Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skifte dimmere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-18, 20:18   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Skifte dimmere

Jeg oppdaget i dag at flere av dimmerene i leiligheten jeg har kjøpt er dårlig, det ene dekselet falt feks rett av da jeg skulle slå på lyset. Noen av de andre er veldig slarkete. Er det hokus pokus å bytte ut? Kjøper jeg bare dimmere selv og kontakter en elektriker?

Må innrømme jeg ikke fikk rundt og sjekket dimmerene under visningen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-18, 21:48   #2
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skifte dimmere

I vårt 14 år gamle hus begynner dimmerne å bli slitne, enten i form av sprukne deksler ( det bytter jeg ut selv) eller at følsomheten på dimmingen er helt koko og veldig ujevn ( det fikser mannen min ved å stramme/justere noe greier inni der).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-18, 10:54   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skifte dimmere

De er nok trolig ca 14 år disse dimmerene også. Kan selvsagt se på om noen lar seg stramme, men en må i alle fall skiftes ut, der falt dekselet av, det ut som festet er brukket.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no