Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen feller trær uten å spørre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 12:36   #21
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Godt at vi har fjernet trærne i vår hage uten at naboene har/kan si noe.

Vil man ha skygge så kan man jo plante trær på sin egen tomt.

Heh?

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 12:59   #22
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Var det ikke naboen som hadde fjernet noen trær på sin tomt som var "problemet"?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:00   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Nå var det ikke akkurat skygge som var problemet. Men klart, eier man så kan man vel være egoist.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:01   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Skygge var bare noe jeg skrev men innsyn etc, kan man jo plante trær på sin egen tomt for evt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:02   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Jeg har ikke trær i min hage for at det passer for naboene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:12   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Nei, som jeg sa, når man eier, så kan man tillate seg å være egoist.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:12   #27
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Nå var det jo faktisk ikke deres tomt heller, som det viste seg Ei heller er det skyggen som er så viktig.

Jeg er fullstendig klar over at vi ikke hadde hatt noe å si om det var deres tomt. Men jeg synes virkelig at når et tre har vokst på samme plass i 20 år, så er det ålreit å varsle en nabo som blir berørt av felling at man faktisk har tenkt å felle det...

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:24   #28
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, som jeg sa, når man eier, så kan man tillate seg å være egoist.

Jeg vil ikke kalle det å være egoist når man gjør som det passer seg best på sin egen eiendom. Halve poenget med å eie etter min mening, er jo å ha selvråderett. Jeg er også enig med Tinka at man kan jo selv plante på sine eiendom for å skjerme seg for innsyn, hekk kan som Veronal sier være 2 meter høy.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:25   #29
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Trærne våre har stått på vår tomt i 27 år men jeg spurte ikke naboene før vi fellte de.

Men er det ikke dems tomt så stiller jo problemet seg annerledes for da har de vandalisert på annenmanns eiendom og det er ikke lov.


Sist redigert av Tinka : 09-09-07 kl 13:51.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:27   #30
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg vil ikke kalle det å være egoist når man gjør som det passer seg best på sin egen eiendom. Halve poenget med å eie etter min mening, er jo å ha selvråderett. Jeg er også enig med Tinka at man kan jo selv plante på sine eiendom for å skjerme seg for innsyn, hekk kan som Veronal sier være 2 meter høy.


Helt fullstendig enig!

Gubben her er så redd for å komme på kant med naboen om vi setter opp et høyt gjerde, mens jeg mener det er en rett vi har når vi eier. De er så nysgjerrige at de helt usjenert GLANER ut av kjøkkenvinduet sitt når vi kommer hjem med bilen, eller når vi oppholder oss ute. I tillegg kommer de ut og spør om de kan få frelse oss. Har lyst til å sette opp et høyt gjerde -rett og slett for å slippe innsyn og mas.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:27   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Klart at jeg er egoist med min egen tomt.

Vil naboen stelle trærne, rake løv etc, for den nytten de har av mine trær på min tomt så skal trærne få lov til å stå i fred, he,he.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:28   #32
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Jeg klarer ikke helt å se at det skal være så veldig egoistisk å utbedre ting på sin egen tomt. Naboen her feller trær rett som det er, og har aldri spurt om det. Og det samme gjør vi. Så lenge det ikke er tvil over at de trærne som felles faktisk er dine egne syns jeg du er i din fulle rett til å bestemme over dem uten å spørre andre først. Informere kan man godt gjøre, pga av støy og fare ved felling osv., men å spørre om det er greit er ikke nødvendig syns jeg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:38   #33
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Egne trær hadde vi fjernet uten å nevne det for naboen med mindre selve fellingen angikk naboen med tanke på risiko og støy. Gjerde (og hekk) i nabogrensen måtte ha vært en joint venture - i hvert fall i utgangspunktet. Tross alt så synes jeg man kan legge opp til at det tas estetiske hensyn. Jeg hadde ikke blitt lykkelig hvis naboen hadde hevet seg rundt og kjøpt thujahekk for å plante ut i nabogrensen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:31   #34
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

I tillegg kommer de ut og spør om de kan få frelse oss. Har lyst til å sette opp et høyt gjerde -rett og slett for å slippe innsyn og mas.

