Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp ang. salg av møbler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-06, 22:55   #1
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hjelp ang. salg av møbler

Vet ikke om det er rette plassen å legge dette.

Jeg la ut en annonse på Finn.no på torsdag - fredag var det ei som ville kjøpe et av møblene.
Svarte at det var hennes om hun ville ha det, og siden har jeg ikke hørt noe.
Har i mellomtiden måttet si nei til flere som har spurt om de kunne få møblet, men hvor lenge skal jeg vente på svar fra henne?
Jeg har en som kan komme å hente det i morgen om jeg vil... Skal jeg si ja eller nei?
Vil bli kvitt tingen så fort som mulig.

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 22:58   #2
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Siden du ikke har hørt noe mere fra henne etter at du svarte at det var hennes om hun ville ha det så hadde jeg tatt det som om hun ikke var interesert alikevel og solgt det til de som er interesert.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:00   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Selg for pokker.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:02   #4
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Åkay, jeg selger!

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:03   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

De som betaler/henter først får kjøpe. Selg selg selg!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:09   #6
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Er det trygt å få en på døra som har 'badass' i mailadressen sin?
Tror jeg må be mamma komme hit å holde meg med selskap når han skal hente bordet

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:33   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Opprinnelig lagt inn av Kosmokula, her.

Er det trygt å få en på døra som har 'badass' i mailadressen sin?
Tror jeg må be mamma komme hit å holde meg med selskap når han skal hente bordet


Kanskje ikke så dum ide! Du har ikke en stor storebror da som kan stille opp?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:34   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Opprinnelig lagt inn av Kosmokula, her.

Er det trygt å få en på døra som har 'badass' i mailadressen sin?
Tror jeg må be mamma komme hit å holde meg med selskap når han skal hente bordet

Be pappa du.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 23:43   #9
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

badass du....

Jeg hadde solgt

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:55   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

si ja! Mange opplever som deg, og lær av deres erfaringer

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 23:17   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Dessverre er det svært liten lojalitet til avtaler når man kjøper og selger på finn. Vi opplevde dette flere ganger da vi solgt alle møblene våre da vi flyttet sist.

Du har ikke solgt noe før kunden har vært der og betalt. Vi fikk flere tekstmeldinger samme kveld som vi hadde en avtale om henting av et møbel, at "nei vi ha dessverre ombestemt oss".

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 20:31   #12
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Help ang. salg av møbler

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Dessverre er det svært liten lojalitet til avtaler når man kjøper og selger på finn. Vi opplevde dette flere ganger da vi solgt alle møblene våre da vi flyttet sist.

Du har ikke solgt noe før kunden har vært der og betalt. Vi fikk flere tekstmeldinger samme kveld som vi hadde en avtale om henting av et møbel, at "nei vi ha dessverre ombestemt oss".

Ja, det har jeg erfart nå.
Har fått så mange henvendelser - de sier de skal komme å hente tingene... Men kommer de? Nope...
Begynner å bli dritlei.

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 20:56   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler

Hvis du avtaler et klokkeslett for henting og de ikke dukker opp, er det fritt salg vil jeg si.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 23:51   #14
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler

Jeg ville ha solgt
Har vært ute for det samme selv, og som den lojale idioten jeg er så ble enden på visa at jeg satt igjen med nesten alle tingene jeg skulle selge pga en kjøper som sa "jeg tar alt!" for deretter å ombestemme seg to dager etterpå (Puh...for en lang og dårlig setning.Tilgi meg, jeg gidder ikke rette den )
Da hadde jeg avvist minst 30 andre kjøpere.....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:28   #15
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler

Har du fått solgt møblene, Kosmokula!

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 14:42   #16
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler

Sofabordet ble hentet av en hyggelig jente, men jeg dumpa vitrineskapet hos mamma - hun ville ihvertfall ha det
Så nå er jeg på let etter en fin skjenk, men den jeg har lyst på selges ikke hos IKEA lengre... Hrrmph...

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 21:00   #17
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler

Opprinnelig lagt inn av Kosmokula, her.

Sofabordet ble hentet av en hyggelig jente, men jeg dumpa vitrineskapet hos mamma - hun ville ihvertfall ha det
Så nå er jeg på let etter en fin skjenk, men den jeg har lyst på selges ikke hos IKEA lengre... Hrrmph...

Hvilken har du lyst på da?
Kanskje vi har en på luringen...

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 21:42   #18
Kosmokula
Øyert
 
Kosmokula sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 97
Kosmokula har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler


Sånn ser det ut, men har dessverre ikke navnet på den

__________________
feb'05, sept'06, jan'12 & sept'13
Kosmokula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 11:20   #19
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Hjelp ang. salg av møbler

Hmm,har ikke sett den på jobb nei.
Men kan jo prøve å sjekke det ut.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no