Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er vi litt utakknemlige?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 13:25   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kanskje jeg bare kan få signere julekortene du sender ut også?

Jeg kan gjerne hilse fra deg, i alle fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 13:31   #22
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Går det an å sende julekort på mail? *kronisk doven + lider av dårlig håndskrift*
hilsen "futuristisk optimistisk"

Det gjør jeg. Syns ikke det er noe galt i det.

For noen år siden så syns jeg at julekort skulle være skrevet for hånd, men jeg har endret mening.

Det er greit med den julekorttråden. Det er jo mye ærlighet der. Jeg vil ikke klage på julebrevene jeg får.
Jeg syns det er koselig å bli husket på og artig å høre hvordan året har vært for de som sender. Om det
oppleves som selvskryt så gjør vel ikke det noe. Man viser jo fram sin beste side, såklart. Jeg kunne ikke tenkt
meg å skrive at barna min stjeler, de rydder ikke opp og hører ikke på det vi sier, de har ingen respekt for andre osv...... (bare et eksempel tatt ut av luften ;-) )

Hva er så galt med å skryte litt av familien sin og være stolt av dem? Janteloven trer kjapt inn her...............

Og til hovedinnleggers spørsmål: Ja, jeg syns man er litt utakknemlig når man klager på julebrevene man får. Samtidig så er det jo greit å si noe om hvordan man oppfatter det på dette forumet. Verre er det om man sier noe til de som har sendt julebrevet.


Sist redigert av Jessica : 16-11-06 kl 13:38.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 13:41   #23
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Man kan sende julekort både som mail og MMS, men jeg synes det er mye koseligere å få et fysisk kort i postkassa. Vi henger dem alltid opp på veggen, og det blir ikke helt det samme å henge opp en utskrift. :gammeldags:
Ellers er jeg enig med både Skilpadda og Lille*My.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 13:43   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Man kan sende julekort både som mail og MMS, men jeg synes det er mye koseligere å få et fysisk kort i postkassa.

Jeg synes det er litt ekstra hyggelig med et fysisk julekort til folk som jeg ellers mest kommuniserer med via epost. Det blir liksom litt uventet og litt "luksus" over det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 13:45   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er litt ekstra hyggelig med et fysisk julekort til folk som jeg ellers mest kommuniserer med via epost. Det blir liksom litt uventet og litt "luksus" over det.

Enig i det. Det beste er å få det i vanlig post.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:32   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Jeg har mange ganger hatt lyst å skrive et "ekte" julebrev, uten selvskryt og "åh så perfekte i var også i år". Tenk så kult?

"Ja, her går det på samme måten i år også. Vi skulle ha dradd på ferie, men så røk tørketrommelen og da ble det hytta til svigers igjen. Vi måtte til familieterapeut da vi kom hjem igjen, men heldigvis fikk vi en som vi har hatt før så det var veldig koselig.

Vo er fremdeles gift, men har ikke sex mer enn rundt en gang i måneden da.

Minsten er jo blitt 2 år nå, og hele familien trives. Vi har hatt foreldresamtale i barnehagen og det var spennende. De lurte på om de skulle koble inn logoped for hun snakket så rart, men så viste det seg jo bare at hun bare kunne banning. Sånn er det når man er en ekte pappajente og har språk-øre samtidig.

Storesøster også er veldig fornøyd som skolejente og skifter kjærester hver uke, men det er vel sånn det skal være når man er seks år og populær. Hun har sluttet å mobbe, og det er vi veldig fornøyd med; PPT-tjenesten skryter av henne og oss. Hun får lov å være med på nærbutikken igjen etter at vi har fått kontroll med naskingen hennes, og hele familien koser oss på butikktur sammen nå. Bare lillesøster får godteri med en gang vi er kommet innenfor går alt så fint som bare det.

Jobben går veldig fint. Vi begge satser på forfremmelse; nå er alle kollegaene blitt det så da regner vi med at det er vår tur hvert øyeblikk siden vi har vente så lenge. Lønnshoppet kommer godt med i og med at vi allerede har brukt det opp.

Håper dere også får et fint og spennende nytt år, og god jul!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:48   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Missa: Knis. Det julekortet ville jeg likt å få.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 14:55   #28
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Er det rart jeg er skuffet som aldri har fått et sånt brev?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:17   #29
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er det rart jeg er skuffet som aldri har fått et sånt brev?

Jeg er også skuffet, og vil ha et sånt julebrev.

Jeg har aldri opplevd å få et "overskrytete" julebrev, men hadde jeg fått det, så setter jeg stor pris på alt som kommer i postkassa som er noe annet enn reklame og regninger.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:18   #30
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har mange ganger hatt lyst å skrive et "ekte" julebrev, uten selvskryt og "åh så perfekte i var også i år". Tenk så kult?

"Ja, her går det på samme måten i år også. Vi skulle ha dradd på ferie, men så røk tørketrommelen og da ble det hytta til svigers igjen. Vi måtte til familieterapeut da vi kom hjem igjen, men heldigvis fikk vi en som vi har hatt før så det var veldig koselig.

Vo er fremdeles gift, men har ikke sex mer enn rundt en gang i måneden da.

Minsten er jo blitt 2 år nå, og hele familien trives. Vi har hatt foreldresamtale i barnehagen og det var spennende. De lurte på om de skulle koble inn logoped for hun snakket så rart, men så viste det seg jo bare at hun bare kunne banning. Sånn er det når man er en ekte pappajente og har språk-øre samtidig.

