Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Skyting på barne-tv!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-07, 20:55   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Ja jeg og reagerte skikkelig - det var jo RETT etter at Barnetv var ferdig!

Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:27   #22
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Jeg reagerte også, og hoppet frem for å slå av skjermen. Klagemail er sendt, og jeg forventer virkelig et bedre svar enn det Amelie fikk!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:59   #23
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Eg såg det, og såg det også på søndag. Eg er ein av dei få som ikkje reagerte, men tenkte at dette er det sikkert mange som reagerer på. Så eg blei ikkje akkurat overraska når eg såg denne tråden. Personlig tenker eg at ungar slumpar til å sjå langt meir alvorlige ting enn det her. I mitt hode er dette ein bagatell, men eg fnyser ikkje av dei som sender mail til NRK av den grunn. Aksepterer fullt ut at andre har strengare grensar for kva barna skal få sjå enn det eg har. Derfor er eg forsåvidt einig i at dei burde flytte reklamen til eit anna tidspunkt.
Treåringen spurte meg om kvifor dei skaut og eg forklarte at dei berre leikte litt og lata som dei skaut, akkurat sånn som ho pleier å vere med på i barnehagen. Og det godtok ho.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:01   #24
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Svar mottatt. "Blabla... Ditt synspunkt på dette er notert og blir videreformidlet til ansvarlig redaksjon."

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:04   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Godt at dere sender klagemail, jenter!

Jeg kommer til å gjøre det også, og samtidig klage på den ufine måten jeg ble møtt på fra kunde"service"...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 30-10-07 kl 22:09.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:05   #26
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Jeg synes det er en viss forskjell på å vise slike ting i en Barne-TV setting og i et annet program. Det handler om å gi foreldre muligheten til å skjerme barna sine. En er helt uforberedt når det dukker opp i Barne-TV og har plutselig ikke noe valg.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:07   #27
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Denne fikk jeg:

Sitat:

Hei, og takk for din henvendelse.

NRK setter stor pris på tilbakemeldinger fra publikum, både ros og ris. Det er flott at våre lyttere og seere engasjerer seg og tar seg tid til å gi oss dette.

NRK skal ikke sende egenreklame, såkalt promo, som er voldelig, skremmende eller på andre måter uegnet for barn før kl 2100, og spesielt ikke like før og etter barne-tv.

Ditt synspunkt på det som ble sendt før barne-tv i dag er notert og videreformidles til programredaksjonen, samt NRKs ledelse.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:16   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg synes det er en viss forskjell på å vise slike ting i en Barne-TV setting og i et annet program. Det handler om å gi foreldre muligheten til å skjerme barna sine. En er helt uforberedt når det dukker opp i Barne-TV og har plutselig ikke noe valg.



Du fikk da et godt svar. Antar (forventer) at vi ikke får se dette innslaget fra "Fabrikken" i beste barne-sendetid fremover!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:16   #29
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Det er jo bare utrolig teit at de sender slikt i barnetvtiden. Jeg syns det er teit å vise lekeskyting til eldre barn også, jeg. :snerpe:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:19   #30
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Denne fikk jeg:

Jeg fikk samme svar.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 22:20   #31
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Det er jo bare utrolig teit at de sender slikt i barnetvtiden. Jeg syns det er teit å vise lekeskyting til eldre barn også, jeg. :snerpe:

Enig med deg! Ungene her får ikke lov til å leke at de skyter, og jeg skal ha meg frabedt at de blir servert dette i "sin" tv-tid. :supersnerpe:

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 08:49   #32
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Vi så ikke Barne-tv den dagen, men det er jo helt uakseptabelt at det skal være skyting der.
Hvis ikke barne-Tv skal være "safe", hva er det da?
Vi har sperret verstingene Jetix, nickelodeon og Cartoon på parabolen vår.
For der er mye sånt.
Men jeg trodde at NRK var mer seriøse enn som så.

Kjempebra at du tar det opp.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 09:52   #33
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Jeg så ikke reklamen dere diskuterer her, men reagerer på den holdningen dere har til skyting og lek. Alle barn har da i alle tider syns det har vært spennende å leke krig, indianer, cowboy osv. Det å leke den skremmende virkelighet kan for de fleste barn være en måte å takle det skremmende på. De er redd for krig, men det er gøy å leke fordi de vet det er lek. En måte å lære å skille mellom virkelighet og lek på, syns jeg.

Da jeg var liten hendte det vi lekte indianer og cowboy, eller politi og tyv. Husker det som morsomme leker, men selv om vi brukte lekepistoler i leken, så var pistolene med kun som en nødvendig del av leken. En gtt som aldri fikk lov å si pistol eller pil og bue av sin mor engang, hadde et meget unormalt forhold til våpen. Han kunne ikke snakke om, tenke på eller leke med noe annet så fort hans mor var ute av syne. Alt var våpen, fra pinner, til småbiler, lego, kongler, steiner.

Jeg har vært med egne barn å laget pil og bue. De har lært hvordan de bruker den og at de aldri må sikte mot noen (og hvorfor ikke). De kan skille mellom virkelighet og fantasi (sier ikke at deres barn ikke kan). De har fått være med på skytebanen og lært sikkerhet og forsiktighet i bruk av våpen. Vi har også tatt med barna på paintgun (gevær med fargepatroner).

