Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ebay-bommert?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 20:38   #1
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ebay-bommert?

Dere som er erfarne med Ebay. Jeg har fått mail nå fra en selger som sier at han satte komma på feil plass, og håper på forståelse for at jeg enten får 10% avslag på ny sum, eller full refundering av pengene.

Er det lov? Kan de si det i ettertid? Jeg er ikke litt interessert i 10% avslag, men kan jo ta å få det refundert da, men litt kjedelig det også. Var 52 sånne tip'er til kakesprøyte-poser. Finnes jo selgere som selger sånne tips ganske billig, kanskje ikke så billig som dette (3,55 dollar), men de ligger enda ute til 3,55 det er ikke endret til 35,50 heller. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...:X:AAQ:US:1123

Eller er det min feil fordi jeg skulle forstått at det ikke var så billig, kanskje? At jeg skulle luktet lunta?

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 20:42   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Jeg hadde i alle fall ikke godtatt noe 10 % på ti ganger prisen-vissvass.

Jeg er jammen ikke sikker på hva du har av rettigheter her, men jeg hadde enten stått på mitt eller krevd kjøpet hevet (og lagt inn en temmelig lunken tilbakemelding etterpå).

Jeg vet ikke om Ebay har en spørre-tjeneste, men hvis du finner en slik, så hadde jeg nok sjekket der først.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 20:43   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Og folk selger de rareste ting til en latterlig penge på Ebay, så nei, du kan ikke klandres for å ikke ha skjønt av deg selv at prisen var for lav.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 20:46   #4
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Jeg hadde ikke vært mer vrien enn at jeg hadde godtatt en refusjon. Hva du har lov til å kreve aner jeg ikke.
Ser forresten ut til at det ligger ut til $26,25 nå: http://www.ebay.com/itm/52pcs-Icing-...item3f1eec47ee

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 20:47   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Nix, det er frekt, få pengene tilbake.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 20:47   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Ja, jeg så den etter at jeg postet innlegget.

Tror jeg bare går for refusjon, jeg.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 22:32   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Hva er du villig til å betale for dem?

Syntes du $26 er en rimelig pris, betaler du det han vil ha, hvis ikke ber du om en refusjon. Alle kan gjøre feil tenker jeg. Har aldri vært borte i en selger som har "prøvd" seg på å endre prisen i etterkant.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 23:05   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva er du villig til å betale for dem?

Syntes du $26 er en rimelig pris, betaler du det han vil ha, hvis ikke ber du om en refusjon. Alle kan gjøre feil tenker jeg. Har aldri vært borte i en selger som har "prøvd" seg på å endre prisen i etterkant.

Jeg ville ikke gjort det. Jeg innbiller meg at kjøpergarantier fra Paypal o.l. bare gjelder på ting man har kjøpt på ordinært vis og ikke på ting man har inngått avtaler om "under bordet" eller utenom vanlige kanaler.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 05:04   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebay-bommert?

Ebay har eit system for å lage merknader på selgjaren. Viss du rapporterer, og dette er eit eingongstilfelle, gjer det ingenting. Men viss same selgjaren blir rapportert fleire gonger, for å "prøve seg" får det konsekvenser. Du kan annullere kjøpet og by på ny, dersom der blir lagt ut med endra pris.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no