Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er dette spisestuebordet fint?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 12:11   #21
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette spisestuebordet fint?

Jeg tenkte kanskje at det var litt kraftig. Men kjempefint. :forsikrer:

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:16   #22
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette spisestuebordet fint?

Joda, Bolia har mye fint, men jeg tror ikke de oppfyller våre krav til størrelse... Vi vil gjerne har et som kan bli ganske langt med ileggsplater. Det første jeg satte inn bilde av kan bli 3,10 m med plater...
Men jeg skal absolutt sjekke Bolia igjen. Takk.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:20   #23
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dette spisestuebordet fint?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg tenkte kanskje at det var litt kraftig. Men kjempefint. :forsikrer:

(:suckerforcompliments

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:24   #24
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette spisestuebordet fint?

Jeg syns det var stygt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 12:37   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette spisestuebordet fint?

Bordet på side 9 var mer min smak da. Kraftig bruksbord med rette linjer. Men jeg innrømmer at det var stilig i katalogen, der det står i "sitt" miljø. Selv om det ikke er helt meg. Det som er viktig for meg er at det må være praktisk, og at det må være lett å få det til å passe sammen med andre tekstiler og interiør i farge og stil, slik at man kan variere litt og ikke låser seg helt. Så det kommer vel an på hvordan du har det ellers.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:08   #26
Line
Just me
 
Line sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 220
Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Sv: Er dette spisestuebordet fint?

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Helt enig at det enkeltstående bildet er skikkelig kjipt. Vi har ikke tenkt evt stolene som hører til, men 7'er stolene kanskje. Men jeg er som dere veldig usikker på disse bena - tror det er de som ødelegger mye, for selve bordplaten er veldig pen med lett buede langsider.

Uff, ettersom jeg er så usikker får vi kanskje se etter noe annet...

Kanskje dette er bedre?


Stua blir ikke så stor i det nye huset, så vi trenger en nett spisestue.

Jeg likte dette VELDIG godt

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no