Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Kjøkkenhage.

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 22:04   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøkkenhage.

Det har jeg prøvd meg på i år, for første gang siden et heller totalt mislykket forsøk når jeg gikk på skolen. (det eneste som vokste da var ugresset....)

Redikkene mine har begynt å bli ferdige og jeg testet 2 i dag. Veldig gode og kruttsterke.
Gulrøttene mine trenger fortsatt litt tid da, salaten har jeg noen store klaser av. (og jeg så en snegle på en av de )
Salatløken min er fortsatt veldig spinkel og tomatplantene ble platet ut for en uke siden. Sådde de og hadde de i drivhus før jeg plantet de.
Får nesten ta med at drivhuset mitt er en gammel kokosbolleboks med lokk.
(sånne med 12 kokosboller som man kjøper blant annet i Sverige)

Litt morsomt at jeg for en gang skyld har fått noe til å vokse, men innser at jeg har plantet litt i overkant tett, men det går.
Neste år får jeg nok lage meg et litt større område.

Så snart....... kan jeg lage min egen salat med ting fra egen hage.
(ok, blir salat, redikker og salatløk da)
Gulrøtter er ikke helt min greie i salat og tomatene blir nok ferdige når det nærmer seg høsten forhåpentligvis.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no