Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-14, 18:07   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Joa, men det finnes ingen hund som oppfyller alle kravene.

Joda, såklart. Puddel har jeg jo sagt.


Sist redigert av Hyacinth : 22-06-14 kl 20:14.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 18:21   #82
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund?

Slår et slag for omplassering, jeg. Det er så mange gode søtnoser som trenger en godt, nytt, trygt hjem Liker du FOD gården på FB, Tallulah? Der dukker det så mange nydelig hunder til omplassering opp, og flere av de jeg har sett kan godt gå sammen med barn. De vil uansett ikke risikere å gi det til noen som må gi den tilbake. De er strenge på at man fyller kriteriene.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 18:30   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Slår et slag for omplassering, jeg. Det er så mange gode søtnoser som trenger en godt, nytt, trygt hjem Liker du FOD gården på FB, Tallulah? Der dukker det så mange nydelig hunder til omplassering opp, og flere av de jeg har sett kan godt gå sammen med barn. De vil uansett ikke risikere å gi det til noen som må gi den tilbake. De er strenge på at man fyller kriteriene.

Som jeg skrev i HI:

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en omplasseringshund, men det er ofte store hunder, kamphunder, eller de liker ikke barn. Ikke at det betyr noe, siden vi ikke skal ha hund.

Det er ikke ofte det er små eller mellomstore hunder der. Det er mye store hunder, og hunder som har hatt det ganske fælt. Det krever noe helt annet enn vi kan tilby, rett og slett.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-06-14 kl 22:10.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 18:36   #84
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Haha, min lille tass spiser 70g tørrfòr pr dag så det tipper ikke akkurat matbudsjettet vårt. Men om du velger en sjefer så....
Vi kjøper kun for i Dyrebutikk. Blir rundt 350,- for 3 måneder sånn ca.
Pluss litt go`biter. Og boksemat innimellom.

De må jo forsikres. Hundeforsikring. Vi betaler litt under 700,- i måneden for han.
Årlig legesjekk. Han var akkurat hos dyrlegen med full sjekk og da ble klørne klippet og napping av hår i ører, pluss tannsjekk + sprøyte og da betalte jeg rett under 1000,-

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

700 pr mnd?! Vi har betalt en eller annen plass mellom 350-450 pr mnd. Husker ikke helt, vi droppet livsforsikringen for et par år siden og nå har vi ikke fornyet forsikringen (gammel hund).

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ja, det skurret litt. Lurer på om det er totalsummen jeg. Må sjekke på månedsregningen.

Hva slags forsikring har dere???? Og hvilken rase?


Jeg betaler for 3tisper med avlsforsikring 3600kr i året. Altså rundt tusenlappen per hund.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:01   #85
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund?

Jeg har liten hund som bør omplasseres, men han passer ikke kriteriene dine. Røyter en god del, gneldrer fælt og så tror jeg ikke han ville trives i en bygård, sjøl om han er rolig inne og fint kan ligge og sove hele dagen. Sheltie, for øvrig.

Mellompuddel, ville jeg ha valgt. Kjent for å være sunne, og veldig ok å omgås. (Altså, strengt tatt vil jeg som vanlig anbefale hund med fjernkontroll og batteri, men folk får for all del gjøre sine egne feil. )

Beagle ville jeg nå ikke ha hatt, og i alle fall ikke i by. De er jo små okser, og trenger en god del mosjon for å ha det bra.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:10   #86
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund?

Kanskje du vil ha en sånn? Ikke mye hund i det hele tatt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (348,8 KB, 93 visninger)
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:14   #87
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Bitteliten, Avatar!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:14   #88
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg testet ut en sånn egenskapsavkryssing på Canis.no der man kan velge rase. Jeg hadde samme kriterier som deg. Blid, ikkerøytende, ikke ekstremt turkrevende, men takler og liker tur, barnevennlig og lett å trene. Ikke for stor, ikke veskehund. Ikke ihjelavlet.
Det ble svensk-dansk gårdshund.

