Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 14:03   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde

Jeg har kjøpt liftgardiner. Glasset på vinduet er 120 og liftgardinen min er 140.

Kan jeg ha den slik, eller bør jeg bare bytte den inn igjen med en gang?

Altså, overse fargen på veggen og vinduskarmer, da det skal males eggehvit før jeg henger opp gardina permanent (har bare deponert på den).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Liftgardin prøve.jpg (56,7 KB, 123 visninger)
Filtype: jpg Liftgardin prøve2.jpg (59,6 KB, 72 visninger)
__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:18   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Fint det der, men ta ned opphenget til stangen...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:26   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Fint det der, men ta ned opphenget til stangen...

He he.. Jeg som syntes det så helt konge ut med det opphenget der

Altså, veggen skal rives og byttes ut med sånne plater som ser ut som tre, lister, karmer og tak skal males eggehvite.. og opphenget til stanga skal bort.. hehe...

Så det ser helt ok ut?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:52   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

......

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:53   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Jeg synes faktisk det er finest med gardinen på den måten, og angrer litt på at jeg hørte på dama i butikken og kjøpte i en størrelse som passer "inni" vinduet, selv om det er slik det "skal" være.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:55   #6
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Du kan absolutt ha liftgardinen bredere enn vinduet! (Tipper du gleder deg til du har fått malt litt )

Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:57   #7
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Du kan absolutt ha liftgardinen bredere enn vinduet! (Tipper du gleder deg til du har fått malt litt )

Å,herregud ja! Har bodd sånn i 2 år, og endelig får jeg gjort noe med det. Tapeten jeg har rivd i gangen var enda verre...

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:04   #8
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Hvis det er mulig så ville jeg hatt gardinen bittelitt bredere, sånn at den går kant i kant med vinduskarmen. Nå synes det ikke så godt siden både gardinene og karmen er rød, men når karmen blir hvit vil det synes mye bedre at gardinen går midt på.

Uansett så tror jeg det blir kjempefint når dere får nye vegger.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:06   #9
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hvis det er mulig så ville jeg hatt gardinen bittelitt bredere, sånn at den går kant i kant med vinduskarmen. Nå synes det ikke så godt siden både gardinene og karmen er rød, men når karmen blir hvit vil det synes mye bedre at gardinen går midt på.

Uansett så tror jeg det blir kjempefint når dere får nye vegger.

Ja, det blir kanskje større kontrast når den blir hvit ja. Hm. men den finnes ikke i bredere format akkurat denne typen da.. hm. Må man da spesialbestille?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:31   #10
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Synes det er helt greit med liftgardinen i den str. du har nå!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:41   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Jeg ville ikke hatt smalere liftgardin
Så kjempefint ut slik du har det!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:50   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Jeg synes også det så veldig fint ut.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 15:52   #13
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Jeg syns det ser fint ut.

Hvordan fester man en liftgardin?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 16:11   #14
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hvis det er mulig så ville jeg hatt gardinen bittelitt bredere, sånn at den går kant i kant med vinduskarmen. Nå synes det ikke så godt siden både gardinene og karmen er rød, men når karmen blir hvit vil det synes mye bedre at gardinen går midt på.

Uansett så tror jeg det blir kjempefint når dere får nye vegger.

Enig

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:58   #15
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Enig med Brumm og Muskat. Når karmer blir hvit vil den synes godt rundt liftgardinen. Jeg ville valgt den enda litt bredere.

Tenker du gleder deg til nytt kjøkken!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 01:07   #16
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hvis det er mulig så ville jeg hatt gardinen bittelitt bredere, sånn at den går kant i kant med vinduskarmen. Nå synes det ikke så godt siden både gardinene og karmen er rød, men når karmen blir hvit vil det synes mye bedre at gardinen går midt på.

Uansett så tror jeg det blir kjempefint når dere får nye vegger.

Enig, men lyse karmer blir det hverken fugl eller fisk, ville kjøpt større/bredere liftgardin

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 02:23   #17
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Enig, men lyse karmer blir det hverken fugl eller fisk, ville kjøpt større/bredere liftgardin


enig

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 08:57   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Jeg ville også enten hatt lifgardinen "innom" karmen, eller sånn at den dekker karmen helt..
Personlig liker jeg ikke at litt av karmen vises.

Jeg har ett vindu som krever 160 bred liftgardin.. ikke enkelt nei! Eneste stedet jeg har funnet er Ellos..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 08:59   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Ville kjøpt en bredere liftgardin.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:24   #20
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man ha liftgardinen slik? Med bilde.

Jeg ville nok også kjøpt en gardin som dekket karmen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no