Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kate og resten av de kongelige

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-24, 21:17   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er enig i dette. Det er storm i et vannglass. Jeg mener at bildet burde vært merket, men dette er altså en helt vanlig photoshopping av bilder som fotografer gjør hele tiden. Det er kjempevanskelig å ta gruppebilder der alle ser bra ut så det er relativt vanlig å ta flere enkeltbilder og sette dem sammen. Men gjøre en mye bedre jobb enn dette.

Jepp. Vi tok nylig gruppebilder på jobben, og fikk beskjed om at det var mulig å lime ansiktet fra et annet bilde på det bildet som ble valgt - hvis man virkelig syntes man var uheldig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-24, 21:46   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Det er vanlig og for så vidt uproblematisk, hvis det merkes.

Jeg har ikke fått med meg spekulasjonene rundt helse.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 06:45   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Utover at de ikke vil si nøyaktig hva som er operert?

Og det tenker jeg må være helt greit. Det er vel ikke sånn at man må utbrodere hva som opereres på/bort/i selv om man er kongelig (selv om det tydeligvis kan være lurt for å unngå all verdens spekulasjoner)? Det hender jo også at inngrep kan være mer kompliserte enn først antatt, og krever lengre rekonvalesens enn først antatt. Tipper hun dukker opp snart, like fresh, fjong og kongelig grasiøs som før.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 07:35   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og det tenker jeg må være helt greit. Det er vel ikke sånn at man må utbrodere hva som opereres på/bort/i selv om man er kongelig (selv om det tydeligvis kan være lurt for å unngå all verdens spekulasjoner)? Det hender jo også at inngrep kan være mer kompliserte enn først antatt, og krever lengre rekonvalesens enn først antatt. Tipper hun dukker opp snart, like fresh, fjong og kongelig grasiøs som før.

Når man er kongelig i England må man visst velge mellom offentlig utbrodering og offentlig spekulering, dessverre. I dette tilfellet har de tydeligvis valgt det siste. Jeg er ikke det minste overrasket over skriveriene og spekulasjonene. Britene elsker jo dette.

Hva som burde være mulig er selvsagt noe man kan diskutere, men å få endret hele det britiske folk, den britiske pressen og deres forhold til de kongelige tror jeg er ganske utopisk. Da tror jeg det er lettere å avskaffe hele konseptet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 08:12   #25
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.724
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Da jeg fjernet livmor i januar var jeg sykmeldt tom april. Stor operasjon, så om hun har gjort noe sånt kan det ta tid.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 08:17   #26
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva som burde være mulig er selvsagt noe man kan diskutere, men å få endret hele det britiske folk, den britiske pressen og deres forhold til de kongelige tror jeg er ganske utopisk.

Men jeg synes at det hadde vært bedre om man hadde hatt en offentlig samtale om dette, for det er det som er problemet her, i mine øyne. Det må være mulig å stoppe opp og sette søkelyset på akkurat det at britisk presse holder på som de gjør.

Jeg er ikke enig med den som tidligere sa at britisk presse hadde bedret seg etter Diana, tror ikke Meghan og Harry hadde vært helt enige i det. Jeg synes de fremdeles har forbedringspotensiale som bør realiseres.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 09:13   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Men jeg synes at det hadde vært bedre om man hadde hatt en offentlig samtale om dette, for det er det som er problemet her, i mine øyne. Det må være mulig å stoppe opp og sette søkelyset på akkurat det at britisk presse holder på som de gjør.

Jeg er ikke enig med den som tidligere sa at britisk presse hadde bedret seg etter Diana, tror ikke Meghan og Harry hadde vært helt enige i det. Jeg synes de fremdeles har forbedringspotensiale som bør realiseres.

Jeg synes det har vært en nærmest kontinuerlig offentlig samtale om dette helt siden Diana døde, via vårt eget kongehus fram til nå, med Märthas kritikk av den norske pressen. Det er jo ikke slik at dette er nytt, eller at ingen har snakket om det før? Det var i alle fall et massivt søkelys på problemet etter Dianas død, og det bedret seg muligens en smule en liten periode, til det var tilbake til det samme gamle igjen. Så jeg vet ikke helt hva som skal til.

