Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-15, 22:27   #61
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer

Det som irriterer meg mest, og som trigger sinnet i meg, er når folk blir behandlet urettferdig. Noe av det som irriterer meg nest mest er vond lukt. Jeg blir skikkelig irritert og sur av vonde lukter, og syns det er særdeles ubehagelig. (Til gjengjeld kan jeg bli nærmest euforisk av gode lukter da )

Baksnakking, og spesielt i de situasjonene hvor jeg gir beskjed om at jeg ikke ønsker å høre dette og det fortsatt prakkes på meg (typisk i situasjoner hvor man av ulike årsaker ikke bare kan gå). Det hender så visst at jeg også baksnakker (i form av ventilering), men da til noen svært få folk som jeg stoler på og som kjenner meg godt nok til å kunne si at det er jeg som er urimelig og teit som baksnakker.

Folk som konstant er late og som klager på at de ikke får ting gjort (enten gjør de eller slutt å klag), eller folk som ikke tar grep for å snu/bedre situasjoner de ikke trives i, men heller velger å klage over det til stadighet. Livet byr som regel på litt dritt, men da er det jo desto viktigere å kose seg når man har mulighet til det og innimellom slagene, og det er det i stor grad man selv som rår over.

Løgner og masing (både å måtte mase, samt å bli mast på).

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 22:35   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg hadde tenkt å svare i denne tråden, og mener jeg hadde noen tanker om makrell-i-tomat og maskeringstape, men plutselig kom mannen og satte en stor kokosbolle foran meg, så nå husker jeg ikke en ting i verden som irriterer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 22:38   #63
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Vi kan vente til du har spist opp, Poly.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 22:40   #64
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Voksenopplæring, manglende sosiale antenner og sviktende dugnadsånd.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 09:00   #65
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg kjører t-bane, det som irriterer meg mest i hele verden er folk. Generelt.

Egentlig ikke. Jeg irriterer meg mindre og mindre, det er lettere å gi blaffen og tenke på noe annet, eller gjøre noe med det som irriterer meg.

Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 09:00   #66
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg blir ekstremt irritert av å bli vekket av nabobarn ( og hunder!! (Han vil være med dere å leke, skjønner dere! Sagt til barna da hunden bjeffet som en gal) )ute kl.7 andre helgen på rad.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 14:40   #67
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Æsj altså. Holder på å hagen, og etter mye styr fikk jeg koblet til strøm på gressklipperen. Men når jeg skulle ta hekken, så fikk jeg ikke kontakten inn i støpselet... pga barnesikring!! Prøvde i 5 minutter før jeg ga opp!

Rimelig oppgitt.


.... Men hey.. det betyr jo at jeg kan finne på noe annet.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 15:32   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg irriterer meg over ESA 7 på jobb Jeg vil ha ESA 8, som er mye mer brukervennlig og ok å bruke. Men tar vi oss råd til det? Nei! Og hvem går det over? Ikke ledelsen iallefall, men oss

Jeg irriterer meg over at jeg har litt for stort hus til å holde det ryddig og fint hele tiden, som jeg egentlig ønsker Jeg er leilighetsdame!

Jeg irriterer meg over FrP folk. De som ikke ser lenger enn sin egen nese, og ikke er mulig å diskutere med. For det bare ER sånn. Nemlig Uansett argumenter, er svaret «vi må hjelpe de der de er».

Jeg irriterer meg over bilførere hver eneste dag… både ift blinklysbruk, køoppførsel og alt mulig rart.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 15:50   #69
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

At denne ` brukes istedenfor ' når man skal skrive apostrof Altså "He`s a boy" istedenfor å skrive "He's a boy".

Jeg hadde mareritt om dette i natt. Jeg slo opp i en grammatikkbok, og hvor denne hadde blitt godkjent i bruk som apostrof. Det var opprivende for å si det mildt

IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 15:54   #70
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Uærlige mennesker.
Brødsmuler.
Slafsing.
Åpne skapdører.
Brukte tanntråder og åpna linsebeholdere på vaskeservanten. :skilsmissegrunn:

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 18:14   #71
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

At denne ` brukes istedenfor ' når man skal skrive apostrof Altså "He`s a boy" istedenfor å skrive "He's a boy".

Jeg hadde mareritt om dette i natt. Jeg slo opp i en grammatikkbok, og hvor denne hadde blitt godkjent i bruk som apostrof. Det var opprivende for å si det mildt

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 18:21   #72
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer

Ansvarsfraskrivelse. Unnasluntring. De som tror at kaffekoppen deres vasker seg selv bare de slenger den i oppvaskkummen på felleskjøkkenet på jobb. Og de som ikke fyller på kaffemaskina når det begynner å gå tomt for bønner!!

Minty er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 18:24   #73
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som fortsetter å prate i munnen på instruktøren på treningssenteret når hun starter timen.

Vi kan høre dere!!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 18:27   #74
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

At det er 13. juni og jeg ikke kan sitte med verandadøra oppe på en kveld med litt solgløtt fordi det er for kaldt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 19:17   #75
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Løvblåsere. Ta et hint da mann: når kosten din krever at du bruker hørselsvern så betyr det ar det bråker.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 19:18   #76
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

At man ikke kan klone svenskeprinsen.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 20:47   #77
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

At det er 13. juni og jeg ikke kan sitte med verandadøra oppe på en kveld med litt solgløtt fordi det er for kaldt.

Vi har vår åpen
*varmblodig*

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 21:33   #78
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer

- Folk som tek pauser i tide og utide når ein jobb skal gjerast.
- Skrivefeil, eller feil bruk av ord.
- Helsesøster si konstante gnåling om folkehelse og moralistiske antisukkerkampanjer, når ho sjølv er godt over anbefalt bmi, og er den som forsyner seg grovast når det kjem kake på bordet i lunsjen.
- Middelaldrande menn som eit vegbana!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 21:42   #79
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vi har vår åpen

Jeg og. :ullteppe:

Neket er ikke aktiv  
Gammel 13-06-15, 21:53   #80
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Lukket dør, låst så den ikke blåser opp i natt, da regner det inn. Og pledd.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no