Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noorias julehus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 12:55   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Noorias julehus

Her er noen bilder fra min julestue .

Vedlagte bilder
Filtype: jpg julevindu.jpg (56,1 KB, 78 visninger)
Filtype: jpg engel - julestua.jpg (36,2 KB, 37 visninger)
Filtype: jpg hylle - shabby chic.jpg (31,9 KB, 52 visninger)
Filtype: jpg utsnitt bokhylle - shabby chic.jpg (44,0 KB, 56 visninger)
Filtype: jpg pynt på pianoet - julestua.jpg (36,6 KB, 38 visninger)

Sist redigert av Nooria : 01-01-07 kl 21:10.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 12:58   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noorias julehus

Noen bilder til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg rød kule - julestua.jpg (54,2 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg CD skap - shabby chic.jpg (33,7 KB, 33 visninger)
Filtype: jpg stjerne.jpg (41,6 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg _MG_9821.jpg (114,3 KB, 28 visninger)

Sist redigert av Nooria : 01-01-07 kl 22:45.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 12:58   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noorias julehus

Skikkelig stemningsfylt!!

Nyyyydelig engel da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:56   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.705
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noorias julehus

Engelen på bilde 2 var utrolig søt!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:57   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noorias julehus

Jammen har vi like julekrybbe. Jeg elsker de naive figurene.

Stemningsfulle bilder.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:00   #6
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noorias julehus

Koselige bilder.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:08   #7
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noorias julehus

Lekkert! Stemningsfulle bilder

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:12   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noorias julehus

Tusen takk jenter! Jeg elsker stemning!

Bergliot: Mener du den på hylla? Hva mener du med naive figurer?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:18   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noorias julehus

Du har det virkelig flott!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:36   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noorias julehus

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Tusen takk jenter! Jeg elsker stemning!

Bergliot: Mener du den på hylla? Hva mener du med naive figurer?

Den på hylla, ja. Med naive figurer mener jeg enkle, stiliserte figurer. Litt barnlige.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 16:22   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noorias julehus

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Den på hylla, ja. Med naive figurer mener jeg enkle, stiliserte figurer. Litt barnlige.

Ja jeg tenker vel egentlig at dette er en "barnejulekrybbe". Sønnen min fikk den (delt opp) i adventskalenderen i fjor. I år fant jeg ut at den passet så fint på den hyllen .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 17:36   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noorias julehus

Nydelig!

Den engelen er noe av det vakreste jeg har sett, kan jeg kjøpe den noe sted?

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 17:41   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noorias julehus

Flott julehus.

Jeg har også den julekrybben.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 17:47   #14
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noorias julehus

Stilig julehus.

Sånn engel har jeg også.
Min henger på juletreet selv om den egentlig er for tung til det.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 18:55   #15
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noorias julehus

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Nydelig!

Den engelen er noe av det vakreste jeg har sett, kan jeg kjøpe den noe sted?

Jeg husker dessverre ikke hvor jeg har kjøpt den... og det var ikke i år.

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Sånn engel har jeg også.
Min henger på juletreet selv om den egentlig er for tung til det.

Jeg har to, og som du kanskje ser på bildet av vinduet mitt, henger en på hver ytterkant av vinduet.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 18:57   #16
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noorias julehus

Jeg skal ta en runde rundt i butikkene. Jeg er egentlig ikke noe "englemenneske" men en sånn en skal jeg ha!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:17   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noorias julehus

Nydelig. Og ja, den engelen var nydelig.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:25   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noorias julehus

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ja jeg tenker vel egentlig at dette er en "barnejulekrybbe". Sønnen min fikk den (delt opp) i adventskalenderen i fjor. I år fant jeg ut at den passet så fint på den hyllen .

Jeg kjøpte den til meg, jeg. Alle julekrybbene ble så fulle av gull og tunge farger, og jeg var lykkelig da jeg fant en slik krybbe.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:57   #19
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noorias julehus

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har to, og som du kanskje ser på bildet av vinduet mitt, henger en på hver ytterkant av vinduet.

Ja, jeg la merke til det. Det var en mye bedre løsning enn treet.
Må sjekke med mamma om hvor hun kjøpte min til meg, selv om jeg tror det er et håpløst prosjekt. Hun husker antagelig ikke at jeg har fått den av henne en gang...
Hmm, hvis det ikke er jeg som rører da...

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:14   #20
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noorias julehus

Flott julehus.
Likte godt de lyse fargene på julepynten.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no