Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 01:06   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Spørsmål

Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Vi ser stadig nye plasser vi kunne tenke oss og nå kom jeg over dette:
http://www.ving.no/book/bookMatrix.a...0&itemId=51887

Reise med Ving til Mallorca, Cala Mesqudia. Hotellet og stranda ser perfekt ut. Det er også Sungarden, så litt aktiviteter for store og små innimellom.
Vi er 2 voksene og 3 barn. (0,4,8år) Tenker 14 dager.

Greia er at det er et stykke til noe ordentlig sentrum. 5 km til nærmeste tettsted, 7 km til noe som er litt større. Går buss flere ganger for dag.
1/2time om man leier bil, inn til Alcudia.
Skrevet av Ving:
"Det finnes bare noen få hotell, et par matbutikker, noen turistbutikker og en enkel strandrestaurant her. Resten er sand, hav og bølgende topper. Perfekt for en rolig og deilig ferie og et utmerket familiereisemål."

Noen som har vært her???
Vil vi komme til å kjede oss? Trenger man mer når man reiser med barn?? Og minste er kun 3-4mnd.
Det går jo å leie bil og ta buss. Er også utflukter med båt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 05:41   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Jeg hadde kjedet meg i hel vet jeg, men det er veldig individuelt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 06:04   #3
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

jeg hadde nok ikke kjedet meg, har aldri vært i syden før. Hadde nok kost meg med varmen og med nye omgivelser

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 07:37   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Neida, du har selvfølgelig med laptop og har selskap av oss hver kveld.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 08:26   #5
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Med tre barn og badebasseng er det umulig å kjede seg.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 08:40   #6
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Neida, du har selvfølgelig med laptop og har selskap av oss hver kveld.

Den var ikke dum!!

Jeg tror ikke det blir noe problem på dagtid, greia er vel om det blir kjedelig på kvelden etter at man har prøvd de får spisestedene som er der osv.

Men det er jo div båtturer, busser som går osv, så det er jo ikke slik at man ikke KAN oppleve noe annet. Men man kan ikke GÅ til et shoopingsted og hauger av spisesteder. Og jeg må jo innrømme at jeg liker å gå å se litt da. Men samtidig vet jeg jo at det vil begrense seg med 3 unger på slep etter en lang dag på stranda.
Samtidig så kommer man jo til å gå ut å spise hver kveld og kjipt med samme sted hver kveld, dersom ikke maten er utsøkt og utvalget stort. Men det vet jeg jo ikke....

Må google å se om jeg finner noen som har vært der kanskje.

Hmmm, men det ser flott ut???

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 18:25   #7
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Kjede oss eller ikke, vi har bestilt vi!

Tok like godt med All Inclusiv, så spiser vi på hotelle det vi har lyst.
Da kan ungene drikke og spise når det passer og vi slipper mas om penger til is og brus etc. "Vingdama" sa det var veldig bra mat der. Så da stoler vi på henne. :-)

Dette må da bli toppen av avslappingsferie??!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 18:29   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Jeg hadde leid bil noen dager, evnt en uke, det er en flott øy å kjøre rundt på, ikke for store avstander.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 18:34   #9
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Kjede oss eller ikke, vi har bestilt vi!

Tok like godt med All Inclusiv, så spiser vi på hotelle det vi har lyst.
Da kan ungene drikke og spise når det passer og vi slipper mas om penger til is og brus etc. "Vingdama" sa det var veldig bra mat der. Så da stoler vi på henne. :-)

Dette må da bli toppen av avslappingsferie??!!

Her var vi på vår aller første sydenferie når Storesøster var litt over ett år. Det er et flott sted, med en fantastisk strand, og faktisk var det greit at det ikke var fullt trøkk med "Norway bar" og fulle engelskmenn overalt.

Vi kjedet oss ikke, men så er ikke heller ikke jeg (primært) sånn at jeg trenger at noe annet skjer enn en lyden fra en vinflaske og bølgeskvulp. Vi voksne hadde også 2 dager med matforgiftning etter tur (lokal burgersjappe), så litt action var det jo i en ett-romsleiligheten

Nå vet ikke jeg når dere skal dra, men maten på Ving er god, og hvis det er i sesongen for "minidisco" er dere reddet for kvelden... Vi leide bil en dag eller to, og dro for å sjekke ut nærmeste by også.

