Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 22:08   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke la Glitterchick (+Gremli Skremli) stå alene som motvekt til minimalismen

Så jeg legger inn bildet av skapet som hører til spisestua mi, kjøpt på loppis i Paris (fra Alsace, ca. 1850), og et bilde av spisestua pyntet til jul - stoler og bord i samme stil som skapet. Maksimalismen lenge leve!

Man kan jo bli rent rørt av flamingo-lyskjede-opplyste utedoer og elvis/jesusbilder


Sist redigert av m^2 : 25-09-11 kl 14:46.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:14   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Lekkert skap og spisestue m^3.
Det kunne jeg hatt også.

De syngende Elvisene og lysgirlanderne forbeholder jeg mine :glise: foreldre...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:20   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Så nydeligt skap du har og så fint pyntet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:27   #4
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Øi! Glitter alene som motvekt til minimalismen? Nå må du ikke bære alle over grøten etter en kam!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 18:06   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

...også deg da
Soverommet du la inn bilde av var skikkelig sprekt og fargerikt!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 18:48   #6
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Nydelig synes jeg..liker ikke minimalisme jeg..
Kjempe koselig julepyntet

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 18:50   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Man trenger ikke å være minimalist om man er ulik Glitterchick. Det finnes mye mellom blinkende lys og sterile hjem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 21:05   #8
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Det var fint, men for meg ble det litt mye.
Det er sånt sted jeg hadde synes det var koselig å dra på besøk til og beundre, men jeg kunne ikke hatt det sånn hjemme selv....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 12:01   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Så lekkert m^3! Jeg blir rent misunnelig jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:02   #10
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Så lekkert m^3! Jeg blir rent misunnelig jeg.

Spesielt gardinene er jo råflotte (sorry, jeg klarte ikke la være. Ta en titt på lengden på dem så ser du at jeg ikke gadd legge dem opp før jeg hang dem )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:09   #11
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Kjempefint skap, og spisestua de så kjempekoselig ut.
Minimalistisk er ikke den stilen jeg går for.

Om gardinene skal henges opp med sånne småklyper går det veldig bra å brette noen ganger ekstra i toppen før mn henger de opp....
(gjorde jeg når stuegardinene mine var litt vel lange)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:32   #12
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

For et fantastisk skap! :forelsket:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:50   #13
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Det var fint, men for meg ble det litt mye.
Det er sånt sted jeg hadde synes det var koselig å dra på besøk til og beundre, men jeg kunne ikke hatt det sånn hjemme selv....


Men det kunne absolutt jeg hatt.
Kjempefint og veldig koselig var det.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 18:08   #14
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Takk fot titten! Artig å se at noen tør å satse på sin egen stil upåvirket av alle trender

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 23:40   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Kjempeflott skap. Jeg ble bare litt nysgjerrig, når man kjøper noe på loppis i Paris, hvordan får man det med hjem?

Ang. "kunne ikke hatt det sånn hjemme hos oss" - så kommer det vel også an på hva annet man har av møblement. Og ikke minst, hvilken type bolig man har. Jeg tror du har hus som passer til en slik stil, litt "herskapelig", mens vi f.eks. bor i et husbankhus fra syttitallet. Da blir det litt forskjell.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 07:42   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Spesielt gardinene er jo råflotte (sorry, jeg klarte ikke la være. Ta en titt på lengden på dem så ser du at jeg ikke gadd legge dem opp før jeg hang dem )

Onde, onde m^3 ...
Skulle bare ile inn og fortelle at de gardinene har akkurat den riktige lengden. I tidligere tider skulle gardinene ligge utover gulvet. Synes det passer veldig bra inn i stilen med den lengden.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:42   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick (+Gremli Skremli) stå alene som motvekt til minimali

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Man kan jo bli rent rørt av flamingo-lyskjede-opplyste utedoer og elvis/jesusbilder

Er det ikke vakkert!

Når jeg ser stilen din så er jeg egentlig enda mer overbevist om at vi har møttes der vi snakket om.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot

Man trenger ikke å være minimalist om man er ulik Glitterchick. Det finnes mye mellom blinkende lys og sterile hjem.

Nå må du ikke bli så fornærmet da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:50   #18
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Er du min mor?

Dere har samme smak i hvert fall, for hun har helt make skap og veggur som deg.
Jeg synes det er kjempefint, og har hintet til min mor at jeg godt kan overta møblene dersom hun skulle gå lei.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:56   #19
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Kjempeflott skap og møbler!
Liker også mer stæsj og farger enn hva minimalismen byr på.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 09:11   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kan ikke la Glitterchick stå alene som motvekt til minimalismen

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kjempeflott skap. Jeg ble bare litt nysgjerrig, når man kjøper noe på loppis i Paris, hvordan får man det med hjem?

Ang. "kunne ikke hatt det sånn hjemme hos oss" - så kommer det vel også an på hva annet man har av møblement. Og ikke minst, hvilken type bolig man har. Jeg tror du har hus som passer til en slik stil, litt "herskapelig", mens vi f.eks. bor i et husbankhus fra syttitallet. Da blir det litt forskjell.

Man bor i Paris når man kjøper det og tar det med hjem på flyttelasset

Men ellers er det faktisk ikke så vanskelig å få fraktet slikt hjem hit, litt avhengig av hva man vil betale. Alt fra frakt med DHL eller andre fraktselskaper, til å kontakte et flyttebyrå, forklare at man har noe å shippe hjem og høre om de har en liten krok i en container hjem i nærmeste fremtid. Mannen min shippet hjem en motorsykkel på den måten
Men du er jo avhengig av et sted å ha det du har kjøpt fram til det kan bli fraktet da.

Du har et poeng med huset også - jeg bor i et stort gammelt trehus med høyt under taket som "tåler" denne stilen!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no