Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 13:51   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Vedr. bagasje; det er lurt å ha bagasje. I dette tilfellet mener jeg (vet ikke om det kun gjelder utenriks) at hun ville blitt med, ettersom Norwegian i motsatt tilfelle hadde vært pålagt å finne og fjerne hennes bagasje fra flyet. Vi har blitt ropt opp et par ganger med trussel om at bagasje vil bli tatt av flyet dersom vi ikke umiddelbart kom til gaten.

Kanskje det er derfor de trenger de 10 (eller 8 i henne tilfelle) minuttene, for å gjøre det på

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 13:51   #22
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Løgnaste artikkelen på lenge.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 13:53   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Mamma pleide å stå i gaten på SAS i mange år forresten. Stakkars den som kom for sent til henne tenker jeg, jeg kan ikke tenke meg at hun på noen som helst slags måte gadd å stryke et blondt mehe med hårene for å slippe henne på et fly som stod og skulle gå på tida, når damen kom for sent til siste opprop. Jeg bare ser mamma for meg med denne damen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 13:55   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.412
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Jeg har aldri blitt ropt opp på en flyplass, og forundrer meg til stadighet over de som er så surrete med tiden sin. Selvfølgelig, ting kan skje som er utenfor ens egen kontroll, men jeg mistenker at de fleste tilfellene er surring og lite respekt for andres tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 13:59   #25
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.968
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har aldri blitt ropt opp på en flyplass, og forundrer meg til stadighet over de som er så surrete med tiden sin. Selvfølgelig, ting kan skje som er utenfor ens egen kontroll, men jeg mistenker at de fleste tilfellene er surring og lite respekt for andres tid.

Jeg kan godt være med å henge ut de som ikke har respekt for andres tid. OK, uhell kan skje, men jeg er utrolig lett-irritert over folk som kronisk kommer for sent uten annen grunn enn manglende planlegging, manglende respekt og hva-har-du.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:01   #26
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Vi ble ropt opp en gang på flyplassen, men da var vi tidlig ute. Det var innsjekkingskøen og problemer med bagasjebåndet som var problemet. Selv om det ikke var vår feil, så var allikevel en kjip og flau opplevelse.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:05   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Sitat:

Emma Rudneva ble nektet å være med flyet, selv om hun kom åtte minutter før avgang.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:09   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.412
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Jeg har for øvrig nesten kommet for sent til et fly, som heldigvis for meg var forsinket. Dette var i flytogets spede start, og de hadde av en eller annen grunn færre avganger enn normalt. Det burde jeg helt klart ha sjekket, men det hadde jeg altså ikke. Det var også vill konkurranse mellom flytoget og flybussen, så de ansatte i skanken nektet å opplyse om andre måter å komme seg til gardermoen på.

Til slutt fant jeg ut av hvor bussen gikk og fikk en fantastisk bussjåfør som sa "Nå bare vrenger jeg bussen opp foran utgangen, også beiner du inn!" Jeg gråt og beinet, og kom frem til et fly som var en time forsinket.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:12   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Jeg lurer på om dama kanskje har misforstått hva avgang med fly betyr. Avgang er ikke den tiden innsjekkingen stopper lissom.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:28   #30
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Enig, dette var et ikke-tema-artikkel for meg - det ble sutrete og jeg syns Norwegian svarte helt OK for seg.

Vet dere forresten om det er noe i at dersom en person som har sjekket inn bagasje ikke kommer seg på flyet, må de tømme det for å la folk identifisere bagasjen? I så fall er jo det en effektiv måte å sørge for at flyet ikke tar av uten at man er ombord...

Det har jeg faktisk opplevd en gang, på vei hjem fra en Kanariøy (første og siste gang, foreløpig) med en ett-åring. To kofferter var på flyet uten eiere, og da var det alle mann ut, all bagasje ut, alle måtte identifisere sitt. Det resulterte i 5 timers forsinkelse. Sjempegøy.

Jeg må dessverre tilstå at jeg er et surrehue og har blitt ropt opp en gang og nesten ikke rukket fly en annen gang, begge gangene fordi det av og til sier "klikk" når jeg tenker klokke og tid. Jeg beregner, men så tenker jeg feil. Den gangen jeg ble ropt opp skulle jeg reise alene til London og var på Gardermoen i supergod tid, gjorde tax-free, sjekket gaten, fant ut at det var ekstremt lenge til avgang, satt meg med et glass vin. Oppropene hører jeg aldri på siden de aldri gjelder meg uansett. Hehe. Da jeg gikk til gaten til den tiden jeg skulle var det full furore siden jeg tilfeldigvis hadde glemt å sjekke inn. Businessmennene holdt på å forgå av forakt og jeg trodde jeg skulle dø. De i skranken må ha fått en eller annen form for medynk, for vel og vakkert ombord i BA-flyet befant jeg meg alene i en treseter med digre skinnseter og en dame som stadig kom for å gi meg champagne.

