Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal vi ha på oss i høst?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-12, 22:42   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg synes alltid jeg trenger nye klær når det er høst. Denne høsten er jeg ikke sikker på hva jeg har lyst på. Har du sett noe fint som du sikler på? Bilder?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 22:51   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Vi har allerede en høstinspirasjonstråd, så kanskje du får noen tips der (skjønt den kokte vel nesten bort i 7000-kronersvesker ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 23:01   #3
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Når vi snakker om vesker : Jeg likte denne. Og den er høstmote.

http://www.kk.no/pub/imgviewer/imgvi...lbumid=4062171

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 23:01   #4
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jah. Bilde 12.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 23:05   #5
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg har planer om å bruke Maria Skappel-genser som jeg troooor jeg får snart i 30-års gave.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 11:39   #6
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Har planer om å bestille meg denne fra odd molly. Hadde en lignende før, men den var i beige så den solgte jeg da det ikke helt var min farge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg odd molly.jpg (53,1 KB, 40 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 15:09   #7
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Vi har allerede en høstinspirasjonstråd, så kanskje du får noen tips der (skjønt den kokte vel nesten bort i 7000-kronersvesker ).

Ah, det er sant! Jeg hadde glemt den tråden og fant den heller ikke da jeg kikket raskt etter en slik tråd.

Men ja du har et poeng med de 7000-kronersveskene.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 21:00   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Det skjer ikke så mye i den andre tråden, og jeg er fortsatt veldig interessert i inspirasjon for antrekk i høst.

Selv har jeg kjøpt meg to nye chinos i Tyskland (en grå og en beige) og en beige cardigan fra culture med albuelapper formet som stjerner. Tror jeg er litt der for tiden:

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 21:05   #9
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg har lyst på noe i burgunder....:hjelpsom:

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 21:08   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Lekkert Nooria.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 21:15   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg har nettopp kjøpt meg ny parkas fra Didriksons.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 21:23   #12
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Robin: så fin parkas, hvor fikk du tak i den ?

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 21:26   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Robin: så fin parkas, hvor fikk du tak i den ?

I Sverige, Sport Shopen. På kanontilbud. (Jeg betalte ikke mer enn drøyt 500,-.)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 07:48   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.378
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

I høst skal vi ha på oss kjoler. For eksempel denne i burgunder (som jeg nettopp kjøpte):

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:00   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.868
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg har akkurat begynt å følge med på denne bloggen, kanskje mest for oss som er litt eldre...?
Liker det hun finner, for det er ikke så svinedyrt heller.
http://stylishline.blogg.no/

Er innom etpar andre blogger også, Fine Ting og CARMA men synes at alt de viser er forferdelig dyrt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:07   #16
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har akkurat begynt å følge med på denne bloggen, kanskje mest for oss som er litt eldre...?
Liker det hun finner, for det er ikke så svinedyrt heller.
http://stylishline.blogg.no/

Er innom etpar andre blogger også, Fine Ting og CARMA men synes at alt de viser er forferdelig dyrt.

Fikk virusadvarsel når jeg prøvde å gå inn på bloggen !!?

Jeg må ha nye klær, jeg er elendig på klær
Burde egentlig hatt en slik personlig shopper. Prøvde å handle litt klær i går. Går på med godt mot men etter ett par butikker er motet borte og selvtillitten på vei ut døra
Hater å handle klær til meg selv

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:18   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

I haust trur eg vi skal pakke vekk alt av tunika og tights og begynne kle oss skikkelig igjen.

Mi haustgarderobe kjem i større grad enn i fjor til å innehalde skjorter, cardigans, "vanlige" bukser som en til og med skal bruke belter på! og gode skjerf i blått, sand og brunt.

Dette er hausten damer skal få bli damer igjen og ikkje gå i samme kjolane som døtrene sine.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:27   #18
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.378
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette er hausten damer skal få bli damer igjen og ikkje gå i samme kjolane som døtrene sine.

Men vi kan vel gå i kjoler, så lenge ikke døtrene har makne?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:31   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Ja, sjølvsagt.

Men eg har denne i beige og kvitt. Kjøpt i fjor og rimelig dyr. I år har eg rett og slett ikkje klart bruke den.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:36   #20
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Verken jeg eller min datter har hatt den romantiske blondestilen så jeg vil gjerne bruke kjoler i mer klassisk snitt i høst også. :værsåsnill:

Jeg tror jeg skal gjenbruke mest mulig i høst. KAnskje noen har tips til et par nøkkelplagg som kan få fem år gamle kjoler og skjørt til å se mer up-to-date ut? Cardigans har jeg i alle farger og fasonger så det trenger jeg ikke. Og topper som er kule til jeans?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no