Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forlanger jeg pengene igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 17:47   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Forlanger jeg pengene igjen?

Vi var på kosetur til Bergen før påske og kjøpte med oss en tromme til gutten vår. Det var en dobbelt bongotromme som så ut til å være i god kvalitet, til 299,-.

Vi kom hjem, gutten blir glad og tar frem de to trommestikkene som hører til. Det tar ca. 1 minutt så har den ene tromma spjæra i "skinnet" på toppen. Gutten er 3 år, han tok i, men det står på trommen at den er beregnet til 3 år og oppover. Han slo absolutt ikke hardere enn det jeg syns var normal lek.

Dagen etter ringer jeg til butikken og forklarer. En ansatt vil ringe tilbake dagen etter med navn på en butikk i Oslo hvor jeg kan bytte. Dagen etter ringer det ingen, og vi reiser vekk i påsken. Etter påske ringer jeg opp igjen. Ja, de husker meg, og har nå bestemt at jeg skal få en ny tromme tilsendt i posten, siden det må ha vært en feil på den forrige.

Flott! I dag hentet vi den nye trommen på postkontoret, gutten vår var ellevill! Pakket den opp i ettermiddag, tok frem trommestikkene, mamma sa :"ikke slå for hardt da", han slo helt greit på den, og etter 2 minutter spjæret ikke bare den ene men begge trommene på toppen!



Hva gjør jeg nå? Ringer jeg og ber de sette pengene inn på konto?


Sist redigert av Minerva : 31-03-08 kl 17:52.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:49   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Vi var på kosetur til Bergen før påske og kjøpte med oss en tromme til gutten vår. det var en dobbelt bongotromme som så ut til å være i god kvalitet, til 299,-.

Vi kom hjem, gutten blir glad og tar frem de to trommestikkene som hører til. Det tar ca. 1 minutt så har den ene tromme spjæra i "skimmet" på toppen. gutten er 3 år, han tok i, men det står på trommen at den er beregnet til 3 år og oppover.

Dagen etter ringer jeg til butikken og forklarer. En ansatt vil ringe tilbake dagen etter med navn på en butikk i Oslo hvor jeg kan bytte. Dagen etter ringer det ingen, og vi reiser vekk i påsken. Etter påske ringer jeg opp igjen. Ja, de husker meg, og har nå bestemt at jeg skal få en ny tromme tilsendt i posten, siden det må ha vært en feil på den forrige.

Flott! I dag hentet vi den nye trommen på postkontoret, gutten vår var ellevill! Pakket den opp i ettermiddag, tok frem trommestikkene, mamma sa :"ikke slå for hardt da", han slo helt greit på den, og etter 2 minutter spjæret ikke bare den ene men begge trommene på toppen!



Hva gjør jeg nå? Ringer jeg og ber de sette pengene inn på konto?

Ja, eller ber de sende to til med en gang, for å se om de like dårlige!

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:49   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Ja, det ville jeg ha gjort.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:02   #4
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Ja.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:07   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Ja helt klart.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 19:08   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Ja, jeg hadde sendt en mail og bedt om det ja.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:08   #7
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Jeg hadde også sendt en mail.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:10   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Jeg hadde nok også sendt mail, men jeg stusser jo litt på det med trommestikker for dette er vel trommer som en skal bruke hendene på tror jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:10   #9
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Jepp! Kvaliteten holder jo ikke mål.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:34   #10
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Jeg hadde absolutt klaget en gang til.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 22:03   #11
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forlanger jeg pengene igjen?

Bongotrommer med trommestikker til har jeg heller aldri hørt om, men jeg hadde nok klagd igjen, ja. :hylletrommis:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no