Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Viktor & Rolf for H&M

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 02:04   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Jeg antar at de klærne neppe kommer i størrelse "god og tykk" likevel - så da sparer jeg de pengene...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 08:44   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg antar at de klærne neppe kommer i størrelse "god og tykk" likevel - så da sparer jeg de pengene...

Eg veit faktisk ikkje eg. Om kolleksjonen går til 46 eller stoppe på 42? Det har eg ikkje sjekka!

Kiddo, takk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:37   #23
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Rota meg fram til den etter hvert.
Litt kjølig for årstida, men jeg likte schwungen.

Trenchcoat er et tidløst plagg, som kan brukes i mange år. Men jeg må selvsagt se og prøve og ta og føle før jeg bestemmer meg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 13:57   #24
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Fikk sikret meg et par plagg i dag. De har størrelser opp til i alle fall 44. Jeg fant grå jeans, en sort topp med hjerter i tynt stoff på brystet og en enkel t-skjorte med røde bånd på. Det var mye fint, men også mye som ble litt for voldsomt for litt konservative meg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 14:32   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Fikk sikret meg et par plagg i dag. De har størrelser opp til i alle fall 44. Jeg fant grå jeans, en sort topp med hjerter i tynt stoff på brystet og en enkel t-skjorte med røde bånd på. Det var mye fint, men også mye som ble litt for voldsomt for litt konservative meg.

Jeg vurderte å dra i dag, men utsatte det til i morgen. Håper ikke alt er revet vekk.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 17:00   #26
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Jeg har også lyst å gå. Hadde håpet på å sluppet ut fra sykehuset i dag, men får heller ta meg en tur i morgen så snart jeg slipper ut. Har sett noen plagg som jeg synes er kjempefine. Trenchcoaten er klassisk men samtidig med snertne detaljer, og så liker jeg veldig godt den røde knappekjolen i silke.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 18:12   #27
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Buksa er litt for stor.... Jeg prøvde en i en størrelse mindre som satt bra rundt lår osv. men var for liten i livet. Tok bare med meg en i et nr. større uten å prøve. Den er selvfølgelig passelig i livet men litt stor rundt lårene. Søren og!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:18   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Den brudekjolen skal hvertfall ikke jeg gifte meg i!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 19:43   #29
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Slik gjør visst svenskene det.
http://www.dinapengar.se/Avdelningar...11%5c09%5c3465

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:27   #30
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Har ikkje vore å sett på desse kleda enda (anna enn på reklame på tv), men ser ingen "må ha" ting.
Synes i grunn det er litt komisk at dei har brudekjole på HM

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-06, 20:33   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg kunne godt tenkt meg den røde kjolen jeg.

Bilde?

Jeg fikk så innmari lyst på en søt og rød kjole!

Og denne var fin! Jeg blir glad av rødt!



Og den er bestilt!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 11-11-06 kl 02:32. Årsak: Fikk lagt inn bilde av rød, smashing kåpe!
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:08   #32
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Bilde?

Jeg får ikke linket til bilde, men det ligger her: http://www.hm.com/no/ , klikk på Victor & Rolf og view collection, så er det bare å bla seg bort til den røde kjolen. Kjempesøt!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 12:14   #33
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Den ligger forresten på ebay:



Men det spørs om den hadde vært så kledelig til meg, som har et kilo eller ti for mye.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 14:28   #34
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Den ligger forresten på ebay:


DEN fikk jeg karet til meg i dag. De hadde EN igjen i str. 36. Den var veldig fin på. Veldig fin rødfarge.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:25   #35
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

DEN fikk jeg karet til meg i dag. De hadde EN igjen i str. 36. Den var veldig fin på. Veldig fin rødfarge.

Heldiggris! Jeg har et håp om å få kjøpt den på netshopen når den åpner. Så får jeg bare selge den videre hvis den ikke passer. Var den stor/liten i størrelsen?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:26   #36
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Heldiggris! Jeg har et håp om å få kjøpt den på netshopen når den åpner. Så får jeg bare selge den videre hvis den ikke passer. Var den stor/liten i størrelsen?

Vanlig størrelse, tror jeg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:44   #37
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Når åpner netshopen?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 15:59   #38
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Når åpner netshopen?

Det er superhemmelig og bare for spesielt innvidde.

Eventuelt kan du gå på nettsiden og lese at "The online shop will open at 00.01 cet November 13th" .

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 18:00   #39
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Det er superhemmelig og bare for spesielt innvidde.


Fantastisk Tag!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:46   #40
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Viktor & Rolf for H&M

Jeg så den brudekjolen i butikkvinduet i dag. Ikke spesielt fin, spør du meg.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no