Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skofus vs Viking

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 17:36   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Jeg har visst en småskvetter. Heldigvis, tydeligvis!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 17:54   #42
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det pleier da være Viking gore-tex til 399,- på XXL ofte? Vi har vært fornøyde med dem.
Jeg fatter forøvrig ikke dem som melder at det ikke er et behov for cherrox. Det gjelder ikke mitt barn som bor i en dam.

Jeg er helt enig. Også bare det å ha 1 par sko/cherrox hadde aldri fungert for oss (Junior er 4 år). Ellers prøver jeg å være litt forut å kjøpe vinterskoene på salg eller tilbud før vinteren, og satser på at det kommer noen tilbud nå fremover.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 18:08   #43
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Tisse i skoene? Jeg har aldri opplevd at tisset har kommet helt dit, inni underbukse, strømpebukse og bukse.

Det kan skje ganske ofte skal jeg si deg.

Hilsen Barnehageansatt

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:03   #44
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har visst en småskvetter. Heldigvis, tydeligvis!

Det har ikke jeg for å si det sånn.
Begge mine har "selskaps blære", så når det
kommer, ja da kommer det.

Så her priser jeg crocsene så lenge som mulig.
Det skal sies at han er veldig flink, men det er jo
bare så greit når det først går galt.
Ta crocsene av, skyll og tørk.
I steden for vask og tørk i skotørker.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:50   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

de som selger skofus har jo tilbud på en type vintersko og cherrox i slik pakke. 499,- mener jeg (for 2 par). Da kan dere spare en del penger.
Om de slites ut i løpet av året, hva gjør vel det? Sko arves vel ikke så ofte uansett?

Hvis man opplever det vi opplevde - å få et barn som ble våt og kald, snublet og vrikket anklene, skal jeg love deg at det har noe å si. Vi kjøper aldri mer skofus.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 22:53   #46
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

W på 8 elsker sine Thermostøvler og vil helst bruke bare de, myke og lette og ikke minst lette og ta på. Tom fine å sparke fotball i!

Jeg kunne skrevet det samme om cherroxer. Jeg har hørt mange skryte av viking thermo, jeg bare greier ikke å se at de skal være så mye bedre etter å ha sett dem i butikken. Nesten så vi må kjøpe et par for å prøve.

I fjor kjøpte vi et par kamik etellerannet til eldstemann som ser ut som støvler med tykt ullfor man kan ta ut for tørking. De virket mye bedre på foten og ikke minst varmere. Men de er i en annen prisklasse.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no