Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor shopper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 00:49   #1
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Kul

Hvorfor shopper du?

Om du nå da shopper..

Er det et nødvendig onde? Noe du gjør for å komme i godt humør? Du har penger, så hvorfor ikke bruke de? Tidsfordriv? Du finner et salg, og må sikre deg noe?

Har du "shoppet" matvarer? Kan man gjør det forresten?

Er vellykket shopping å sikre seg noe på salg, eller noe du virkelig har lyst på? Eller en kombinasjon av de to nevnte...

Så mange spørsmål... Så liten tid..

Kunne laget en snerten undersøkelse, men jeg er bare for kul..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 08:27   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg er ikke særlig glad i å shoppe. Så jeg får vel si det er et nødvendig onde.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 08:32   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Et nødvendig onde vil nok jeg også kalle det. Jeg blir ihvertfall ikke i godt humør av det. Gi meg et par timer i byen og jeg gir deg ei grinete kjerring resten av dagen.

JEg blir veldig fornøyd når jeg får handlet på salg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 08:37   #4
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg liker å føle jeg har gjort en god handel, enten det er noe jeg virkelig ønsker meg, eller en "bargain".


KDG er et farlig fenomen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 08:43   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Et nødvendig onde vil nok jeg også kalle det. Jeg blir ihvertfall ikke i godt humør av det. Gi meg et par timer i byen og jeg gir deg ei grinete kjerring resten av dagen.

JEg blir veldig fornøyd når jeg får handlet på salg.

Som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg er flink til å handle på salg og har til en hver tid den neste størrelsen ungene kommer til å vokse inn i liggende på vent.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 09:09   #6
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Elsker å shoppe, men det må være på salg ettersom jeg er alene og ikke svømmer i penger.

Jeg shopper matvarer og, prøver nye spennende smaker og blir fullstendig blank i øynene av små spennende glass hvor innholdet kan tilsettes gryteretter osv.

Jeg blir definitivt i bedre humør av shopping, men bruker aldri mer penger enn jeg kan så er nok ikke totalt hektet.

Er jeg blakk så bare titter jeg, men kan fint finne på å prøve noe jeg liker selv om jeg ikke kan kjøpe det.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 09:16   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg blir av å shoppe
That`s it.
Og når jeg finner klær som passer, OG som er billige og lekre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 09:57   #8
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg shopper fordi jeg må. Tidligere ble jeg i godt humør, men nå synes jeg bare det er slitsomt.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:13   #9
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg shopper for å slippe og gå naken.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:20   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Er det bare jeg som blir glad av å shoppe?


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:23   #11
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Er det bare jeg som blir glad av å shoppe?


Nope

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:24   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg shopper for å skaffe meg perfekte utgaver av ting jeg trenger. Dette gjør meg veldig sliten for jeg må lete lenge for å finne det perfekte, - hvis jeg overhodet er så heldig å finne det.

Men jeg har funnet ut at jeg må slutte å bare handle på salg, og at dersom jeg går opp noen prisklasser, så finner jeg ganske tilnærmet det perfekte. Så da gjenstår det bare å bearbeide hjernen min til å takle å bruke mye penger. For et plagg skal tross alt ikke koste mer enn max 200 kr. (Heldigvis har jeg en mann som har bearbeidet meg og "tvunget" meg til å gjøre bedre kjøp enn som så oppigjennom. )

Det er sjelden jeg blir glad for å shoppe, mest blir jeg stresset av å bruke penger. Men dersom jeg en dag klarer å finne gode utgaver av det vi trenger OG mannen går i kassen og betaler for meg. Da kan humøret stige noen hakk og jeg føler en følelse av ... å være fornøyd.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 10:50   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg er nok som DM.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 11:43   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Eg shoppe fordi det gir meg lykke å få en pose med noko nytt. Klippe av en ny merkelapp. Få tilbakemeldingar på at eg er fin i klærna og ser bra ut. At folk seie til meg at eg alltid ser velstelt og bra ut. Det gir meg ein lykkefølelse å finne sko som matche perfekt yndlingsbuksa, finne øreringar som er nydelige til den halvnye toppen.

Mulig eg er shallow, men 25 kilo i minus har gjort at eg er stolt over kroppen min og eg bruke klær for å vise det.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 11:47   #15
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg er nok som DM.

