Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Når pakker dere vekk julen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 18:25   #41
Alan
Hypokonder
 
Alan sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 104
Alan er litt kul
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Juletreet skal få stå til lørdag, men pynten ellers i huset blir borte litt etter litt.....

Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 18:34   #42
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Begynte i går, og i dag er all rest av jul borte.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 19:02   #43
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

I morgen tenker jeg.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:09   #44
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

I morgen tenker jeg.

Tenkte samme jeg også.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:12   #45
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Juletreet dro ut idag, men dukene ligger fortsatt på. Skal ta det i løpet av uka.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 20:41   #46
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Vi endte opp med å fjerne alt nå i kveld. Typisk meg, plutselig kan jeg ikke få ting fort nok unna.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:07   #47
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Vi pleier å ta alt vekk 13 dager etter julaften. Vet ikke hvorfor egentlig, min mor pleide alltid å rydde alt vekk første nyttårsdag.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:14   #48
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Julen ble pakket bort i kveld. Deilig!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 21:17   #49
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

I morgen forsvinner jula fra leiligheten vår. Det skal bli litt deilig, kjenner jeg.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:00   #50
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Jeg var nok litt stor i kjeften i går jeg, for her har det ikke blitt rydda noe.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:10   #51
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Vi pakker bort julen 13 dag jul.
Tror det kommer til å bli en trist dag for Junior.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:40   #52
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Juletreet dro ut idag, men dukene ligger fortsatt på. Skal ta det i løpet av uka.

Her ble dukene fjernet 1.juledag - av 1åringen i huset.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:41   #53
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Dere som fjerner jula nå, når flyttet den inn hos dere? Her kommer det ikke fram noe julepynt før lillejulaften, så jeg har ikke rukket å bli lei av den enda.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 22:50   #54
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Har ikke pyntet så veldig mye, så det ligger igjen en rød duk på bordet og en rød pute i sofaen. Men det passer liksom så godt der, så det blir liggende litt til. Hvis jeg ikke finner noe fint i butikken i morgen

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 23:55   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Dere som fjerner jula nå, når flyttet den inn hos dere? Her kommer det ikke fram noe julepynt før lillejulaften, så jeg har ikke rukket å bli lei av den enda.

Jeg innbilder meg at mange har pyntet veldig tidlig. Her pyntes også i løpet av 22. og 23. desember og jeg her heller ikke lei. Jeg skjønner jo at de som juelpyntet huset til 1. desember er godt forsynte nå.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:05   #56
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

13. dag jul, slik må det være. Rekker jeg det ikke den dagen, må det stå til 20. dag jul. Slik må det være.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:07   #57
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg innbilder meg at mange har pyntet veldig tidlig. Her pyntes også i løpet av 22. og 23. desember og jeg her heller ikke lei. Jeg skjønner jo at de som juelpyntet huset til 1. desember er godt forsynte nå.

Jeg pyntet den 23., men er egentlig lei av jula nå.
Om jeg ikke orker å ta det før jeg går i seng i kveld, så er jeg i hvert fall nødt til å ta det i morgen.


Er bare så usikker på hva slags nedpakkingssystem jeg skal lage meg. Det er noen av tingene som er greie å finne tidligere enn resten...

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 00:14   #58
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Og vi pynter også lillejulaften, ikke før.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:23   #59
CINDY
supermamma-katt
 
CINDY sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
Innlegg: 77
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

13 dager etter jul

__________________
Cindy
CINDY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 12:38   #60
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Når pakker dere vekk julen?

Jeg har kasta juletreet i dag, resten av julepynten går vel i løpet av uken.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no