Vi var riktignok bare en uke, men dette er et sted vi gjerne drar tilbake til fordi vi synes anlegget var så veldig flott. Kos dere!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 18:36   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her???

Dette har vi vurdert også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 19:16   #11
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Jeg hadde elsket det,
jeg synes det er mye dill mange steder.
Ro på kveldene når det er leggetid for barna, barnebasseng, lekeplass, jo, det høres perfekt ut. Håper dere får en super tur, nybakte og alt

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 19:51   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Jeg kunne glatt ha reist dit.
Og 5-7 km inn til tettsted er vel ikke all verdens taxiutgift heller. Sånn hvis det skulle knipe på sosialisering.

Bare se opp for aerobic ved bassenkanten

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 19:52   #13
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Å så godt å lese slike positive innlegg!!

Vi har bestilt fra 30 juli til 13 august. Det skal være minidisco og barneklubber etc. Har aldri benyttet oss av slikt før, men liker tanken på at det er et tilbud.

Jeg ønsker heller ikke at det skjer noe hele tiden, og som ganske fersk 3 barnsmor (foreldre), så ser jeg for meg at en god bok og ro etter at ungene er lagt blir perfekt. ( Et pitte lite glass rødvin kan det vel også hende man unner seg. . . )

Vi trenger ikke et sted hvor det festes og er yrende liv, vi reiser for å få en avslappende ferie i år. Ungene er jo med der vi er, jeg ammer osv. Fint å slippe fyll og tull, selv om man sikkert kan se det her også. All inclusive inkluderer jo også fritt inntak av lokal øl og vin.

Avis leier ut bil på stede sa hun på Ving, så 2-3 dager med bil kan det nok hende det blir. Alt etter som hvor mye vi føler for det der og da. Går jo også busser og rimelig taxier. Man er jo ikke på en forlatt øy.

Appelsin: Ja ikke sant! Tusen takk for ønsket om en god tur!!

Anne C: Dere får bare å bestille, dine gutter er like gamle som mine gutter!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 19:55   #14
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Billa: Tusen takk for svar!! Godt å høre at dere hadde en så fin opplevels der, bortsett fra matforgiftningen da! Uff!!
Håper vi slipper å oppleve det.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 19:55   #15
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Jeg synes det ser ut som et kjempe-deilig sted å reise med tre barn, hvorav én baby. Fint anlegg, deilig strand og bassengområde, Lollo&Bernie, rødvin og sjokkis på verandaen etter at barna er i seng. Herlig!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 20:38   #16
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Det ser jo bare ut som en drøm, selv fra oven. . .

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ferie 2010.jpg (98,3 KB, 230 visninger)
__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 20:57   #17
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Tror ikke dere dør av kjedsomhet. Har vært der selv, og syns det var en nydelig plass. Lite bråk, grei bussforbindelse inn til "byen" og veldig barnevennlig.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 21:06   #18
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Jeg er også veldig redd for at vi kommer til å "kjede" oss. Vi klarer ikke å holde oss i ro. Dessuten skal vi dra sammen med foreldrene mine og brødrene mine med familie. Vi blir 13 stk. Og det er litt ulike prefereanser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 21:13   #19
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er også veldig redd for at vi kommer til å "kjede" oss. Vi klarer ikke å holde oss i ro. Dessuten skal vi dra sammen med foreldrene mine og brødrene mine med familie. Vi blir 13 stk. Og det er litt ulike prefereanser.

En skikkelig "Knerten"-ferie med andre ord
Med så mange på ferie sammen, går det vel nesten ikke an å kjede seg

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 21:23   #20
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kommer vi til å "dø" av kjedsomhet her?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Tror ikke dere dør av kjedsomhet. Har vært der selv, og syns det var en nydelig plass. Lite bråk, grei bussforbindelse inn til "byen" og veldig barnevennlig.

Høres bra ut!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no