Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gutter som må sitte når de tisser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 08:31   #21
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Poden sitter når han tisser. Både gubben og jeg er enig om at det er det beste.

Dere har snakket om det og blitt enige om at det er best? Hva var argumentene for (ev. mot)?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:31   #22
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Man lever da i et likestilt forhold. Mannen har lært Snupp at man kan sitte på do og stå når man er ute. Han er like lite interessert i å tørke opp søl etter små gutter som ikke klarer å sikte som det jeg er. Jeg er gift med en skikkelig mannemann som ikke definerer sin maskulinitet ut fra om han sitter eller står når han tisser. Menn som føler at man må stå for å være en "ekte mann" må da være usikre på sin maskulinitet. :kaster ut brannfakkel:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:33   #23
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis det er så voldsomt krenkende, så kan det jo hende at det egentlig er en ting han gjør i "skjul". Han har fått mye tøffel-pepper etter at han tok mitt etternavn, så når jeg i tillegg outer at han sitter og tisser, så blir det kanskje litt i overkant. Er han egentlig en mann?

Ja, det er jo litt det psykosiale jeg lurer på, altså.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:33   #24
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Mannen her har lært trollet å sitte på do. For min del har eg aldri tenkt over det. Og grunnen til det er fordi eg er sammen med ein mann som sjølv sitter på do. Å læra guttungen opp til å sitta hadde derfor blitt litt rart.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:33   #25
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.715
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Hurra til sittende tissende gutter/menn. De er da alene på toalettet, så jeg forstår ikke hvordan de skal føle seg krenket. :enkel:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:34   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Ja, det er forresten sant. Da vi var på hytta i helgen lærte vi kneten "å tisse på skogen". Det gjorde han stående, og det var stor stas. Han ville tisse på skogen veldig ofte. Oftere enn han vil på potte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:34   #27
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er gift med en skikkelig mannemann som ikke definerer sin maskulinitet ut fra om han sitter eller står når han tisser.

Hva er det en "skikkelig mannemann" definerer sin maskulinitet ut fra, da?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:35   #28
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Ja, det er forresten sant. Da vi var på hytta i helgen lærte vi kneten "å tisse på skogen". Det gjorde han stående, og det var stor stas. Han ville tisse på skogen veldig ofte. Oftere enn han vil på potte.

Interessant.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:36   #29
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Sitte inne, stå ute. Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan guttene skal ta skade på sjelen ved å sitte? Bor manndommen i tissestillingen?

Vi har ikke pratet så mye om det, jeg har skåret gjennom siden det er jeg som vasker badet. Vi har en særdeles høy do, så poden må jobbe hardt for å komme over kanten.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:38   #30
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Altså "skikkelig mannemann" er det jeg som kaller ham. Han er høy, bredskuldret med kraftig skjeggvekst og liker å gjøre Lars Monsen-ting. Han er også en racer med støvsuger og mopp, en habil kokk og en kjærlig, tilstedeværende pappa, som altså ser det praktiske i at små gutter sitter og tisser. Mitt poeng er at det finnes menn som mener at "ekte menn" må stå og tisse. Noe annet truer deres maskulinitet.

Snupp står også ute. De første gangene var det veldig stas, nå bryr han seg ikke et kvidder om stillingen. Han sitter inne og står ute. Barnehagen syns også det er praktisk, og det til tross for at det for tiden kun er mannlige ansatte på avdelingen hans.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:39   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hva er det en "skikkelig mannemann" definerer sin maskulinitet ut fra, da?

Ut fra at han faktisk er mann, kanskje?

Jeg synes det er helt greit at gutter læres til å sitte når de tisser; det å bruke klosett er neppe særlig "naturlig" uansett, og særlig for smågutter er det vel ikke så lett å unngå søl bestandig, hvis de står og tisser. Enklere å gjennomføre en regel om at de skal sitte enn en regel om at de ikke skal søle, antar jeg, og hyggeligere enn om de skulle bli tvunget til å tørke/vaske etter seg også. (Hvordan de evt. gjennomfører et slikt påbud vet jeg ikke, jeg ville jo ikke synes det var OK om de ansatte på aktivitetsskolen skulle overvåke tissevanene til barna. Hverken for barnas del eller for de ansattes del.)

