Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 22:42   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Jeg har hatt to par franske vinterstøvler/skor (dog ikke så høye), som jeg elsket. Det var skikkelig gummisåle (ekte gummi) under. De var egentlig tynne i skinnet, men jeg frøs aldri i dem. De hadde glidelås, et par av dem hadde glidelås både bak og frem.. Arce eller noe? Så deilige!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:52   #22
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

SÅnne har eg også lyst på. Pris? Kor finne eg slike?

XXL for eksempel.

Æsj, url'en til produktsiden virker ikke. Søk på Sorel

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 14-11-06 kl 23:03.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:08   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Disse har jeg kjøpt meg i dag. Merrell og det er som å ha på seg tøfler.


http://www.merrell.com/Shop/Detail.a...-BOT&PID=11526


Sist redigert av Isa : 02-03-07 kl 10:12.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 13:30   #24
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Disse var det jeg hadde:

http://www.arche-shoes.com/

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 13:19   #25
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har disse hvite Timberlandene fra i fjor Varme og kule!!! Er kjempe fornøyd


Er de rimelig vanntette? Går ca en mil hver dag (til og fra jobb) og prøver og finne noen gode sko som både er varme, litt kule og vannavstøttende.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 13:25   #26
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Disse har jeg kjøpt meg i dag. Merrell og det er som å ha på seg tøfler.


http://www.merrell.com/Shop/Detail.a...-BOT&PID=11526

Marikken hvor har du kjøpt de? Er veldig på jakt etter vintersko til å trekke på uten snøring og slikt.

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:35   #27
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Er de rimelig vanntette? Går ca en mil hver dag (til og fra jobb) og prøver og finne noen gode sko som både er varme, litt kule og vannavstøttende.

Ja det er de!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 00:36   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Marikken hvor har du kjøpt de? Er veldig på jakt etter vintersko til å trekke på uten snøring og slikt.

Mener å ha sett de på Bronxbutikken i grensen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:14   #29
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ja det er de!

Du har et par selv? Fornøyd?

Må vurdere skokjøp nøye siden de koster 1499 kr...

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 01:22   #30
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Du har et par selv? Fornøyd?

Må vurdere skokjøp nøye siden de koster 1499 kr...

Jeg mine hvite Timberland!!! De er vanntette,varme,kuuuuuuuuule og kan anbefales på det varmeste!!!

  Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 11:06   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Marikken hvor har du kjøpt de? Er veldig på jakt etter vintersko til å trekke på uten snøring og slikt.

De har noen utrolig kule Tommy Hilfiger på CC Vest - likner de på bildet, men litt mer "posete" øverst og med snorer/lisser surret oppover - men de er elastiske (tror jeg) og uansett med en sånn "struper" man bare drar dem stramme med. Hadde ikke bestevenninnen snappet opp disse hadde jeg tatt dem!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:23   #32
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg mine hvite Timberland!!! De er vanntette,varme,kuuuuuuuuule og kan anbefales på det varmeste!!!

Noen som vet om det er en sort utgave også?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:36   #33
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

De er vanntette,varme,kuuuuuuuuule og kan anbefales på det varmeste!!!

Flere som har slike typer sko å anbefale? -Gjerne med bilde, pris og butikk.


Jeg har fra før av vært håpløs på dette området. -Handlet på tilfeldige salg, og tatt til takke med "ok" sko, istedenfor ting jeg ville ha følt meg skikkelig vel i. Resultatet er jo at jeg ikke er fornøyd med det i skapet, og heller ikke når jeg drar noen steds.
Temmelig dumt å holde på slik ja.


Men fra nå av:
-Tar meg selv i nakken å skal herved ikke tenke penger når jeg handler!

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:41   #34
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.


Skal kjøpe meg disse Sorel støvlene


Disse har jeg. Veldig gode og varme, men føler meg ikke så veldig stilfull med de. Ganske klumpete, og føles ut som om jeg har noen tonn på hvert ben..
Blåser litt i det, for jeg fryser så forferdelig på bena i snøen. Bedre å være varm da.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:16   #35
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Disse har jeg kjøpt meg i dag. Merrell og det er som å ha på seg tøfler.


http://www.merrell.com/Shop/Detail.a...-BOT&PID=11526

Har veldig lyst til å kjøpe et par slike. Var innom dna-butikken her i byen og siklet på etpar lyse brune her om dagen.
*tenke-tenke*

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:19   #36
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Noen som vet om det er en sort utgave også?

Ja, jeg har sett sorte bl.a. på Eurosko.
Ellers så har de dem på nettbutikken Zneakers.
https://www.zneakers.no/

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 15:27   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.389
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Disse har jeg. Veldig gode og varme, men føler meg ikke så veldig stilfull med de. Ganske klumpete, og føles ut som om jeg har noen tonn på hvert ben..
Blåser litt i det, for jeg fryser så forferdelig på bena i snøen. Bedre å være varm da.

Jeg har også de Sorel støvlene. Kjempe greie å ha på seg når man leker i snøen eller går tur. Ellers enig med Dani.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:07   #38
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Ja, jeg har sett sorte bl.a. på Eurosko.
Ellers så har de dem på nettbutikken Zneakers.
https://www.zneakers.no/

Tusen takk for link. Der fant jeg nemlig sko jeg skal tipse gubben om at jeg ønsker meg til jul.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:41   #39
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Jeg har disse fra Timberland.

De er varme, vanntette og er ikke klumpete i det hele tatt. Veldig fornøyd med dem, og vurderer å kjøpe meg et par til fra Timberland.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:00   #40
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig varme vinterstøvletter...som ser kule ut

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har disse fra Timberland.

De er varme, vanntette og er ikke klumpete i det hele tatt. Veldig fornøyd med dem, og vurderer å kjøpe meg et par til fra Timberland.

De så litt snertne ut. Hvor mye koster de, og hvor får man tak i de?

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no