Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 14:58   #1
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Lilleborg markedsfører sitt nye vaskemiddel med en ingrediens som ikke har noen effekt. - Navnet har en positiv klang for mange, sier forbrukerombud Bjørn Erik Thon.

Les artikkelen her

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:01   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt

Aloe Vera brukes til brannskader. Jeg skjønner ikke hva det har i vaskemidler å gjøre. Det beste effekten ved sår er å kutte en del av planten og gni på såret.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:03   #3
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt

så morsomt!!


"postiv klang" !!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:08   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt

Årsaken til at det blir gjort omfattende analyser av aloe vera-produkter er at det angivelig blir solgt mye mer av plantestoffet enn det blir produsert i verden. Rapporten fra SINTEF påpeker at flere av drikkene som selges derfor kan representere en helserisiko fordi de inneholder tilsetningsstoffer som ikke er avmerket i innholdsfortegnelsen.

Det har jeg ment lenge.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:17   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt

Dr. Greves intimsåpe inneholder også aloe vera. Og det er kun fordi de visste at det var en salgsvennlig ingrediens. Tåpelig. Så ergo kjøper ikke jeg den såpen. Kommer ikke til å kjøpe aloe vera-vaskemiddel heller. Makan til sprøyt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 15:24   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt

Alovera har jo rensende effekt da. Vi brukte et aloverabassert vaskemiddel en tid, og det var veldig skånsomt mot klær og allergivennlig. Men å tilsette det i et kjemisk vaskemiddel synes jeg høres ut som en stor vits.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 17:10   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Dr. Greves intimsåpe inneholder også aloe vera. Og det er kun fordi de visste at det var en salgsvennlig ingrediens. Tåpelig. Så ergo kjøper ikke jeg den såpen. Kommer ikke til å kjøpe aloe vera-vaskemiddel heller. Makan til sprøyt.

Nøyaktig det jeg også tenkte da jeg leste om at de kun tilsatte mikroskopiske mengder for at det skulle kunne markedsføres med "aloe vera". Ikke noe Dr.Greve her i huset nei.

Det var jo noen strømpebukser med Aloe vera som ble lansert for noen år siden også? De ble tydeligvis ikke noen stor suksess?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 17:37   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

De fleste aloe vera produkter inneholder minimalt med Aloe Vera.
Selvsagt noen som inneholder mer, men generelt sett burde ting ikke kunne kalles for f.eks Aloe Vera gele, men gele med aloe vera

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:59   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Så i butikken at det er kommet ny Libresse med Aloe Vera

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:03   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Kjøpte det vaskemiddelet jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:03   #11
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Det må jo være at en god del faller for det siden det stadig vekk blir produkter med Aloe Vera også...

Jeg fikk en sånn prøvepose med vaskemiddel med Aloe Vera, og må si jeg undret meg over hva den Aloe Veraen kunne gjøre for klærne mine ja...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:06   #12
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Men det lukter godt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:11   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Det er sikkert noe tull i vaskemiddel og slikt, men det kan vel være greit i dusjsåper, sjampoer osv? Aloe Vera virker jo fornyende på huden, og jeg har vel aldri hatt så nydelig hår som etter at jeg begynte å bruke Jäson Aleo Vvera sjampo og balsam.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:14   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Klærne mine ble iallefall rene!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:49   #15
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Har ikke noe tro på å ha aloe vera i vaskemiddel.Men noe helt annet til kropppleie,det vet jeg funker.

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:32   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Ja det funker i kroppspleie, men da må det være mer enn bare mikroskopiske mengder. Det var jo det fks. Dr.Greve gjorde. De innrømte at det ikke var nok til å virke for noe som helst - det var kun for å selge mer med Aloe Vera i navnet..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:40   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Jeg og tenkte automatisk på intimsåpa til Dr Greve da jeg så vaskemiddel med Aloe Vera -
så det er nesten litt moro å lese at mistanken min holdt mål - at det bare er et salgstriks.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 19:00   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Det gjelder "alt" som ineholder Aloe Vera. Folk vil gjerne ha produkter som inneholder det, så man tilsetter litt, men man klarer ikke å beholde plantens positive effekter i et industrifremstilt produkt. Så tilsetter man andre, kjemiske ting, som forhåpentligvis skal virke tilsvarende lindrende.

Men ellers er Aloe Vera utelukkende tilsatt sånn at man kan bruke det i markedføringen, ja. Jeg husker at produktfolkene på Lilleborg var helt åpne om dette i et intervju om Dr Greve en gang: Aloe Vera var en .....tilsetning. Har glemt navnet, men det betyddde altså at stoffet var komplett uten virkning, men noe folk gjerne ville ha likevel.

Verden vil bedras.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 20:25   #19
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aloe vera uten effekt i vaskemiddel

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Så i butikken at det er kommet ny Libresse med Aloe Vera

Det som slo meg først når jeg så at det var å finne, var at det må nå klø noe innforj**** !!!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no