Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Jeg vil bare minne dere på noe viktig

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-08, 21:29   #21
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

Refleks er en billig livsforsikring. Mange ser ut til å tro de er selvlysende,noe de desverre ikke er. Har vært borti flere skumle episoder med bil i mørket. Ikke bare glemmer mange refleks, de bruker også mørke klær.

Jeg går flere turer med hunden min hver dag og bruker refleksvester til hunden og meg i mørket. Hunden utstyres i tillegg med refleksbånd på beina.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 04:56   #22
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

Nå er jeg sjelden ute i mørket men vet jeg må skjerpe meg på dette. Hvor får man egentlig tak i reflekser nå til dags? Før var det jo overalt men nå har jeg sett etter det flere steder, men har ikke funnet noe særlig...

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 07:06   #23
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

-nille selger refleksvester til både to- og firbente, jeg har sett det på Mega også-
Og apoteket selger de søteste reflekshestene!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 10:59   #24
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Nå er jeg sjelden ute i mørket men vet jeg må skjerpe meg på dette. Hvor får man egentlig tak i reflekser nå til dags? Før var det jo overalt men nå har jeg sett etter det flere steder, men har ikke funnet noe særlig...

Dyrebutikker og jaktbutikker har iallefall til hunder. Ellers syns jeg da jeg finner reflekser i alle typer butikker. Nille, Mega og apoteket er nevnt, på Nille har de også refleksbånd til å smette rundt håndleddet (sånne som du slår mot armen, så krøller de seg rundt ermet).

I sømforretninger får du kjøptrefleksbånd til å sy på klær og sekker. Mange klær er dessuten utstyrt med refleksbånd når du kjøper de (men det er kanskje helst barnetøy?).

I bokhandelen ligger det ofte refleksbrikker i en kurv ved kassen, mange festlige former.

Refleksvester selges nær sagt overalt, i matbutikker, Biltema, Clas Ohlson, sportsbutikker og sikkert mange andre steder.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 11:33   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

Fint med en påminnelse. Jeg må finne fram lys til sykkelen min. Har ikke syklet på kveldstid på kjempelenge!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 08:17   #26
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Jeg vil bare minne dere på noe viktig

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=544927 Værstingene finner vi Oslo og de er voksene!!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no