Finnes det flere som meg?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:39   #16
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg er som Guniss, Haugtussa og Georgina. Å shoppe fine ting gir meg en lykkefølelse, og den er faktisk ikke kortvarig heller. Jeg gleder meg lenge over gode kjøp.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:44   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg liker å shoppe dersom jeg ikke ha noe og dermed får et element av stress inn i shoppingen. Jeg kan shoppe for å feire, fordi jeg kjeder meg, fordi jeg er i dårlig humør, fordi jeg trenger noe, fordi jeg kanskje finner noe jeg trenger, fordi det er salg... det er som regel alltid en "unnskyldning" som passer. Som regel blir jeg glad og innimellom også lykkelig av å shoppe.

Salg er skummelt. Jeg øver meg stadig på å ikke kjøpe ting bare fordi jeg kan/de er billige. Et av nyttårsforsettene våre var å spørre "trenger vi virkelig dette" før vi handler. Vi har blitt mye flinkere til å la være å kjøpe ting vi ikke trenger - men det skjer vel innimellom likevel.

Av og til blir jeg i dårlig humør av å shoppe. Det er dersom jeg blir stresset, dersom det er fult av folk rundt meg (les: stress), dersom jeg ikke finner det jeg leter etter/noe jeg vil ha eller bare dersom jeg tok feil og trodde jeg var i shoppe-humør når jeg ikke var det likevel.

Matshopping er også morsomt. Å gå i en velutstyrt butikk uten masete mann&barn og se etter nye matvarer, lese på pakkene, planlegge retter og finne ting som bare må prøves ut.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:54   #18
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Jeg har shoppet litt i det siste . Til meg selv og for mitt eget velvære. Begynte med nytt treningsutstyr, siden har jeg shoppet voksing av legger og lår, årskort på brasilansk voksing, diverse hudpleieprodukter, bestilt brystreduksjon... Og i takt med at kroppen blir slankere så har jeg også begynt å shoppe litt klær. Ikke mye, men litt sommerklær, mest topper. Har bl.a kjøpt flere singleter - noe jeg ikke kunne gå med før pga diiigre overarmer og ikke akkurt pene skuldre. Men nå... .

Jeg shopper rett og slett fordi klesskapet mitt er begynt å bli merkbart tomt pga kilo forsvinner, og jeg shopper velvære for å føle meg bra. Alt som en del av mitt nye & bedre liv, det jeg både ser bra ut og føler meg bra . Min kjære har heldigvis gitt meg "blankofullmakt" til å pleie meg selv, og rynker ikke på nesen av at forbruket på kles- og velværebudsjettet går opp.

Og til høsten kommer det nok til å toppe seg kraftig, for da er jeg i mål mht vektnedgangen og har gått ned ca tre cuper i bh, da snakker vi nok helt ny garderobe....

Matbudsjettet har muligens gått ned en god del det også da .

Så mitt shoppemønster har endret seg fra å shoppe det jeg trengte, til å shoppe det jeg har lyst på. Neppe helt politisk korrekt i disse dager, men akkurat det bryr meg mitt på ryggen akkurat nå. Og klesskapet mitt kommer jo til å bli fullt igjen det også, så det er ikke akkurat som om jeg har tenkt å fortsette på denne galeien i årevis .

Og heldigvis har vi økonomi som tåler at jeg shopper i vildensky .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 19:47   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg er som Guniss, Haugtussa og Georgina. Å shoppe fine ting gir meg en lykkefølelse, og den er faktisk ikke kortvarig heller. Jeg gleder meg lenge over gode kjøp.


Jeg også. Jeg er glad i fine klær, og har mange av klærne mine i mange år. Å få tak i fine ting som kanskje passer til noe jeg har fra før, og gjerne på salg så jeg også får følelsen av å ha gjort et kupp - det syns jeg er gøy.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 20:12   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor shopper du?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg liker å shoppe dersom jeg ikke ha noe og dermed får et element av stress inn i shoppingen. Jeg kan shoppe for å feire, fordi jeg kjeder meg, fordi jeg er i dårlig humør, fordi jeg trenger noe, fordi jeg kanskje finner noe jeg trenger, fordi det er salg... det er som regel alltid en "unnskyldning" som passer. Som regel blir jeg glad og innimellom også lykkelig av å shoppe.




Jeg er på hytteferie for øyeblikket og har vært "innesperret" med syk 2-åring uten mannen tilstede. Da mannen kom på torsdag kveld var det første (nesten) jeg gjorde å sette meg i bilen til et kjøpesenter Fikk avreargert med ny veske, ny tunika, klær på salg til ungene og en sekk med leketelt, lommelykt og sovepose til eldstemann.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no