Jeg kunne også godt tenke meg å høre hva mennene her synes.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:39   #32
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Bor manndommen i tissestillingen?.

Ja, det er i grunnen litt det jeg lurer på. Ikke utelukkende i tissestillingen, vil jeg tro, ut fra min begrensete kjennskap til det motsatte kjønn ().

Men har det en viss betydning, eller er det revnende likegyldig for menn om de sitter eller står?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:40   #33
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Det er absolutt best for prostataen og blæren å sitte.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:40   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Claire, har sønnen din stått og tisset siden han begynte med dotrening i 2-3-årsalderen? Evt. når ble det skadelig å sitte? 3? 4? 5? 3,45?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:43   #35
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ut fra at han faktisk er mann, kanskje?

Jeg synes det er helt greit at gutter læres til å sitte når de tisser; det å bruke klosett er neppe særlig "naturlig" uansett, og særlig for smågutter er det vel ikke så lett å unngå søl bestandig, hvis de står og tisser. Enklere å gjennomføre en regel om at de skal sitte enn en regel om at de ikke skal søle, antar jeg, og hyggeligere enn om de skulle bli tvunget til å tørke/vaske etter seg også. (Hvordan de evt. gjennomfører et slikt påbud vet jeg ikke, jeg ville jo ikke synes det var OK om de ansatte på aktivitetsskolen skulle overvåke tissevanene til barna. Hverken for barnas del eller for de ansattes del.)

Jeg kunne også godt tenke meg å høre hva mennene her synes.

Jeg ser helt klart at det er både enklere og hyggeligere for dem som må tørke opp, altså.

Nei, det er vel ikke så naturlig å bruke "klosett", men det er nå en gang det vi har gjort i noen år nå, da.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:45   #36
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Claire, har sønnen din stått og tisset siden han begynte med dotrening i 2-3-årsalderen? Evt. når ble det skadelig å sitte? 3? 4? 5? 3,45?

Jeg mener ikke at det er skadelig (det var en spøk).Men jeg vet jo heller ikke. Det er egentlig derfor jeg lurer på det, hva vi egentlig vet om dette. Og ikke minst, hva menn mener om det.

På spørsmålet ditt: Ja, han har stått og tisset siden han begynte med dotrening.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:47   #37
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Det er en kulturgreie det der. Her hvor jeg bor (Tyskland), var det en stor kampanje for rundt 20 aar siden som skulle faa mennene til aa sitte (pga. söl som andre (les kvinnene) stort sett vasket opp). Naa er det virkelig ansett som veldig lite dannet oppförsel dersom menn ikke setter seg naar de er paa do dersom dette er i et privathjem, baade hos seg selv eller andre. Det er sitting som har blitt det vanlige og det man önsker aa oppdra sönnene sine til aa gjöre.

Som utlending, trodde jeg ikke paa dette. Altsaa jeg saa jo at gutter satt og tisset, men trodde ikke at dette ogsaa gjaldt for menn. Men jeg er jo aapen nok til at jeg har spurt mine venninner vedr. mennene deres, og de sitter alle sammen uten aa tenke noe over at dette ikke er "normalt". For det er det det er (blitt).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:51   #38
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Jeg synes det er helt greit å lære gutter å sitte på doen ja.
Jeg har mange ganger lurt på om det er flere menn som står når de tisser eller som sitter når de tisser.
Fant vel ut at det er flere % som står. Men det var også mange som sitter nede.

Dette er noe man bør innføre allerede i barneårene.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 08:53   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Nei, det er vel ikke så naturlig å bruke "klosett", men det er nå en gang det vi har gjort i noen år nå, da.

Ja, altså, jeg mente ikke at det var skadelig eller at vi skulle slutte. Mer bare at dersom det er vanskelig å treffe skikkelig uten søl når de tisser inne på vannklosett, så synes jeg det virker rimelig å be dem sitte. Selv om det "naturlige" for dem er å stå og tisse ute i skogen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 09:02   #40
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Jeg foretrekker å sitte å tisse, men skjønner godt at de som foretrekker å stå faktisk gjør det. Og jeg syns man godt kan lære gutter at kan være Smart™ å sitte når de skal tisse – og å tørke opp etter seg om de søler når de står.

Jeg syns Lorentzen er helt på jordet med språkbruken, men er enig i at løsningen på dette faktisk er pissoar.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no