Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva gjør jeg med denne ut-på-tur-aldri-sur-katten?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-12, 10:06   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør jeg med denne ut-på-tur-aldri-sur-katten?

Vi har to katter som er søsken, gutt og jente. De er begge kastrert/sterilisert (ble gjort tidlig) og chipmerket. Gutten har vært ute på vift en gang i fjor vinter, men da kun i 3 dager før vi fikk han tilbake.

Så har han vært hjemme sammenhengende frem til i høst. For et par måneder siden hadde han vandret bort til barneskolen 1,5 km unna. Barna kjente han igjen og jeg fikk han på døra her. For fem uker siden forsvant han og vi så ikke noe til han i tre uker før jeg fikk en telefon fra en som hadde sett annonsen min på dyrebar.no. Da var han helt avmagret og tynn, så han fikk en uke inne hos oss på oppfeting før vi turte å slippe han ut. Så har han kommet og gått frem til mandag hvor han plutselig ikke kom tilbake igjen. Vi har kattedør som tar chipen som han kan enkelt gå gjennom, så det er ikke derfor han forsvinner.

I dag ringte det på døra. Noen mennesker noen hundre meter (!) unna nedi veien hadde tatt han inn (siden det var så kaldt) og tatt han til dyrlegen og fått adressen vår fra chipen. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke kommer hjem og spiser når han bare er nedi gata? Han liker maten og han får mer enn nok mat nå.

Søsteren hans er maks borte i en dag før hun viser seg igjen, så hun er veldig hjemmekjær.

Noe vi kan gjøre?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no