Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-18, 22:38   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bruker en dagkrem fast, men nå husker ikke hvilket merke. Hvit med blå skrift, fra apoteket, ikke Vichy, men annet fransk navn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 22:43   #42
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nera: Har du prøvd hudkremer med karbamid? For noen er dette fantastisk. Jeg har i perioder hatt psoriasis (vanlig og pustuløs) og jeg opplever at folk reagerer veldig forskjellig på kremer. Noen blir verre av karbamid, mens for andre er det superbra. Før blandet apoteket karbamid i alle kremer som du kom med. Er annet triks jeg har brukt når huden har vært dårlig er å smøre meg to ganger. Først med noe som fukter og så med mer eller mindre rent fett slik at fukten "lukkes inne". (Er veldig glad jeg bare "kosesmører" meg nå)

Jeg takler litt karbamid på kroppen, men i ansiktet får det meg bare til å klø voldsomt av en eller annen grunn. Det er litt trist, for det er jo en ekstremt god fuktbinder (og vi får Canoderm 5% på blå resept til sønnen med atopisk eksem).

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 23:04   #43
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Daglig bruker jeg ikke noe. Innimellom ansikskrem, med solfaktor på sommeren.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 23:18   #44
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bruker en ansiktskrem hver morgen - fra La Roche Posay (for rosacea-hud).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 23:25   #45
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ingenting. Kun litt dagkrem i perioder der jeg er tørr i huden på vinteren.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 23:27   #46
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg pleier som regel å skjønne hva som var tanken bak når autokorrekturen tar overhånd, men her ble jeg oppriktig nysgjerrig, kjenner jeg.

Alle feil er 100 % mine egne, jeg bruker aldri autokorrektur. Hvorfor i all verden jeg ikke sjekka den der er litt uklart for meg. Det skulle stå "for gammel hud", altså. Den kremen funker i hvertfall.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 23:43   #47
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

En eller annen fuktighetskrem for ansiktet, kjøpt på dagligvaren eller apoteket.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-18, 23:51   #48
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ingenting fast. Vasker ansiktet med vann i dusjen hver morgen. På vinterstid blir ofte huden litt stram av denne vaskingen, så da smører jeg innimellom med en eller annen vilkårlig dagkrem.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 00:18   #49
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg vasker fjeset med dermalogica special cleansing gel morgen og kveld. Bruker active moist om morgenen og nå har jeg faktisk blitt så voksen at jeg bruker nattkrem. En fra Biotherm.

Ellers bruker jeg skrubb en gang eller to i uka, og rensende maske når jeg husker på det, omtrent ukentlig.

Bruker sjelden body lotion på resten av kroppen, men i ansiktet må jeg ha det.


Tallet er altså 3. Med 5 1-2 ganger i uka.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 12:20   #50
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Morgen: Rens i dusjen med Dermalogica special cleansing gel, ansiktsvann (aka toner) fra Biotherm Pure-fect, Truth serum fra Ole Henriksen, mattende dagkrem fra samme merke. Øyeserum og gel fra hhv. Lumene og Elizabeth Arden.
Kveld: Renseserviett og øyesminkefjerner (Biotherm), samme toner som over, serum og fuktighetskrem fra OH (den blå serien), øyekrem fra oransje OH-serie. Jeg bruker også after-sun eller body lotion, mest på sommerhalvåret på hele kroppen, kun legger og utringning ellers. Skrubb og maske innimellom. High maintenance, me??

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 12:46   #51
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ingen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 12:58   #52
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bruker dagkrem så å si hver dag, merkene varierer, men den jeg har nå er fra Biotherm m faktor15. Jeg bruker fotkrem og bodylotion uregelmessig, og er ikke trofast mot noe merke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 18:42   #53
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Renser/vasker ansiktet morgen og kveld med Sensai silky purifying creamy soap (Step 2). Den tar stort sett all sminke også. Men jeg har også samme merke med cleansing creme (Step 1), som tar den mest gjenstridige sminken. Den brukes ved behov og ikke daglig. Så bruker jeg en ansiktskrem morgen og kveld, merket varierer. Nå har jeg en fra Estee Lauder.
Body lotion bruker jeg heller ikke hver dag, men har brukt Biotherm sin i mange år. Den er lett og har frisk lukt.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 22:04   #54
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Bruker ikke faste merker. Akkurat nå en renseskum fra Cosmica, veldig lett og god. Dermalogica Intensive moist (prøver å forbedre huden før vintersesongen med ordentlig krem med mye fuktighet. Pleier å klø så vanvittig når kulden kommer). Bruker stort sett samme krem morgen og kveld. Bruker ansiktskrem hver dag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 22:21   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ansiktskrem fra La Roche Posay for Rosacea/ sensitiv hud. Det hjelper mot litt perioral dermatitt som jeg har. Bruker den både dag og natt nå som jeg har utbrudd (pluss penicillin).

Jeg har noen ansiktservietter som jeg fjerner sminke med, tåler kun Aqua Derma sensitiv hud av slke servietter. (Burde sikkert byttet til La Roche Posay der også).

Jeg har øyekrem og serum i skapet, av ymse merker, men bruker det ikke regelmessig.

Av håndkrem sverger jeg til Eucerin sin med karbamid. Den er magisk! Bruker den også på albuene og slipper tørre albuer mer.

For lepper og føtter liker jeg L`Occitaine. Kun lepper jeg bruker daglig.

Jeg bruker ikke bodylotion.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 29-08-18 kl 22:55.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-18, 22:22   #56
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ingenting

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-18, 16:52   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Daglig: Dagkrem og nattkrem (OK, slurver litt med sistnevnte, men bruker det jaffal annenhver kveld )
En gang eller to i uka: Bodylotion
En gang eller to i uka: Ansiktsrens. øyekrem og håndkrem
En gang i året: Ansiktsmaske. Har ambisjoner om å bruke det oftere, men tiden og orken strekker ikke til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-18, 17:49   #58
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Vasker med såpe fra Simple. Smører med ansiktskrem fra MaryKay. En gang i blant fjerner jeg mascara med øyesminkefjerner fra MaryKay.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no