Konkurranseskyting er en av de sikreste idrettene du kan drive med. Pga den strenge sikkerheten hører du aldri om uhell i skytesporten.

Utad viser jeg respekt for de som syns våpen er skremmende, men jeg ser jo at de som har et unormalt og skremmende syn på våpen er de som lekte med det i smug som barn.

Husk at det aldri er våpen som er farlig, det er personen bak våpenet. Barn som lærer å behandle våpen med forsiktighet, samtidig som de kan få lov å oppleve at det er forskjell på ekte og lekevåpen, tror jeg vil få et sunt forhold til våpen når de blir større.

I sommer var det noen ungdom på stedet her som hadde kjøpt softgun ( ser ut som ekte pistol og skyter små, gule kuler) i sverige. De skøt mot hverandre, uten ansiktsmaske, på skoleplassen. Så kan dere gjette om dette var ungdom som hadde fått lov å leke noemalt med våpen som en liten del av leken, eller om disse ungdommene ble nektet så mye som å tenke pistol da de var små.

Hilsen en skyteglad, men overraskende snill og fredelig mamma

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:00   #34
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Pippimamma: Hvordan skal en to eller treåring uten særlig mye språk kunne forstå et slikt innslag på Barne-TV? Hvor skal grensen gå hvis det er greit med tilnærmet realistisk vold på TV for de aller minste? Jeg vet at barn leker krig. Det gjorde jeg selv da jeg var liten, men da skjedde det på egne premisser. Jeg fikk aldri vold slengt i trynet på Barne-TV da jeg var fire år. Jeg tror de fleste har lyst til å skåne barna lengst mulig. Det betyr ikke at vi vil frarøve dem retten til å bearbeide voldelige inntrykk når de blir eldre.

At det er personen bak våpenet som er farlig, ikke våpenet, er jo kjent retorikk fra folk som Bush i USA. Fakta er at mye våpen gir flere dødsfall. Jeg ser det ikke som et must at barna mine skal lære å håndtere våpen i en tidlig alder. Barnet skal uansett aldri ha tilgang til et våpen. Når de blir eldre kan de gjerne gå på jakt med bestefar.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:03   #35
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Jeg må bare si at jeg klarer ikke å synes det er greit at ungene går rundt i huset og leker at de skyter på hverandre.
Jeg forklarte storebror hvorfor, og det godtok han. Han lurte på om han kunne skyte på stolen og kjøleskapet, og jeg sa at det var greit.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:43   #36
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Jeg syns det er god barneoppdragelse å lære barn at man aldri skal sikte på noen med skytevåpen, ei heller lekepistoler. Videre er det smart å nekte barnet å ha med lekepistoler på flyreiser, i banken og på bensinstasjonen, sånn for sikkerhets skyld. Skyting i barneTV-tiden høres underlig ut.
Og så er det jo fantastisk at "klagenemda" i NRK jobber så aktivt med å unngå å få klager, kanskje de får en bonus for hver klage som blir "henlagt" ... Ja ja. Det er jo en statsmakt. De føler vel at de kan ture på.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:49   #37
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Denne fikk jeg:

Samme fikk jeg!

Og jeg var ganske så krass i mailen til NRK, noe ala "jeg betaler lisens og forventer at mine små barn ikke skal være nødt til å forholde seg til skyting MOT hverandre på barnetv!"

Men kommer det mange nok mail må de vel reagere!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 21:56   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

I sommer var det noen ungdom på stedet her som hadde kjøpt softgun ( ser ut som ekte pistol og skyter små, gule kuler) i sverige. De skøt mot hverandre, uten ansiktsmaske, på skoleplassen. Så kan dere gjette om dette var ungdom som hadde fått lov å leke noemalt med våpen som en liten del av leken, eller om disse ungdommene ble nektet så mye som å tenke pistol da de var små.

Ja, og dette vet du med sikkerhet? Min erfaring med gutter som kjøper seg softgun i Sverige er generelt familier som ikke tar så veldig tungt på lekeskytevåpen eller hva ungene får se på TV i det hele tatt.

Jeg skyter også pistol, men jeg ser allikevel ikke "nytten" av at min gutt på tre år får lekepistoler eller får se skytescener i forbindelse med barne-TV.

At det er personen som er farlig, ikke våpenet syns jeg er skikkelig amerikansk-rifle-association-dusteargument, rett og slett. Får et lite barn tak i et våpen er våpenet farlig. Barnet er ikke farlig i utgangspunktet. Det er en grunn til at det er aldersgrense i pistolklubber.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:01   #39
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Signerer glitterchick helhjertet!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 22:05   #40
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skyting på barne-tv!

Pippimamma: Jeg er forsovidt enig i mye av det du skriver, men det er forskjell på å se noen som sikter og skyter på noen. Og å leke med "oppdiktede" skytevåpen som en pinne eller hva det skal være. Når den reklamen dukket opp, ble jeg forskrekket og siden jeg aldri har sett programmet, viste jeg heller ikke om dette var lek eller alvor. Spesielt siden både pistolen og lydeffektene var såpass realistiske. Ville nok ikke reagert på samme måte hadde gutten med pistolen ropt pang pang, da er det jo tydelig lek og mye enklere å forklare til en tre åring at de bare leker. Dersom de absolutt må reklamere for dette programmet vil jeg da tro at det finnes noen litt mer barnevennlige klipp å vise på den tiden av døgnet.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no