De er veldig fine, men de røyter, altså. Masse!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:18   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

De er veldig fine, men de røyter, altså. Masse!

Min erfaring også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:20   #90
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Hva slags forsikring har dere???? Og hvilken rase?


Jeg betaler for 3tisper med avlsforsikring 3600kr i året. Altså rundt tusenlappen per hund.

Agria satt opp forsikringssummen det siste året og endret prissystemet. Der må man nå velge dekning og størrelse på egenandel (både den faste og bevegelige). Bedre dekning, høyere pris. I tillegg er min snart 10 år (og derfor har vi nå droppet videre forsikring), det ble såpass dyrt at det skal store utgifter til før det lønner seg. Da han var yngre og systemet til Agria var anderledes tror jeg vi betalte 1500-2000 i året for selve veterinærforsikringen. Husker ikke hva livsforsikringen kostet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 20:13   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Jeg er enig i at det er få FOD-hunder som fremstår spesielt egnet for deres behov og ønsker. En og annen av disse som omplasseres privat, kanskje.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 20:16   #92
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Vi betaler rundt 2500 i året hos Agria. Langt fra 700 kr/mnd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 20:24   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er enig i at det er få FOD-hunder som fremstår spesielt egnet for deres behov og ønsker. En og annen av disse som omplasseres privat, kanskje.

Pr i dag er det ingen av hundene på FOD-gården som passer for oss. Enten er de ikke vant til å være alene, liker ikke barn, eller de er digre. Masse schäfere der. Det er nok endel hunder som har blitt eid av narkomane også. Men om det skulle dukke opp noe der, ville det selvsagt bli prioritert.

Har sjekket litt på Finn også, men der er det mye rart, virker det som. Veldig dårlige omtaler av hundene, og relativt dyrt, selv for eldre gatemikser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 22:14   #94
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tenker dere (ikke) på hund også, HV?

Hehe, ja. Vi gjør (ikke) det.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 23:34   #95
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Parson Russell terrier. Sånn pappaen til Frasier har. Lynende intelligente små vesener!

En i familien har to Parson Russel. De er veldig godt oppdratt og to utrolig kjekke hunder! Passe store, lærevillige og intelligente.

Mellomsøster var livredd hunder etter noen utrivelige opplevelser med naboens Bichon Frise, men etter å ha vært sammen disse to fantastiske terrierne er hun ikke redd hunder lenger.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 23:44   #96
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Vi stiller selvfølgelig som hundepassere når som helst, forresten! Så det er bare å fortsette å planlegge ferier uten å måtte styre med hundehotell.

Jeg er helt overbevist om at Hiawatha kommer til å elske å ha en hundekompis, og ikke minst at det er en heldig hund som får Hiawatha som bestevenn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 23:45   #97
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Hvis dere kjøper hund, da. Noe dere jo ikke skal.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 01:25   #98
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

.................


Sist redigert av -ea- : 23-06-14 kl 11:51.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 09:47   #99
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund?

Du har jo allerede funnet ut hvilken hund du (ikke) skal ha! Da jeg var 8 fikk vi en dachs og hun var verdens fineste hund, kul og kosete og tøffeste hunden i gata, på avstand i alle fall.... Anbefaler dachser, de røyter, men det er det verdt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 09:53   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vi stiller selvfølgelig som hundepassere når som helst, forresten! Så det er bare å fortsette å planlegge ferier uten å måtte styre med hundehotell.

Åh, det er jo gull å vite!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er helt overbevist om at Hiawatha kommer til å elske å ha en hundekompis, og ikke minst at det er en heldig hund som får Hiawatha som bestevenn.

Det tror jeg også.

Vi skal få låne en hund noen helger i ny og ne utover høsten, kanskje det gjør at Høvdingen blir mer vennlig innstilt (eller at idéen blekner hos meg. ).

Nå må jeg lese mer om dachser, schnauzere og pudler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no