Og det gjelder for øvrig ikke bare de kongelige, den britiske pressen er generelt ganske nådeløse. Se for eksempel dokumentaren om Beckham. Det som gjør kongehuset ekstra utsatt for belastningen er at mens andre kjendisers statuser endrer seg, og interessen kommer og går, så varer de kongeliges rampelys hele livet ut, uavhengig av hva de gjør eller ikke gjør. De trenger bare bli født. Det avtar aldri, og det er ingen pause, de kan ikke sykmelde seg fra sladder og folkets interesse. Og den britiske pressen blir aldri bedre. Når det ikke engang hjelper at de driver folk i døden, så hjelper det neppe med leserinnlegg, ekspertuttalelser, debattprogram eller andre former for søkelys på problemet. Det eneste som hjelper, etter mitt syn, er å avskaffe hele denne mildt sagt forhistoriske institusjonen og absurde persondyrkelsen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-24 kl 09:22.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 09:39   #28
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det eneste som hjelper, etter mitt syn, er å avskaffe hele denne mildt sagt forhistoriske institusjonen og absurde persondyrkelsen.

Tror du ikke bare at fokuset kommer til å settes på andre kjendiser?

Jeg tror ikke fokuset eller interessen for kjendiser/kongehus kommer til å avta, men når situasjoner som den som har oppstått nå, rundt det jeg mener er en ikke-ting, og får lov til å bli en sak hos nesten alle store aviser, i flere land - hvorfor er det ingen av dem som skriver om at det er en ikke-ting? Det føles som keiserens nye klær, og hvor er den lille gutten?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 09:41   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Fokuset er jo allerede på andre kjendiser. I tillegg. Fordelen med disse er at interessen vanligvis avtar etter en stund, og nye kjendiser tar over fokuset, og at det i større grad er selvvalgt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-24 kl 12:13.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 09:43   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Ja, og å bli kjendis er tross alt et valg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 09:44   #31
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Når aftenposten har en artikkel om at bilder fra kongehuset har blitt undersøkt og man fant 8 tegn på at noe var redigert på et bilde av dronningen og oldebarn (tror jeg det var) så skjønner jeg ikke hva verdien er. Har vi lurt på om man photoshopper bilder av kongefamilien? Er dette viktig å dele med folket?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 09:50   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Det er vel åpenbart at ingenting av dette er viktig å dele med folket, det er ikke nyheter, det er ren underholdning. Det gir klikk, fordi folk klikker på det, det selger, og da fortsetter avisene å skrive om det. Til tross for noen få kritiske innspill, som ingen bryr seg om likevel (for hvem vil vel ødelegge festen?).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-24 kl 10:47.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 10:44   #33
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Når aftenposten har en artikkel om at bilder fra kongehuset har blitt undersøkt og man fant 8 tegn på at noe var redigert på et bilde av dronningen og oldebarn (tror jeg det var) så skjønner jeg ikke hva verdien er. Har vi lurt på om man photoshopper bilder av kongefamilien? Er dette viktig å dele med folket?

Jeg ville syntes det var mer av en nyhet hvis ingen av de mange bildene som er sendt ut var redigert...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 11:36   #34
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Helt enig, men ikke noe av det er noe jeg synes bør få plass i en avis....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-24, 11:51   #35
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Det er vi som "forbrukere" som må ta ansvar her. Hvis vi slutter å klikke på kjendisstoff vil avisene slutte å skrive om det. Problemet er at folk vil ha det, og da kommer avisene til å fortsette å skrive om det, for det er det de lever av. Hvis ingen var interessert i å lese om de kongelige ville de fått være i fred.

Men igjen, så er det jo folkets interesse og beundring som er hele grunnlaget for et (konstitusjonelt) kongehus. Så de er jo temmelig avhengige av pressen for i det hele tatt å ha et eksistensgrunnlag. Og for å opprettholde denne interessen i en befolkning som overøses med stadig mer informasjon i uendelig mange kanaler, så må vel grensen stadig flyttes, for hva som publiseres. Det holder ikke lenger med pene, glansede, offisielle familiebilder ved bursdager, jubileer og høytidelige anledninger. Folk vil ha reality, de vil ha skandaler, og har vi ingen skandaler så graver eller spekulerer vi oss fram til noen. Det selger, og det er det som oppretthodler driften av det kongelige sirkuset.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-03-24 kl 12:08.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 19:10   #36
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.724
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

https://www.vg.no/rampelys/i/dwo12A/...ar-faatt-kreft

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 19:21   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Å, herregud! Stakkars henne og stakkars familien. Tenk å stå i både en alvorlig sykdom, et tøft behandlingsløp, å håndtere og ivareta ganske små barn, og så den helvetes pressen og publikum i tillegg! Fy faen!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 19:38   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Stakkars! Ønsker henne all mulig god bedring.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 19:47   #39
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Fullt forståelig at hun ville være privat rundt dette, så fælt at hun måtte presses til å si noe.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-24, 19:56   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kate og resten av de kongelige

Da håper jeg den britiske pressen kan oppføre seg ordentlig og vise respekt. All medfølelse med henne og familien, og alle andre som rammes av denne fryktelige sykdommen. Det er så brutalt, rått og urettferdig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no