Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Jobbmail/privatmail

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-18, 22:08   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobbmail/privatmail

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg kunne ALDRI sendt noe privat fra jobb mail. Det blir å blande. Ikke greit. Kan sende til mannen da om jeg skal noe kjapt.

Er det ikke privat til mannen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-18, 18:31   #62
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jobbmail/privatmail

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det ikke privat til mannen?

Jo. Men jeg skiller mer at jeg ikke sender til de som ikke jeg har svært nær familiær relasjon med som VET at jeg ikke misbruker jobbtid og at jeg ikke skriver på bedriftens vegne. Man er bedriftens ansikt og ikke Trulte privat på jobbmail. tEks. Til snekker Andersen. Jeg ønsker tilbud på nytt tilbygg. Mvh T. Hansen, Østfold politidistrikt. Trulte.hansen@politiet.no

Det synes jeg blir bare helt feil.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no