Storesøster også er veldig fornøyd som skolejente og skifter kjærester hver uke, men det er vel sånn det skal være når man er seks år og populær. Hun har sluttet å mobbe, og det er vi veldig fornøyd med; PPT-tjenesten skryter av henne og oss. Hun får lov å være med på nærbutikken igjen etter at vi har fått kontroll med naskingen hennes, og hele familien koser oss på butikktur sammen nå. Bare lillesøster får godteri med en gang vi er kommet innenfor går alt så fint som bare det.

Jobben går veldig fint. Vi begge satser på forfremmelse; nå er alle kollegaene blitt det så da regner vi med at det er vår tur hvert øyeblikk siden vi har vente så lenge. Lønnshoppet kommer godt med i og med at vi allerede har brukt det opp.

Håper dere også får et fint og spennende nytt år, og god jul!


Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 15:24   #31
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Virkelig bra brev, Miss Norway!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:01   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Jeg klager gjerne på julekort. Jeg syns ikke det er særlig nødvendig med hogst bare for at folk skal sende ut millioner av kort en gang i året. Eller tenker dere alle resirkulering når dere kjøper kort?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:15   #33
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har mange ganger hatt lyst å skrive et "ekte" julebrev, uten selvskryt og "åh så perfekte i var også i år". Tenk så kult?

"Ja, her går det på samme måten i år også. Vi skulle ha dradd på ferie, men så røk tørketrommelen og da ble det hytta til svigers igjen. Vi måtte til familieterapeut da vi kom hjem igjen, men heldigvis fikk vi en som vi har hatt før så det var veldig koselig.

Vo er fremdeles gift, men har ikke sex mer enn rundt en gang i måneden da.

Minsten er jo blitt 2 år nå, og hele familien trives. Vi har hatt foreldresamtale i barnehagen og det var spennende. De lurte på om de skulle koble inn logoped for hun snakket så rart, men så viste det seg jo bare at hun bare kunne banning. Sånn er det når man er en ekte pappajente og har språk-øre samtidig.

Storesøster også er veldig fornøyd som skolejente og skifter kjærester hver uke, men det er vel sånn det skal være når man er seks år og populær. Hun har sluttet å mobbe, og det er vi veldig fornøyd med; PPT-tjenesten skryter av henne og oss. Hun får lov å være med på nærbutikken igjen etter at vi har fått kontroll med naskingen hennes, og hele familien koser oss på butikktur sammen nå. Bare lillesøster får godteri med en gang vi er kommet innenfor går alt så fint som bare det.

Jobben går veldig fint. Vi begge satser på forfremmelse; nå er alle kollegaene blitt det så da regner vi med at det er vår tur hvert øyeblikk siden vi har vente så lenge. Lønnshoppet kommer godt med i og med at vi allerede har brukt det opp.

Håper dere også får et fint og spennende nytt år, og god jul!

Det hadde vært noe!

  Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:30   #34
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har mange ganger hatt lyst å skrive et "ekte" julebrev, uten selvskryt og "åh så perfekte i var også i år". Tenk så kult?

"Ja, her går det på samme måten i år også. Vi skulle ha dradd på ferie, men så røk tørketrommelen og da ble det hytta til svigers igjen. Vi måtte til familieterapeut da vi kom hjem igjen, men heldigvis fikk vi en som vi har hatt før så det var veldig koselig.

Vo er fremdeles gift, men har ikke sex mer enn rundt en gang i måneden da.

Minsten er jo blitt 2 år nå, og hele familien trives. Vi har hatt foreldresamtale i barnehagen og det var spennende. De lurte på om de skulle koble inn logoped for hun snakket så rart, men så viste det seg jo bare at hun bare kunne banning. Sånn er det når man er en ekte pappajente og har språk-øre samtidig.

Storesøster også er veldig fornøyd som skolejente og skifter kjærester hver uke, men det er vel sånn det skal være når man er seks år og populær. Hun har sluttet å mobbe, og det er vi veldig fornøyd med; PPT-tjenesten skryter av henne og oss. Hun får lov å være med på nærbutikken igjen etter at vi har fått kontroll med naskingen hennes, og hele familien koser oss på butikktur sammen nå. Bare lillesøster får godteri med en gang vi er kommet innenfor går alt så fint som bare det.

Jobben går veldig fint. Vi begge satser på forfremmelse; nå er alle kollegaene blitt det så da regner vi med at det er vår tur hvert øyeblikk siden vi har vente så lenge. Lønnshoppet kommer godt med i og med at vi allerede har brukt det opp.

Håper dere også får et fint og spennende nytt år, og god jul!

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:30   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg klager gjerne på julekort. Jeg syns ikke det er særlig nødvendig med hogst bare for at folk skal sende ut millioner av kort en gang i året. Eller tenker dere alle resirkulering når dere kjøper kort?

Regner med at du har sagt klart ifra til slekt og venner at du ikke ønsker julekort?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:32   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Regner med at du har sagt klart ifra til slekt og venner at du ikke ønsker julekort?

Forventer du virkelig at jeg skal gidde diskutere med deg?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:34   #37
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Forventer du virkelig at jeg skal gidde diskutere med deg?

Neida, du trenger ikke å diskutere hvis du ikke vil : omtenksom: men jeg stiller da bare ett enkelt spørsmål.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:36   #38
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Enkle spørsmål kan du stille andre steder.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:36   #39
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 17:37   #40
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi litt utakknemlige?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen

Regner med at du har sagt klart ifra til slekt og venner at du ikke ønsker julekort?

Sånn!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no