Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

House of Oslo

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 21:30   #1
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

House of Oslo

I morgen blir kjedelige Vika kjøpesenter i Oslo, gjort om til et interiør paradis.

Masse kjente merker innenfor interiør samles under ett tak i Oslo. med bl.a. Illums Bolighus - første butikk utenfor Danmark, og dan åpner i Oslo!!!

her er en liten smakebit om hva de har å by på - http://www.royalshopping.com/

Illums Bolighus i København er en av mine store favoritter for duppeditter til hjemmet

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 21:39   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: House of Oslo

Ja, jeg leste det i Aften i dag, og jeg vurderer å ta meg en tur å titte i morgen siden jeg allikevel er hjemme. Trenger litt inspirasjon til diverse ting i huset kan du si.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 22:36   #3
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: House of Oslo

Leste også dette i Aften i ettermiddag og det høres unektelig veldig spennende ut.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:06   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: House of Oslo

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Ja, jeg leste det i Aften i dag, og jeg vurderer å ta meg en tur å titte i morgen siden jeg allikevel er hjemme. Trenger litt inspirasjon til diverse ting i huset kan du si.

Me too - har også fri. På den annen side blir det kanskje mye folk der imorgen; husker med skrekk Zara-åpningen som jeg var så lur at jeg skygget unna.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 02:23   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: House of Oslo

Det er vel flere av de gamle butikkene som har måttet skygge banen da?
F.eks Åhlens? Forresten ikke mange som har klart å holde det gående der særlig lenge.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 08:08   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: House of Oslo

Tviler på at de kaster ut Åhlens når de åpner interiørhus da. Men jeg skal innom en tur i dag, og kan avlegge rapport. Kanskje til og med med bilder...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:20   #7
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: House of Oslo

Åhlens er på plass - synes forsåvidt at ikke det er så viktig med Åhlens på plass. De finner man over alt nå.

Her er en fullstendig butikkoversikt
http://houseofoslo.skryt.no/butikkoversikt

Gleder meg til å ta en titt innom Galleri Markveien, de har utrolig stilige malereier til en "folkelig" pris. De maler også på bestilling.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 19:23   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: House of Oslo

Jeg og Mica tok oss en raid på House of Oslo i dag, og det var riktig så masse fint å se på der. Illums var jo høydepunktet med masse fine designmøbler, og ikke minst lamper. Men vi var veldig flinke og klarte å la kredittkortene ligge i lommeboka. Nå hadde de heller ingen knalltilbud akkurat på den butikken, så det er jo bare å komme tilbake senere om man skal ha noe.

Men på den nye butikken Hemtex hadde de faktisk 50 % på alt i butikken, så der måtte vi bare kjøpe inn litt. Kjøpte to store dunputer, en hvit juleduk med enkle røde hjerter og matchende servietter og noen brikettkluter til ungene. Alt for den nette sum av 236 kr. Mica fikk tak i masse fine julenisselys til halv pris. Er litt usikker på om jeg skulle ha kjøpt et av de utrolig fine sengeteppene i silke som også var på halv pris, men jeg rer jo uansett sjelden opp senga...

Ellers så var det masse små og store interiørbutikker samlet under et tak. Det var langt fra stappfullt med folk, og det ble servert drikke og pepperkaker, og så fikk alle en pose med blader (bl. a. siste nr av Elle interiør), en såpe og en mørk sjokolade.

Og så hadde vi det veldig koselig sammen også da, så klart. Besøk anbefales! Eneste jeg savnet var en skikkelig kafé da, håper det kommer på plass snart.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 22:24   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: House of Oslo

Var på førpremieren i går kveld, og den var farlig for der serverte de vin i store mengder. Vin, interiørbutikker og visakort er en farlig kombinasjon. Men jeg var flink, og var egentlig der for å mingle med venninner

Jeg synes hele koseptet var såpass spennende at jeg dro tilbake i dag for å shoppe litt julegaver. Illums bolighus er min absolutte favoritt
På Hemtex fikk jeg tak i et par tepper og en gardinstang med oppheng. Alt på 50%, og det er jo strålende.

Jeg drar nok tilbake om ikke så lenge, synes de hadde fått til et ganske så kontinetalt opplegg der

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:10   #10
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: House of Oslo

Så spennende! Dette skal plottes inn på neste Oslo-tur

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:21   #11
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: House of Oslo

Her er et par bilder fra butikkene:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 00:21   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: House of Oslo

Dit må jeg nok ta meg en tur innom på mandag.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 00:29   #13
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: House of Oslo

Og jeg da som har vært der 2 dager på rad, og vært veldig flink å ikke kjøpt noe

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:34   #14
Lille Blå
Titter innom
 
Lille Blå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
Innlegg: 24
Lille Blå er litt kulLille Blå er litt kul
Standard

Sv: House of Oslo

Ja, House of Oslo var virkelig noe hovedstaden behøvde. Og føler at det er helt rett i tiden. Forresten er det reklamebyrået der mannen min jobber som har profilert det Måtte dit en tur i helgen, men det var definitivt ikke noe sted for en 4-åring Var jo livredd for alt hun kunne rase overende. Må nok ta meg en tur uten barn, tror jeg

Lille Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:22   #15
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: House of Oslo

Åh dette har gått meg hus forbi! Gjett hvem som skal renne ned dørene der så fort som mulig!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:26   #16
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: House of Oslo

Ah så gøy at det blir et bedre utvalg og ikke minst lettere tilgjengelighet av design-interiør. Skal ta meg en tur i morgen etter eksamen, håper de har 50% på den Hempex-en enda.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 13:26   #17
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: House of Oslo

Jeg kan anbefale Blomsterpikene. Flinke og ikke minst veldig blide jenter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no