Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargekoden på Ikea-kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 21:30   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fargekoden på Ikea-kjøkken?

Det skulle ikke tilfeldigvis være noen som vet hvilken fargekode det er på Ikeas Ståt-kjøkken? Det hvite, ikke det vaniljefargede som fantes en kort periode

Saken er at vi har Ståt-kjøkken og veggene er malt i Nevada, en salgs beige/sandfarge. Etter snart 5 år med samme farge begynner det å krible etter forandring Store deler av huset vårt er malt i Latte, en farge jeg er godt fornøyd med. I forhold til kjøkkeninnredningen så blir nok Latte litt for kald/grå så jeg trenger en litt varmere hvitfarge tro jeg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no