Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-15, 22:19   #1
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Er det noen som kan fortelle hvordan man kjøper SIMS digitalt fra Origin?

Vi finner ikke igjen SIMS 3 og prøver å kjøpe digitalt men fungerer ikke. Får ikke logget inn på Origin fra kjøpssiden men får gjort det ellers.

Noen som har gjort dette? Kan det være fordi det er datteren min sin Originkonto og derfor ikke mulig å handle med den?
Men hvis så er tilfelle, hvordan kjøper man SIMS digitalt da?

Veldig takknemlig om noen har peiling her.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-15, 22:21   #2
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Eller kan man kjøpe SIMS fra noen andre nettsider? (til nedlastning)

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-15, 22:30   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Jeg vet ikke om jeg forstår helt hva du mener, men Sims kan kjøpes i nedlastingsversjon på CDON.com. Så vidt jeg kan huske.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-15, 22:45   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Jeg er ganske sikker på at vi kjøpte direkte fra origin. Men det er så lenge siden at jeg ikke husker hvordan vi gjorde det. Men man kan nok kjøpe det digitalt andre steder og så legge inn nummeret hos enten origin eller sims sin nettside. Vi har iallefall gjort det med tilleggspakker, de får man gjerne mye billigere på ebay eller andre sider enn direkte fra origin.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-15, 23:13   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Ja, jeg mener rett og slett å kjøpe på nett og laste ned på PC.

Fungerer ikke fra SIMS.com eller origin. Men tenkte jo ikke på alternativer som cdon.com og lignende.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-15, 23:17   #6
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Koster 270 NOK fra steam.


http://store.steampowered.com/app/47890/

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 12:42   #7
MisterLudvigsen
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 15
MisterLudvigsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Bruk nettleseren din, gå til origin.com, logg inn, søk opp spill, legg i handlekurven, gå til kassen, betale blabla, etc.
Profit

MisterLudvigsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 17:03   #8
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av MisterLudvigsen, her.

Bruk nettleseren din, gå til origin.com, logg inn, søk opp spill, legg i handlekurven, gå til kassen, betale blabla, etc.
Profit

Hvis du leser første innlegget mitt så er det nettopp det som ikke funker.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 19:08   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Kan du ikke prøve å lage deg en egen Origin-konto og se om du får kjøpt da? Jeg har Sims 3 kjøpt fra Origin, det funker helt fint.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 20:47   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Jeg må bare spørre et sikkert teit spørsmål. Om jeg skal kjøpe sims, type laste ned, fungerer det da kun på en pc?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 20:55   #11
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kan du ikke prøve å lage deg en egen Origin-konto og se om du får kjøpt da? Jeg har Sims 3 kjøpt fra Origin, det funker helt fint.

Joda, jeg har prøvd det også men det fungerer heller ikke. Jeg trodde jo muligens vi ikke fikk gjort det pga. alderen på kontoen hennes. Det er helt ok pris på origin i forhold til mange andre steder, derfor jeg helst skulle kjøpt derifra.

Men det er jo aldre alternativer også som folk har foreslått - takk for svar!

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 21:22   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Hvilken feilmelding eller liknende får du?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 22:52   #13
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg må bare spørre et sikkert teit spørsmål. Om jeg skal kjøpe sims, type laste ned, fungerer det da kun på en pc?

Det fungerer på flere, men spillene kan bare være tilknyttet en simskonto. Så vi har sims på to pcer, men andre kan f.eks. ikke låne kodene til tilleggspakkene og få det på sine spill. Dersom du skal selge spillene må du passe på å avregistrere dem på kontoen din, ellers kan ikke noen andre få lagt dem inn.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-15, 00:18   #14
MisterLudvigsen
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 15
MisterLudvigsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hvis du leser første innlegget mitt så er det nettopp det som ikke funker.


Sorry, pussig at det ikke fungerer. Jeg gjorde nett det samme for å få tilgang til alle mulige utallige sims utvidelsespakker fra A til Å..
Tenkte det kanskje var via originklienten dere forsøkte å kjøpe spillet.

MisterLudvigsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-15, 11:04   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe SIMS 3 digitalt - noen med erfaring?

Jeg bare innser at sånne her greier ikke ligger for meg. Men nå tror jeg at det er lastet ned iallefall.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no