeg har forøvrig hørt mye skryt av Salsabuksene, de har jeg tenkt å teste ut.

Ja, den er vel høy i livet, så da passer den nok!

Jeg har også ei venninne som skryter veldig av salsabuksene. Skal være høye og fine i livet, de også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no