Den andre gangen var en mer glitterchick-aktig opplevelse, men inkluderte også venninner som posisjonerte seg idet jeg løp ut av flytoget - én sto i svingdøren for å holde den åpen og ikke tape tid, én sto ved rulletrappen og tok kofferten min og løp, én løp sammen med meg, én sto ved innsjekkingsskranken og parlamenterte. Det gikk bra, det ble ingen forsinkelser for noen andre, men jeg hadde en del blidgjøring å drive med resten av turen kan man si.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:32   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.412
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Turban, det må ha vært litt av et syn!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:37   #32
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Eg har ein gong vert borti at me måtte spurta avgårde til flyet. Men det var ikkje vår feil altså.

Me skulle til Kos rett etter 11 september. For dei som var innom Gardermoen i dei første vekene etterpå så husker ein kanskje at det var eit kaos i sikkerhetskontrollen. Me sto i køen i fleire timar. Når me endelig kom igjennom den ropte dei opp flyet for siste gong. Me hadde nokon lengre baki køen som og skulle vera med det flyet. Dei måtte tilslutt bryta all god køskikk og brøyta seg igjennom for å komma med flyet.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:40   #33
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Jeg kom 15 min før adgang da jeg skulle ta fly fra Munchen til Hongkong (forsinket overgang), ble nektet adgang selv om jeg såg flyet utenfor. Vel, vel, kjipt tenkte jeg, streifet ikke tankene mine å ringe Aftenposten.

Ellers hiver jeg meg på Glitter her.
Selv er jeg typen som heller kommer 5 min før enn 1 min forseint.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:41   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Flott for alle de andre på flyet, at de slapp å vente på henne syntes jeg. Ikke minst så er flyet satt i en kø for takeoff, og da er det ganske upraktisk at mennesker som ikke kommer i tide gjør at flyet blir mye forsinket, fordi man må vente på ny avgangstid. Det kan hende flyet hadde blitt mye mer enn to minutter forsinket pga dette.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:46   #35
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Turban, det må ha vært litt av et syn!

Det var det nok, og tro meg, ikke spesielt morsomt. Jeg spanderte en del vin på den turen, men det var jo fantastisk rasjonelle venninner som klarte å planlegge alt det der da! Det gikk på sekundet og jeg overså himlingen fra damen i skranken.

Og haha, en gang skulle jeg reise med jobbkollegaer fra Oslo til Bergen (og videre til Spania). Jammen klarte ikke en fraksjon å forville seg inn på utlandsavdelingen (ikke meg). Saken er at han man først kommet seg inn dit, er det ikke bare-bare å komme seg ut igjen. Bare så dere vet det. Da ble det betydelig forsinkelse og kaptein som til slutt leste opp over høyttalerne: "Vi blir kraftig forsinket siden to passasjerer fortsatt er på utenlands. Nå må vi få ny flytid." Snakk om walk-of-shame når de endelig kom seg på flyet. Hjem igjen måtte vi dessuten mellomlande pga fullstendig rabiat medpassasjer, det ble fullt kjør med Guardia Civil stormende inn på flyet, håndjern og tre timers forsinkelse. Ikke hadde vi så veldig fin tur heller.

Poenget mitt er at forsinkelser kan forekomme, selv med de beste intensjoner.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:09   #36
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Norwegian har vært snille med meg, da jeg kom for sent (pga. at flytoget var forsinka), åpnet de gaten som faktisk var stengt, slik at lille meg rakk siste flyet hjem til Trondheim! Jeg hadde bare håndbagasje...
Husker jeg syntes det var kjempe-ekkelt og gå inn å sette meg, da jeg ble beglodd av de andre passasjerene.

Men er enig i at for sent er for sent, og jeg hadde akseptert å ikke få bli med.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:17   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.884
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

For fire år siden var vi på Mallorca og dro til flyplassen i god tro om at vi hadde god tid. Vi kjørte selv og dro før de på hotellet ble hentet med buss. Det vi ikke hadde fått beskjed om var at flyet skulle gå et par timer FØR den opprinnelige tiden. Når vi kom på flyplassen forstod vi fort at ett eller annet ikke stemte. Vi var ikke de eneste som måtte spurte til gaten for å si det sånn. Heldigvis hadde vi beregnet det vi trodde av GOD tid, så vi rakk det. Men det var ikke spes kult med en treåring og jeg som var ganske gravid. Jeg er VELDIG nøye med å sjekke tider nå. Nesten litt vel nøye.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:28   #38
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Jeg har opplevd å komme såvidt til innsjekking i tide, på Stansted. Flytoget hadde fått teknisk feil, og det tok en evighet før det kom et nytt som kunn frakte oss videre til flyplassen. Jeg løp først opp alle rulletrappene, og rakk å holde akkurat innsjekkingstiden, men siden neste hele resten av flyet kom med samme tog, var det ikke noe problem å forklare at de nok burde holde åpent litt til.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:34   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Idoitisk dame og idiotisk artikkel. En ting er at dama er sur, men en annen ting er at Aftenposten valgte å skrive om dette. Hvorfor i alle dager?

Hun kom for seint og har ingen grunn til å klage.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:37   #40
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Ja, hva gjør man vel ikke for å komme i avisene... Håper SAS gjør det samme om denne damen kommer for sent til dem også.

Og hun må jo ha hørt oppropet til flyet vel? De roper jo ikke bare en gang liksom...

Nei, pr-kåt sutreguri kaller jeg slike.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no