Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har solgt sofagruppene

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-06, 09:23   #1
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Jeg har solgt sofagruppene

Den siste go'sofaen forsvinner ut av hjemmet sitt idag.

Nå har vi bestilt en helt ny en ..igjen.
Jeg har svelget kameler.
Den aldriilivetomjegskalhaskinnsofa-kamelen.
Og aldriilivetomjegnoensinneskalhaenBRUNHJØRNESOFAski nnsofa-kamelen.

Jeg er dyktig.


Det er mulig at det blir to go'stoler også, men de blir i såfall bestilt etter at sofaen er kommet. Må se hva det er plass til.
Violinoserien hos Skeidar er så herlig.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 14:01   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også svelget *skal-aldri-ha-skinnsofa-kamelen*. Smakfull og god.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 14:15   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Dere er vel mette og gode da, tenker jeg.

Vi har nettopp kjøpt brun skinnsofa...

  Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 00:03   #4
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Min blir faktisk brun. Og herregud for en teit tråd jeg har startet

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 00:06   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Min blir faktisk brun. Og herregud for en teit tråd jeg har startet

Jaja. Slik går no dagan....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 00:14   #6
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Kameler er til for å svelges og ingen tråder er teite. Møbler skiftes ut til stadighet hos meg, men de 2 brune skinnsofaene mine får du aldri

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 15:54   #7
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Få se bilde da snuppa...

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 15:57   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville heller aldri ha skinnsalong.
Nå... tre barn etterpå angrer jeg som en hund.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:50   #9
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Det jeg angrer BITTERT på, er at jeg sendte tilbake feilsendte skinnstoler. De var gørrfine, i moccabrunt.
Til gjengjeld fikk jeg i retur, mine 8 lyse i stoff.
Får man en pitteliten flekk på stolen, må hele skiten vaskes nøye, for å kunne unngå flekker og valørforskjeller. Jadda, snåttiser på ett og to år. What the hell was I thinking!??
Nå har jeg gitt dem opp, og satser på å få dem trekket om til neste år


Bilde av soffan? Ich komme..


Sist redigert av Heidi : 27-09-06 kl 11:41.
Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:10   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg trodde alltid å skinnsofa var noe til når jeg ikke hadde småbarn mere. Men nå hvor vores gamle lilla stofsofa er ved å falle sammen under oss, har jeg bestillt....

http://www.bolia.com/retail/new_prod...3121&Expand=$2

Kommer i november, og jeg gleder meg vildt !

Hva er det for noen kameler man har omkring skinnsofaer ? Blir de sett på som harry eller ?

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:14   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer og kameler er til for å svelges.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 00:27   #12
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Jeg har alltid forbundet skinnsofaer (og da spesielt de brune), med en ekkel guffen røyklukt, slitasje, støv og rot.

Men nå har jeg falt helt komplett for loungestilen, og kan nesten ikke være foruten. Så da blir det en brun skinnsofa, og to stoler trukket opp i et røft, melert stoff. Med puff.

:gledersegviloghemningsløst:

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:02   #13
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Jeg har alltid forbundet skinnsofaer (og da spesielt de brune), med en ekkel guffen røyklukt, slitasje, støv og rot.

Men nå har jeg falt helt komplett for loungestilen, og kan nesten ikke være foruten. Så da blir det en brun skinnsofa, og to stoler trukket opp i et røft, melert stoff. Med puff.

:gledersegviloghemningsløst:


For meg var en viktig grunn for å kjøpe skinnsofa nettop å vi da slipper for så mye kattehår som skal fjernes. Og hvis vi da ikke røyker og rydder en gang iblandt, så burde det forhåpentlig gå... Butikken anbefalte faktisk skinn fremfor stof i småbarnshjem.

Jeg DREPER det barn som finner på å tegne med tusj eller stikke skarpe gjenstande i den

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 17:10   #14
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Vi har hatt (sofa)hund i 5 år, og har nå hatt barn i 1 år. Gjett om jeg et takknemlig for skinnsofaen og skinnstolene vår...

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 00:07   #15
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene



Denne, med enkle stålføtter og en fin brun farge.
Og idag fikk man vite at den muligens ikke kommer til jul en gang

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:02   #16
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Uke FIRE!!!

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:15   #17
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Den sofaen blir lekker i brunt, Heidi! Men flate så lenge å vente, da.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:30   #18
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Flott sofa - den er sikkert kjempefin i brunt skinn! Men - må du sitte på gulvet til langt utpå nyåret nå da? Det er fryktelig kjedelig å vente på møbler som er bestilt

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:01   #19
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Brun skinnsofa er fint. Dere får dra til syden i jula.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:36   #20
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har solgt sofagruppene

Skinnsofa kamelen er det lenge siden jeg svelgte, og gud så godt den smakte. Har ikke angret et sekund i ettertid.
Senest i går, kuttet mannen min seg i fingeren og blødde noen dråper på sofaen. Man kan si jeg var glad for at vi ikke hadde den gamle lyse stoffsofaen.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no