Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg å velge nye puter til sofaen...!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-06, 23:45   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Hjelp meg å velge nye puter til sofaen...!

Valgets kvaler... Har deponert på disse fire putene til tirsdag, men klarer ikke helt å bestemme meg. Hva synes dere? Passer putene og sofaen sammen? Har hatt en litt minimalistisk stil lenge, men vil nå gå over til en litt varmere/mere kozy stil. Men dog fortsatt stilrent....Veggen er malt i creme...
Og hvor mange puter ser fint ut? Har på dette bildet kastet ut to puter som er i samme stoff som sofaen. Det kan jo bli litt trangt om plassen.... Dette bildet er av tre-seteren, hvor mange puter/hvilken putekombinasjon skal jeg bruke i to-seteren slik at det ikke blir for overfyllt?
Tar svært gjerne imot tips og synspunkter
Har forresten tenkt å male en fondvegg i stuen i en litt mørk beige/brun-nyanse også etter hvert....

Vennligst ikke kopier bildet, da det slettes etter hvert

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 11-12-06 kl 22:16. Årsak: Fjernet bildet... : )
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no