FRELSE dere?
Piggtrådgjerde, overvåkningskamera og alarm, vennen min!

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 22:48   #35
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg vil ikke kalle det å være egoist når man gjør som det passer seg best på sin egen eiendom. Halve poenget med å eie etter min mening, er jo å ha selvråderett. Jeg er også enig med Tinka at man kan jo selv plante på sine eiendom for å skjerme seg for innsyn, hekk kan som Veronal sier være 2 meter høy.

Vi har fellt trær på tomta vår nå i år (to store morelltrær senest i går) mest for vår egen del.
Det gjør at vi ikke er så usjenert lenger, men samtidig blir hagen lysere og lettere og hyggeligere å bruke.

Vi har også fellt to store trær som har stått her i femti år, de var blitt så store at taket og takrenner ble ødelagt, og de tok all næring fra alt som ble plantet i den delen av hagen.
Det ene treet plantet fars storebror da han flyttet hit i 1954.
Trær blir digre

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:39   #36
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Man har såklart lov til å felle trær som står på ens egen eiendom, men om det er slik at det påvirker naboen i stor grad så synes jeg uansett at man godt kan si i fra på forhånd. Gjør man det kan man jo også få avdekket om det er tvil om hvor grensene går og slikt, sånn som HI opplever nå.

Men en kan jo være enda mer uheldig, og få naboer som feller trær som står på ens egen tomt, slik som vi opplevde i fjor. Der hadde naboen benyttet seg av at vi var på ferie og felt fem thujaer, som stod på vår side av gjerdet. Da vi spurte hvorfor fikk vi bare vite at de godt kunne ta flere trær også, altså. Vi var veldig nærme å politianmelde.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:43   #37
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.


Men en kan jo være enda mer uheldig, og få naboer som feller trær som står på ens egen tomt, slik som vi opplevde i fjor. Der hadde naboen benyttet seg av at vi var på ferie og felt fem thujaer, som stod på vår side av gjerdet. Da vi spurte hvorfor fikk vi bare vite at de godt kunne ta flere trær også, altså. Vi var veldig nærme å politianmelde.


Kjenner jeg blir irritert på dine vegne.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:47   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Kjenner jeg blir irritert på dine vegne.

Vi var, for å si det mildt, noe overrasket og ganske sure. Men vi er i ettertid glade for at vi ikke gjorde noen stor sak ut av det, for naboene er en smule gale, så det kunne bare ha gjort vondt verre. Men de trærne de så snilt tilbød seg å felle står enda. Men vi skal kutte litt av de nå i høst, men borte blir de ikke.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:47   #39
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Vi avklarte med naboene da vi skulle felle trær på vår tomt. Trærne ville gi mer innsyn mellom hagene våre. Jeg syns det var en selvfølge at vi spurte dem om det var greit.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 07:56   #40
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen feller trær uten å spørre

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Helt fullstendig enig!

Gubben her er så redd for å komme på kant med naboen om vi setter opp et høyt gjerde, mens jeg mener det er en rett vi har når vi eier. De er så nysgjerrige at de helt usjenert GLANER ut av kjøkkenvinduet sitt når vi kommer hjem med bilen, eller når vi oppholder oss ute. I tillegg kommer de ut og spør om de kan få frelse oss. Har lyst til å sette opp et høyt gjerde -rett og slett for å slippe innsyn og mas.

HJÆLP!

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Man har såklart lov til å felle trær som står på ens egen eiendom, men om det er slik at det påvirker naboen i stor grad så synes jeg uansett at man godt kan si i fra på forhånd. Gjør man det kan man jo også få avdekket om det er tvil om hvor grensene går og slikt, sånn som HI opplever nå.

Men en kan jo være enda mer uheldig, og få naboer som feller trær som står på ens egen tomt, slik som vi opplevde i fjor. Der hadde naboen benyttet seg av at vi var på ferie og felt fem thujaer, som stod på vår side av gjerdet. Da vi spurte hvorfor fikk vi bare vite at de godt kunne ta flere trær også, altså. Vi var veldig nærme å politianmelde.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no